Been there done thatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, wist ik veelIk ben niet thuis in dat havermout gebeuren, eet altijd door te weinig tijd smorgens een simpel broodje met pasta
Ik vind dit echt wel handig. Ik eet dus altijd wegens tijdgebrek een wit broodje met zoet beleg op mijn werk als ontbijt. Het vult, en daar is alles denk ik wel mee gezegd. Gezond is het niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Been there done thatJe leert het snel genoeg
Moest er alleen om lachen.
Die 2 en 10% geven het vetpercentage in de yoghurt weer, dat heeft niets met koolhydraten te maken.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Nu eet ik weinig aardappelen en brood, dus minder koolhydraten dan 'normaal'. Eet je veel koolhydraten dan kun je beter de 2% griekse yoghurt nemen.
Wij moeten 6.15 aanwezig zijn, 6.30 beginnen we met werken. We krijgen ook pas uitbetaald vanaf 06.30. Dus in mijn geval mag datquote:Op zondag 5 januari 2020 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
Is dat geaccepteerd, ontbijten op het werk?
Heb het ketodieet gevolgd en daarmee afgevallen en dan laat je de koolhydraten weg en eet je meer vetten en eiwitten. Met de 2% lukte het afvallen minder dan met de 10%. Ook roomboter en volle melk at ik dus. In het kha dieet hoort de 10%. En die is ook veul lekkerder dan de 2%. Heb ook 4 eieren per dag gegeten die periode voor de eiwitten.quote:Op zondag 5 januari 2020 08:53 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Die 2 en 10% geven het vetpercentage in de yoghurt weer, dat heeft niets met koolhydraten te maken.
Overigens zou iedereen moeten overwegen of ze niet beter kunnen kiezen voor de versie met 2%, omdat er in de 10% veel verzadigde vetten zitten. Geen probleem op zich, maar wel iets om over na te denken als je dit dagelijks eet.
Bij mij wel. Ik heb ook flexibele uren. Maar tijdens het opstarten van mn pc en de eerste dingen die ik moet doen wil het best.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
Is dat geaccepteerd, ontbijten op het werk?
Het is prima dat je redenen hebt om zelf dagelijks yoghurt te eten met 10% vet.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:15 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb het ketodieet gevolgd en daarmee afgevallen en dan laat je de koolhydraten weg en eet je meer vetten en eiwitten. Met de 2% lukte het afvallen minder dan met de 10%. Ook roomboter en volle melk at ik dus. In het kha dieet hoort de 10%. En die is ook veul lekkerder dan de 2%. Heb ook 4 eieren per dag gegeten die periode voor de eiwitten.
Heb het een tijdje gedaan maar ging me er erg goed door voelen.
Denk dat veel mensen teveel koolhydraten eten. Daar krijg je ook een broodbuik van, net als een bierbuik.
Je bent binnen 2 dagen kilos kwijt met dat dieet, vocht.
En als je na weken dieten weer veel koolhydraten eet kom je die kilos vocht onmiddelijk weer aan. Vond het een gek dieet, maar het werkte heel goed.
Veel eiwitrepen hebben minder kcal en meer eiwit dan dezequote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:19 schreef Ifrane het volgende:
https://www.bodyandfit.co(...)rs/p/low-calorie-bar
Dit eet ik al een tijdje voor een snelle ontbijt. Complete voeding qua voedingsstoffen en zit er een lange tijd vol van.
Uiteraard zijn koolhydraten en vetten niet hetzelfde.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:39 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Het is prima dat je redenen hebt om zelf dagelijks yoghurt te eten met 10% vet.
Maar dat is echt geen reden om op te schrijven dat mensen die veel koolhydraten eten beter de 2% griekse yoghurt kunnen nemen.
Koolhydraten en vetten zijn niet hetzelfde.
Wat ontbeet je voordien eigenlijk? Een ontbijt zou energie moeten geven en niet moeten kosten.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:27 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ontbijt sinds een tijdje helemaal niet meer. Sinds een paar weken wen je daar wel aan en dan merk je niet eens meer dat je normaal wel eet in de ochtend. Heb meer energie dan wanneer ik wel zou eten in de ochtend.
Dat is een slecht deal zeg, elke werkdag 15 minuten eigen tijd inleveren.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij moeten 6.15 aanwezig zijn, 6.30 beginnen we met werken. We krijgen ook pas uitbetaald vanaf 06.30. Dus in mijn geval mag dat
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:48 schreef Muck het volgende:
Om op de overnight oats terug te komen....
Ik heb ze gisteravond gemaakt:
50 g havermout
150 ml melk
Beetje vanilleextract
handje diepvriesframbozen
Beetje honing
Was heerlijk vanochtend!
Bijna het zelfde recept. Alleen ipv melk giet ik er 's ochtends kokend water op...effe tandenpoetsen etc. en dan gaat de tupperware trog mijn tas in...quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:48 schreef Muck het volgende:
Om op de overnight oats terug te komen....
Ik heb ze gisteravond gemaakt:
50 g havermout
150 ml melk
Beetje vanilleextract
handje diepvriesframbozen
Beetje honing
Was heerlijk vanochtend!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |