twitter:hollandcourtney twitterde op maandag 06-01-2020 om 05:30:27Ricky Gervais couldn’t forget about Harvey Weinstein! @rickygervais seriously killed it at the #GoldenGlobes tonight. https://t.co/fTA2kOUmFh reageer retweet
Deze nog even aan het eind van de showquote:Op maandag 6 januari 2020 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat er tijdens het filmpje al aan te denken. Zou ie...? Nee, dat doet ie toch niet?![]()
Last time boys, last time.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:hollandcourtney twitterde op maandag 06-01-2020 om 05:30:27Ricky Gervais couldn’t forget about Harvey Weinstein! @:rickygervais seriously killed it at the #GoldenGlobes tonight. https://t.co/fTA2kOUmFh reageer retweet
Deze nog even aan het eind van de show
Die moest onder politiebegeleiding weg denk ik
Ik werk vandaag voor het eerst, thuis.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij als het februari is en die beste wensen crap eindelijk over is.
Hoi René,quote:Op maandag 6 januari 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij als het februari is en die beste wensen crap eindelijk over is.
Bedankt.quote:
Wie?quote:Op maandag 6 januari 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waar @:skysherrif uithangt?
Terecht.quote:Op maandag 6 januari 2020 00:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben smaak. Er zit hier ook een harde kern op het gebied van K-pop in de sc.
Gefeliciteerd, dit is post 9.999.quote:
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000stequote:Op maandag 6 januari 2020 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is post 9.999.
DIT IS POST 10.000 van jequote:Op maandag 6 januari 2020 10:27 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ontbijt sinds een tijdje helemaal niet meer. Sinds een paar weken wen je daar wel aan en dan merk je niet eens meer dat je normaal wel eet in de ochtend. Heb meer energie dan wanneer ik wel zou eten in de ochtend.
Wat moet ik met deze onzin hier?quote:Op maandag 6 januari 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000ste
[..]
DIT IS POST 10.000 van je
Ieder mens ontbijt.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000ste
[..]
DIT IS POST 10.000 van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, woedend.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trek jij je wel eens af op een veel oudere vrouw terwijl je verkleed bent als unicorn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik laat sommige oudere vrouwen zichzelf weleens verkleden als unicorn en dan moeten ze mij aftrekken.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trek jij je wel eens af op een veel oudere vrouw terwijl je verkleed bent als unicorn?
Ja furieus ben ik. Er zit hier al de hele ochtend een beunhaas isolatiemateriaal te zagen, buiten. Was ik maar gewoon wel naar kantoor gegaanquote:
De dagelijkse beslommeringen van een palletsorteerder mensen. U leest het in de post hierboven.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja furieus ben ik. Er zit hier al de hele ochtend een beunhaas isolatiemateriaal te zagen, buiten. Was ik maar gewoon wel naar kantoor gegaan
Wat een kutjaar is dit
@Drizztquote:Op maandag 6 januari 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
Dat mensen pas in de middag voor het eerst eten maakt het nog steeds een ontbijt.
Dus Drizzt ontbijt ook gewoon.
quote:Op maandag 6 januari 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dagelijkse beslommeringen van een palletsorteerder mensen. U leest het in de post hierboven.
Ik ga er wel vanuitquote:Op maandag 6 januari 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
was Tom een maatje van wein en ep stein?
Ik kreeg net een schreeuwende Duitser aan de lijn die belde vanaf het nummer +88-19401945quote:Op maandag 6 januari 2020 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben net gebeld door "mogelijk fraude". +33 netnummer.
Dat was drizztquote:Op maandag 6 januari 2020 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een schreeuwende Duitser aan de lijn die belde vanaf het nummer +88-19401945
Marco van Basten?quote:Op maandag 6 januari 2020 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een schreeuwende Duitser aan de lijn die belde vanaf het nummer +88-19401945
Niet gelachen.quote:
Niet gelachen.quote:
Misschien kan je dan weer zo'n leuke grap maken.quote:
Blue Monday is pas over twee wekenquote:Op maandag 6 januari 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dan weer zo'n leuke grap maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |