Zoiets is wel lekker ja, thanksquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kwam dit recent tegen:
https://www.budgetbytes.c(...)cipe-container-47151
Snelle hartige/zoete ontbijtjes met cottage cheese
Overnight oats... Leg uit? Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef Muck het volgende:
Ik maak regelmatig overnight oats.
Lekker, voedzaam, gezond en keimakkelijk te maken
Ik varieer met verschillende soorten fruit, noten, kokos...
Je bedoeld cruesli? Muesli bevat havervlokken en wat gedroogde vruchten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De meesten zitten bomvol suikers.
Wel lekker maar vind ik niet zo handig om mee te nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Smoothies. Snel, safe en simpel
flesje vullen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel lekker maar vind ik niet zo handig om mee te nemen
Excuses, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Je bedoeld cruesli? Muesli bevat havervlokken en wat gedroogde vruchten.
Cruesli zijn die zoete brokjes met veel honing en/of suiker
Ifrane please prefabquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:19 schreef Ifrane het volgende:
https://www.bodyandfit.co(...)rs/p/low-calorie-bar
Dit eet ik al een tijdje voor een snelle ontbijt. Complete voeding qua voedingsstoffen en zit er een lange tijd vol van.
Ik doe 100 gram havermout met 200 ml melk in een bakje en doe daar afwisselde ingrediėnten bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Overnight oats... Leg uit? Klinkt wel goed.
Je sloot prefab niet uit Simoontje.quote:
Ik ga dit wel proberen van de weekquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe 100 gram havermout met 300 ml melk in een bakje en doe daar afwisselde ingrediėnten bij.
Appel, kaneel, rozijntjes
Diepvries frambozen
Noten, pure chocolade, kokossnippers
De volgende ochtend even doorroeren en eten maar
Ik had even gegoogled, maar daar staat dat je fruit, noten enzo pas smorgens erdoor moet gooien. Maar jij doet dat savonds dan al?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe 100 gram havermout met 300 ml melk in een bakje en doe daar afwisselde ingrediėnten bij.
Appel, kaneel, rozijntjes
Diepvries frambozen
Noten, pure chocolade, kokossnippers
De volgende ochtend even doorroeren en eten maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |