SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
wit is geen kleur...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hierna nog een nummer met een kleur in de titel!!!1
Kensington haatte ik al voordat ze bestondenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Kensington haat?
Die plek in Londen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kensington haatte ik al voordat ze bestonden
Die hebben ze ook wel verpest jaquote:
Fijne jaarwisseling Edman!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ja mensen, en hiermee verlaat ik u.
Fijne jaarwisseling en have fun nog. Misschien dat ik tijdens het poepen nog eens iets kan sturen
Nou, dit dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Laat je dit even inzinken.
Hetzelfde en dat u maar veel grote boodschappen mag doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Fijne jaarwisseling en have fun nog. Misschien dat ik tijdens het poepen nog eens iets kan sturen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Terec....quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Mensen die op Pokemon stemden, hadden een inzinking...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Ik vind deze mooier (en blijkbaar nog meer mensen)quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef Zorro het volgende:
Mooi nummer hoor. Prachtig zelfs.
Maar waarom staat Question lager?
In b4 : That's the question
is dat Gronings?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Nederlands of Belgisch poepen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Laxie! Heb je maar weinig gezien hier de laatste dagenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef laxus13 het volgende:
Damnn het kan niet op hier, nog meer stemlijstGenot![]()
Alto gespotquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste albums ooit:
1. Sonic Youth - Daydream Nation
2. Slowdive - Souvlaki
3. The Cure - Disintegration
4. Slint - Spiderland
5. My Bloody Valentine - Loveless
Wikipedia?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
De opname vond plaats in een studio van Decca Records. Dit label wilde aanvankelijk dat de Moody Blues een rockvariant van de negende symfonie (Uit de nieuwe wereld) van de Tsjechische componist Antonín Dvořák zou opnemen om een nieuw opnamesysteem te testen. Toen de bandleden besloten hun aandacht te richten op het opnemen van eigen materiaal, zorgde Peter Knight voor de orkestrale omlijsting. Het nummer werd opgenomen met The London Festival Orchestra.[6]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Terec....
Nee ok dit kan zelfs ik niet
Ik denk wel dat ik de enige hier ben die zo'n type lijstje kan overleggen, ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef jrwl het volgende:
[..]
Alto gespot![]()
![]()
Cross the breeze![]()
![]()
![]()
Slint heb ik vaak geprobeerd. Ik wil het graag goed vinden, maar het lukt me nog niet echt. Vaag album, maar wel intrigerend.
Het leven gaat ook gewoon door, en vriendin wil ook aandacht natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laxie! Heb je maar weinig gezien hier de laatste dagen
get your head out of the gutter m8quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hoeven wij niets van mee te krijgen.
Nederlands was het in elk geval niet.quote:
Ik zie wel iemand met Pokemon haarquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Zie nog geen Pokemon shirts in het cafe
Nog steeds met Betsie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het leven gaat ook gewoon door, en vriendin wil ook aandacht natuurlijk
Ja, hoewel die zakt, staat die in elk geval nog op een redelijk niveau.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hoeven wij niets van mee te krijgen.
Jazekerquote:
quote:
op Fok misschienquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik de enige hier ben die zo'n type lijstje kan overleggen, ja.
misschien goed als je in 2020 hulp zoekt...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over Pokemon.
Op de een of andere manier ben ik Pokemon Go gaan spelen en blijven spelen.
Dit jaar heb ik 2500 kilometer gelopen met een Meltan zodat ik genoeg Candy had om hem te evolueren in een Melmetal en dat was één van mijn hoogtepunten van 2019.
Dat is een Pokemongool.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zie wel iemand met Pokemon haar
Op FOK! ook niet hoor, maar wel in dit topic.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef jrwl het volgende:
[..]
op Fok misschien
maar al jouw 5 albums staan in de Album Top 100 aller tjden van RYM
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit jaar heb ik 2500 kilometer gelopen met een Meltan zodat ik genoeg Candy had om hem te evolueren in een Melmetal en dat was één van mijn hoogtepunten van 2019.
Ik ook niet. Het lukt me steeds maar niet om 23 albums in een top te krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan geen album top5 maken. Het ligt er heel erg aan waar ik op een bepaalde dag zin in heb.
Babylon by bus van Bob Marley staat er wel altijd in!
Ik heb in 1 week meer dan 250 km gehaald met alleen fietsen, hij rekende alles meequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Wow.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Op 1750 was nog wel een leuk eenmalig geintje ja als ie daarna opgetyft was, maar dit kan echt niet Johanquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
godverdomme, moet dit nou echt. op 1750 is dit nog wel geinig, maar kom op zeg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het lukt me steeds maar niet om 23 albums in een top te krijgen.
die neergang mag nog wel veel harder gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige positieve hieraan is dat de neergang is ingezet
die-hard.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Stemrecht af pakkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die hier op stemmen moet maar met vuurwerk gaan spelen of zo
Anaal...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Verstandig persoon die ver gaat komenquote:
Zou een mooie tegenactie zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd met je gouden stuiver...
Een hele generatie opgegroeid met pokemon begint nu met stemmen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook echt maar weinig mensen gezien die hierop hebben gestemd. Snap niet hoe t toch zo hoog komt
Is Kingler?quote:
Het is slechts een nummer, Coldplay staat er 28 keer ofzo in, wat is er mis met deze wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van je zolderkamer afkomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook echt maar weinig mensen gezien die hierop hebben gestemd. Snap niet hoe t toch zo hoog komt
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
Haha dit is nog wel een vermakelijke troll, itt die kut boeren.
Geen idee, maar ik geloof dat ik Chansey.quote:
gaat als een lopend vuurtje zekerquote:
Die zijn intussen de 30 al gepasseerd, de meesten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Een hele generatie opgegroeid met pokemon begint nu met stemmen.
Dit hoort gewoon niet in de Top2000 .quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is slechts een nummer, Coldplay staat er 28 keer ofzo in, wat is er mis met deze wereld.
Origineel van Seel is trouwens beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat ik Chansey.
Ken ook genoeg vrienden die de humor er wél van inzien maar niet voldoende muzikale interesse hebben om een stemlijst in te dienen. Dat laatste mag wel blijven overigens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Een hele generatie opgegroeid met pokemon begint nu met stemmen.
Ik zie het verschil niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
Haha dit is nog wel een vermakelijke troll, itt die kut boeren.
viesdikquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb meer dan 10000 km gelopen/gefietst sinds ik Pokemon GO speel.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's worden bang van dit liedje.
Kan ik me niet voorstellen aangezien ik 30 ben en het voor mij al niet echt interessant meer was toen het populair begon te worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn intussen de 30 al gepasseerd, de meesten.
Damn son!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb meer dan 10000 km gelopen/gefietst sinds ik Pokemon GO speel.
Beter dan een paar van die dikke snorlaxen die daar rondstappen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:31 schreef ok01 het volgende:
Ze proberen ook een of andere vent in een Pikachu pak te hijsen![]()
squirtlequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Kozen jullie Charmander, Squirtle of Bulbasaur?
Snorlaxquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Bulbasaurquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Pidgeyquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef Mani89 het volgende:
DIT LIEDJE STAAT BOVEN NIGHTS IN WHITE SATIN EAT THAT BOOMERS
Charmanderquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Ik heb het jaren gekeken in mijn jeugd hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen aangezien ik 30 ben en het voor mij al niet echt interessant meer was toen het populair begon te worden.
heb je het over adele?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mensen haten dat dit geen muziek is ofzo, maar als je ziet wat er allemaal hoger staat...
Squirtle. Water beats all.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Allemaal seniele figuren die een breakup aan het verwerken zijn waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb niks tegen Adele, maar ik heb nooit begrepen waarom deze zeikplaat zo hoog moet staan van d'r.
En daarom is Nederland dus een smakeloos landquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mensen haten dat dit geen muziek is ofzo, maar als je ziet wat er allemaal hoger staat...
Feitelijk onjuist ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Squirtle. Water beats all.
Zal ooit nog wel een superband beginnen met Taylor Swift en Ed Sheeran.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef jrwl het volgende:
Adele met voor de verandering een lied over haar ex
Nee, dat is Taylor Swift's ding.quote:
Zal binnenkort wel muziek uitbrengen om haar aanstaande ex man van alimentatie te voorzienquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
T voordeel van dat Adele al een paar jaar geen albums heeft uitgebracht is dat ze in ieder geval zakt met haar noteringen
Eens. Die Pokemon track is een stuk beter dan Adelequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef Zorro het volgende:
Ik kende dat Pokemon ding niet.
Nu wel. Dat was beter dan dit.
En Queen en Bruce.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
Adele en Ed Sheeran heb ik echt te vaak gehoord deze top 2000.
Spreken we over haar gewicht of de positie op de lijst?quote:
Houden zo. Nu Claudia de Breij nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de intrede van Adele dat ze niet in de Top 100 staat, volgens mij.
Een paar dagen geleden was een topic in ongeveer 7 minuut 20 vol.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor de statistieknerds: is dit het snelste topic van dit jaar in deze reeks?
Er zat eergisteren een vluggertje tussen van een minuut of zeven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor de statistieknerds: is dit het snelste topic van dit jaar in deze reeks?
Vooral in de illusie leven dat het op de rest van de wereld veel beter is ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En daarom is Nederland dus een smakeloos land
Rolling in the deep dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de intrede van Adele dat ze niet in de Top 100 staat, volgens mij.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok. En het topic?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zat eergisteren een vluggertje tussen van een minuut of zeven.
Op zich waar, hoewel Pokémon stemmers dan weer vooral mannen zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben vrouwen toch een afschuwelijke muzieksmaak.
Daar staat Hazes al, ook wel een 113 plaat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou wat dat betreft nog net een paar plekjes hoger moeten dan
en het is nog gewoon ochtendquote:
Voor op schema?quote:
Gedurfd, maar ... kon wel eens zo zijn!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef jrwl het volgende:
Marco Borsato heeft een minder irritante stem dan Adele
Ik moet in ieder geval ervan janken ja. En niet op de goede manierquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat Hazes al, ook wel een 113 plaat.
Alsof het je laatste dag is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat Hazes al, ook wel een 113 plaat.
's middags gaat nog wel even pieken denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het geleidelijk minder wordt hoor
wat is het record?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus. Volgend jaar breken we dit record weer?
Altijd proberenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus. Volgend jaar breken we dit record weer?
Dus meteen ontkrachtquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich waar, hoewel Pokémon stemmers dan weer vooral mannen zijn volgens mij.
De rocknummers van Borsatoe zijn best leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef jrwl het volgende:
Marco Borsato heeft een minder irritante stem dan Adele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |