Spreken we over haar gewicht of de positie op de lijst?quote:
Houden zo. Nu Claudia de Breij nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de intrede van Adele dat ze niet in de Top 100 staat, volgens mij.
Een paar dagen geleden was een topic in ongeveer 7 minuut 20 vol.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor de statistieknerds: is dit het snelste topic van dit jaar in deze reeks?
Er zat eergisteren een vluggertje tussen van een minuut of zeven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor de statistieknerds: is dit het snelste topic van dit jaar in deze reeks?
Vooral in de illusie leven dat het op de rest van de wereld veel beter is ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En daarom is Nederland dus een smakeloos land
Rolling in the deep dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de intrede van Adele dat ze niet in de Top 100 staat, volgens mij.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok. En het topic?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zat eergisteren een vluggertje tussen van een minuut of zeven.
Op zich waar, hoewel Pokémon stemmers dan weer vooral mannen zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben vrouwen toch een afschuwelijke muzieksmaak.
Daar staat Hazes al, ook wel een 113 plaat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou wat dat betreft nog net een paar plekjes hoger moeten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |