quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over Pokemon.
Op de een of andere manier ben ik Pokemon Go gaan spelen en blijven spelen.
Dit jaar heb ik 2500 kilometer gelopen met een Meltan zodat ik genoeg Candy had om hem te evolueren in een Melmetal en dat was één van mijn hoogtepunten van 2019.
Ik ook niet. Het lukt me steeds maar niet om 23 albums in een top te krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan geen album top5 maken. Het ligt er heel erg aan waar ik op een bepaalde dag zin in heb.
Babylon by bus van Bob Marley staat er wel altijd in!
Ik heb in 1 week meer dan 250 km gehaald met alleen fietsen, hij rekende alles meequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit jaar heb ik 2500 kilometer gelopen met een Meltan zodat ik genoeg Candy had om hem te evolueren in een Melmetal en dat was één van mijn hoogtepunten van 2019.
Wow.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Op 1750 was nog wel een leuk eenmalig geintje ja als ie daarna opgetyft was, maar dit kan echt niet Johanquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
godverdomme, moet dit nou echt. op 1750 is dit nog wel geinig, maar kom op zeg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het lukt me steeds maar niet om 23 albums in een top te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |