Ik denk wel dat ik de enige hier ben die zo'n type lijstje kan overleggen, ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef jrwl het volgende:
[..]
Alto gespot![]()
![]()
Cross the breeze![]()
![]()
![]()
Slint heb ik vaak geprobeerd. Ik wil het graag goed vinden, maar het lukt me nog niet echt. Vaag album, maar wel intrigerend.
Het leven gaat ook gewoon door, en vriendin wil ook aandacht natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laxie! Heb je maar weinig gezien hier de laatste dagen
get your head out of the gutter m8quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hoeven wij niets van mee te krijgen.
Nederlands was het in elk geval niet.quote:
Ik zie wel iemand met Pokemon haarquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Zie nog geen Pokemon shirts in het cafe
Nog steeds met Betsie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het leven gaat ook gewoon door, en vriendin wil ook aandacht natuurlijk
Ja, hoewel die zakt, staat die in elk geval nog op een redelijk niveau.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hoeven wij niets van mee te krijgen.
Jazekerquote:
quote:
op Fok misschienquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik de enige hier ben die zo'n type lijstje kan overleggen, ja.
misschien goed als je in 2020 hulp zoekt...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over Pokemon.
Op de een of andere manier ben ik Pokemon Go gaan spelen en blijven spelen.
Dit jaar heb ik 2500 kilometer gelopen met een Meltan zodat ik genoeg Candy had om hem te evolueren in een Melmetal en dat was één van mijn hoogtepunten van 2019.
Dat is een Pokemongool.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zie wel iemand met Pokemon haar
Op FOK! ook niet hoor, maar wel in dit topic.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef jrwl het volgende:
[..]
op Fok misschien
maar al jouw 5 albums staan in de Album Top 100 aller tjden van RYM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |