Bulbasaurquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Kozen jullie Charmander, Squirtle of Bulbasaur?
Pidgeyquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef Mani89 het volgende:
DIT LIEDJE STAAT BOVEN NIGHTS IN WHITE SATIN EAT THAT BOOMERS
Charmanderquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Ik heb het jaren gekeken in mijn jeugd hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen aangezien ik 30 ben en het voor mij al niet echt interessant meer was toen het populair begon te worden.
heb je het over adele?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mensen haten dat dit geen muziek is ofzo, maar als je ziet wat er allemaal hoger staat...
Squirtle. Water beats all.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:32 schreef BobW het volgende:
Allemaal seniele figuren die een breakup aan het verwerken zijn waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb niks tegen Adele, maar ik heb nooit begrepen waarom deze zeikplaat zo hoog moet staan van d'r.
En daarom is Nederland dus een smakeloos landquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mensen haten dat dit geen muziek is ofzo, maar als je ziet wat er allemaal hoger staat...
Feitelijk onjuist ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Squirtle. Water beats all.
Zal ooit nog wel een superband beginnen met Taylor Swift en Ed Sheeran.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef jrwl het volgende:
Adele met voor de verandering een lied over haar ex
Nee, dat is Taylor Swift's ding.quote:
Zal binnenkort wel muziek uitbrengen om haar aanstaande ex man van alimentatie te voorzienquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
T voordeel van dat Adele al een paar jaar geen albums heeft uitgebracht is dat ze in ieder geval zakt met haar noteringen
Eens. Die Pokemon track is een stuk beter dan Adelequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:33 schreef Zorro het volgende:
Ik kende dat Pokemon ding niet.
Nu wel. Dat was beter dan dit.
En Queen en Bruce.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
Adele en Ed Sheeran heb ik echt te vaak gehoord deze top 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |