Nog wel bruin, maar groenig van kleur met zo'n mooie glanzende laag erover.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Groen!?
Op de Poepwijzer kun je dat niet eens kiezen.
https://www.mlds.nl/poepwijzer/
Zet er dan een bril bij op, lullo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Groen!?
Op de Poepwijzer kun je dat niet eens kiezen.
https://www.mlds.nl/poepwijzer/
Klinkt prachtig!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel bruin, maar groenig van kleur met zo'n mooie glanzende laag erover.
verrichquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onlogisch heeft in 2020 al een goede actie als mod verrich!
Ik weet niet of GG"ik vindt"MM hier nog wel op durft te reageren.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of GG"ik vindt"MM hier nog wel op durft te reageren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of GG"ik vindt"MM hier nog wel op durft te reageren.
Graag gedaan maatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:35 schreef KingRoland het volgende:
bedankt voor de mention pico. kunnen een hoop users van leren
picogod
Ze hebben tot morgen, moet maandag weer werken dus beter schieten ze opquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef KingRoland het volgende:
wanneer komt de derde wereldoorlog nou
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Dat heb ik bij dezequote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Bij deze knakker moet ik altijd aan @:El-Stinho denken
Terecht dat je het uit meepakt dan. Camp Nouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik ga overigens in maart naar Mallorca - Barca @:el-stinho
Nog een keer die kleine live zien
Nou enquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat je het uit meepakt dan. Camp Nou
Vorige keer was Atletico - Barca nog in het oude genotsstadionquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat je het uit meepakt dan. Camp Nou
Misschien kun je nog met de vriendjes van Knut meeten aangezien een Japanner met godstalent is verhuurd door Real aan Mallorca. Bijen, honing. Wel de lange zijde?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik ga overigens in maart naar Mallorca - Barca @:el-stinho
Nog een keer die kleine live zien
ik blijf deze week in amsterdam makker.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond nog stappen in Rotterdam maat?
Morgen kerk?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik blijf deze week in amsterdam makker.
Hoe is het met Rebekka?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Trek in een pint, maar ja, droge januari hè.
Ik verwacht een reactie van je in het Feyenoord is een parodie topicquote:
De fuck. Ik moest het ook echt even 2 keer lezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht een reactie van je in het Feyenoord is een parodie topic
7/10quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die is ook altijd droog in januari.
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De fuck. Ik moest het ook echt even 2 keer lezen.
[..]
7/10
Nog een klein beetje geduld Roland, de voortekenen zijn prima!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef KingRoland het volgende:
@Calandquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een klein beetje geduld Roland, de voortekenen zijn prima!
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-bagdad~a121e9ddc/
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #701 Make Foreign People Happy Again.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Liever zwart het oorlogsgebied in dan wit.
-Zipportal
ik post als jullie ook posten ik ga daar niet alleenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #701 Make Foreign People Happy Again.
Blijft genot
@:jancees
Moeten hunnie weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Liever zwart het oorlogsgebied in dan wit.
-Zipportal
Helemaal loesoe nu maatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik post als jullie ook posten ik ga daar niet alleen
heb back-up nodig
Heb je nog even geholpen.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal loesoe nu maat
Zo slapen denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |