SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Sterktequote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
mijn moeder belde me net, ze hadden een rouwadvertentie in de krant zien staan.
De vader van mijn beste vriendinnetje op de basisschool (die daarna verhuisde) is 23 december heel plotseling overleden.
Zeker. Ook als het contact al is verbroken, kan je iemand nog steeds een warm hart toedragen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Heb ze sindsdien eigenlijk nooit meer gesproken, maar blijft toch naar
GROENE DAG GENOTquote:Op zondag 29 december 2019 13:35 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeste mensen die er daadwerkelijk trots op zijn, zijn waarschijnlijk nooit hun provincie uit geweest. Ik ken veel Drenthenaren en Groningers die gewoon normaal doen en niet nationalistisch gaan lopen doen over hun toaltje.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom zijn mensen toch trots op een dialect? Weten ze niet dat je als een mongool klinkt?
Ik spreek het met heel veel moeite en ben er ook niet trots opquote:Op zondag 29 december 2019 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben wij Westfriezen hillegaar niet natuurlijk
quote:Op zondag 29 december 2019 13:35 schreef Nizno het volgende:
en dan niet eens een TT maken, slechte mod deze TS
Ik hoorde vorige week van m’n moeder dat een schoolvriendinnetje van vroeger vorige maand is overleden. Ik wist dat ze ziek was maar wist niet dat het ineens zo snel was gegaan. Doet dan toch wat met me, merk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Strani het volgende:
[..] Aw dat is altijd naar, zoietsOok als je iemand van vroeger opzoekt op Google en dan blijkt dat die persoon heel jong overleden is.
Ah nee dat komt niet eens in de buurtquote:Op zondag 29 december 2019 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah nee dat is iets eerder dan ik (2014-2018)
Cheaten is het, naderhand alsnog een TT bijvoegen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:35 schreef Nizno het volgende:
en dan niet eens een TT maken, slechte mod deze TS
quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meeste mensen die er daadwerkelijk trots op zijn, zijn waarschijnlijk nooit hun provincie uit geweest. Ik ken veel Drenthenaren en Groningers die gewoon normaal doen en niet nationalistisch gaan lopen doen over hun toaltje.
Dat komt door ons nuchtere karakter.quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meeste mensen die er daadwerkelijk trots op zijn, zijn waarschijnlijk nooit hun provincie uit geweest. Ik ken veel Drenthenaren en Groningers die gewoon normaal doen en niet nationalistisch gaan lopen doen over hun toaltje.
preciesquote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cheaten is het, naderhand alsnog een TT bijvoegen.
Die modjes altijd
Dat ook wel, wij houden het lekker voor onszelfquote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Dat komt door ons nuchtere karakter.
Jellyquote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cheaten is het, naderhand alsnog een TT bijvoegen.
Die modjes altijd
Cheater!quote:
Stiekem is Billie Joe Armstrong de nieuwe Nostradamus.quote:
Natuurlijk, dat is toch heel naar.quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week van m’n moeder dat een schoolvriendinnetje van vroeger vorige maand is overleden. Ik wist dat ze ziek was maar wist niet dat het ineens zo snel was gegaan. Doet dan toch wat met me, merk ik.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb intussen al meer vrienden van de basisschool verloren dan 1 van hun ouders, voor zover ik weet..kutwereld
quote:
quote:WELCOME TO A NEW KIND OF TENSION
ALL ACROSS THE ALIEN NATION
WHERE EVERYTHING ISN'T MEANT TO BE OKAY
TELEVISION DREAMS OF TOMORROW
WE'RE NOT THE ONES WHO'RE MEANT TO FOLLOW
FOR THAT'S ENOUGH TO ARGUE <3
quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Suzan en Freek, de albumtracks.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hijger die je WEL aan de telefoon wilt
Twee dingen die vermeldenswaardig zijn inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 13:38 schreef Chiappucci het volgende:
Father Figure![]()
En Gijs die niet door het intro lult
Ja dat ja.quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week van m’n moeder dat een schoolvriendinnetje van vroeger vorige maand is overleden. Ik wist dat ze ziek was maar wist niet dat het ineens zo snel was gegaan. Doet dan toch wat met me, merk ik.
Ik heb al een vader..quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
waar alle vrouwen eigenlijk naar op zoek zijn...
Er is altijd nog het outro, dat kan hij afkappen of hij kan er doorheen lullen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee dingen die vermeldenswaardig zijn inderdaad.
Kun je nagaan wat nog gaat komenquote:Op zondag 29 december 2019 13:38 schreef MaJo het volgende:
Als je dan nu terugdenkt wat schattig Bush eigenlijk was![]()
quote:
Dit is niet echt super geruststellend ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat nog gaat komen
Het is ook gewoon vreemd. Ik had een geschiedenisleraar op de middelbare die twee jaar ongeveer nadat ik geslaagd was, was overleden. Was een aardige man. Hoe insignificant het ook is, als je iemand ooit gekend hebt is het gewoon raar om te bedenken dat diegene er niet meer is.quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ja.
Ooit was er wel goed en warm contact, en kwam je daar vaak. Het blijft dan gewoon binnenkomen
Nog meer economische groei.quote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat nog gaat komen
Ja.. Dat is het denk ik, hij komt nooit meer terugquote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is ook gewoon vreemd. Ik had een geschiedenisleraar op de middelbare die twee jaar ongeveer nadat ik geslaagd was, was overleden. Was een aardige man. Hoe insignificant het ook is, als je iemand ooit gekend hebt is het gewoon raar om te bedenken dat diegene er niet meer is.
Komt wel goed
quote:Op zondag 29 december 2019 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hijger die je WEL aan de telefoon wilt
heb je wat leukers ?quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geniet toch wel weer van de lijst met jullie.
Zal er na vandaag niet zoveel meer zijn, alleen morgenavond nog wat
Mijn vader is ook een figuur!quote:
Half om halfquote:
Oh, what a feeling, vermicelli on the ceiling.quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef Isorden het volgende:
Omdat ik net soep zat te eten bij greenday nog even dit uit mn systeem gooien:
Ga je doen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gehakt?quote:
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈quote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niet echt super geruststellend ofzo
Ah thanksquote:Op zondag 29 december 2019 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈
Ja, de gezelschap van FOK! maakt de top 2000 een stuk leukerquote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arbeiten en jaarwisseling vieren.quote:
Is alles weer op de rails?quote:Op zondag 29 december 2019 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈
Laat ze opRothen!quote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, deze staat hard in het huis van mijn christelijke ouders.
Als ze nu maar niet binnen komen!!!
Dit zijn de soort platen waar ik zelf nooit op zou stemmen, maar ik waardeer het des te meer dat anderen het wel doenquote:
Zeg dat dit is Van de Helende Handen van God!quote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, deze staat hard in het huis van mijn christelijke ouders.
Als ze nu maar niet binnen komen!!!
Panama!quote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef Kyran het volgende:
Jammer dat mijn favoriet Panama het niet haalt
Het is voor mij vooral de herinnering dat ik echt helemaal ondersteboven was toen dit uitkwamquote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit zijn de soort platen waar ik zelf nooit op zou stemmen, maar ik waardeer het des te meer dat anderen het wel doen
Deze man heeft zijn prioriteiten goed op orde.quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Even de visite ontvlucht, die praten toch alleen maar door mijn stemnummer heen straks.
AlExcuses!quote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet aardig. HaGar je mond spoelen.
Het gore lef!quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Even de visite ontvlucht, die praten toch alleen maar door mijn stemnummer heen straks.
Als de dj het al niet doet...quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is voor mij vooral de herinnering dat ik echt helemaal ondersteboven was toen dit uitkwam
Nou, dan gaan we toch lekker Vedder?quote:
En ook niet met David Lee, maar toch is dit allemaal stiekem best lekker. Beter dan dat overgewaardeerde Jump, ook.quote:
Dit is geen luistertip. Zelfs Suzan & Freek zijn beter.quote:
Ja ik had dit liedje niet aan hem gekoppeld, want zijn stem is hier zo onherkenbaarquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Het klinkt raar om Cohen nog met deze stem te horen
Maar wel mooi
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Maar wel mooi
Nog voordat ie lekker aan de whiskey en sigaretten was.quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had dit liedje niet aan hem gekoppeld, want zijn stem is hier zo onherkenbaar
Op een gegeven moment klonk hij als Serhat van San Marino inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Maar wel mooi
Sigaretten en alcohol, vermoed ik zoquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?
Ik wil dat ook!
Verkocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?
Ik wil dat ook!
quote:I won't say anything 'cause no one ever listens to me, anyway. I might as well be a Leonard Cohen album
quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verkocht waarschijnlijk.
Blijft een Cohen he.
Serhat, wat een koning was dat zegquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een gegeven moment klonk hij als Serhat van San Marino inderdaad
Dit!quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Wellicht is dit al vaker aangehaald, maar is het echt zo moeilijk voor NPO 1 Extra om gewoon de songtekst onder in beeld te tonen aangevuld met wat muzikale weetjes, in plaats van die totaal oninteressante app-berichten van luisteraars?
Af en toe hebben ze dat ook wel.quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Wellicht is dit al vaker aangehaald, maar is het echt zo moeilijk voor NPO 1 Extra om gewoon de songtekst onder in beeld te tonen aangevuld met wat muzikale weetjes, in plaats van die totaal oninteressante app-berichten van luisteraars?
Vooronsallemaalgezelligtochlekkerkletsenquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
"Uitbuiken en lekker op de bank Top 2000 genieten" vind jij oninteressant???quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Vooral omdat ze dat vroeger wel vaak dedenquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Vind je het niet leuk om het 5000e 'lekker op de bank met me pa/zus/kinderen top 2000 kijken' bericht langs te zien komen?quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Die haalde de finale toch? Dat was echt chanant.quote:Op zondag 29 december 2019 13:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Serhat, wat een koning was dat zeg
Ik heb gisteravond zitten kijken naar alle spelfouten of mensen die niet weten dat de naam ook aan het einde van het bericht vermeldt wordt. Aldoende zeer vermakelijkquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Nou die persoon zegt wat we allemaal denken!quote:Op zondag 29 december 2019 13:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
"Uitbuiken en lekker op de bank Top 2000 genieten" vind jij oninteressant???
Is alleen alcohol genoeg voor één octaaf, want roken gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Sigaretten en alcohol, vermoed ik zo
quote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt een van zn saaiste nrs.
maar mooi verhaal:
De Canadese zanger-dichter Leonard Cohen (81) heeft enkele dagen voor haar dood een aandoenlijke brief geschreven aan zijn muze Marianne Ihlen. Cohen schreef het lied 'So Long, Marianne' voor de Noorse vrouw die hij in de jaren zestig op het Griekse eiland Hydra ontmoette. De twee werden een liefdespaar, hij zong ook in 'Bird on the Wire' over haar. Marianne Ihlen overleed op 29 juli, ze werd 81 jaar.
Het is aan haar voorgelezen op haar sterfbed.
Cohen schreef
Well Marianne, it’s come to this time when we are really so old and our bodies are falling apart and I think I will follow you very soon. Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine.
“And you know that I’ve always loved you for your beauty and your wisdom, but I don’t need to say anything more about that because you know all about that. But now, I just want to wish you a very good journey. Goodbye old friend. Endless love, see you down the road.”
Waarom zijn mijn ogen ineens natquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar mooi verhaal:
De Canadese zanger-dichter Leonard Cohen (81) heeft enkele dagen voor haar dood een aandoenlijke brief geschreven aan zijn muze Marianne Ihlen. Cohen schreef het lied 'So Long, Marianne' voor de Noorse vrouw die hij in de jaren zestig op het Griekse eiland Hydra ontmoette. De twee werden een liefdespaar, hij zong ook in 'Bird on the Wire' over haar. Marianne Ihlen overleed op 29 juli, ze werd 81 jaar.
Cohen schreef
Well Marianne, it’s come to this time when we are really so old and our bodies are falling apart and I think I will follow you very soon. Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine.
“And you know that I’ve always loved you for your beauty and your wisdom, but I don’t need to say anything more about that because you know all about that. But now, I just want to wish you a very good journey. Goodbye old friend. Endless love, see you down the road.”
Boooohhhquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar mooi verhaal:
Cohen schreef
maar mooi verhaal:
Cohen schreef
Deze man wist wat vrouwen graag horen. (Niet dat ik over die wijsheid beschik).quote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar mooi verhaal:
Cohen schreef
Niet in mijn tijd..bij MTV alleen de aan- en afkondiging en op TMF nog verschrikkelijke sms-berichtenquote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zoals vroeger op mtv of tmf
Kwamen ook altijd leuke feitjes voorbij tijdens de song
Wow wat een mooi verhaalquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar mooi verhaal:
Cohen schreef
maar mooi verhaal:
Cohen schreef
Ilse de lange heeft er ook last van.quote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef Isorden het volgende:
Wij staat er hier ineens uien te snijden?![]()
![]()
Misschien zulke mooie verhalen alleen nog in spoilers zettenquote:
echt?quote:Op zondag 29 december 2019 13:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als je op mobiel lurkt dan kun je spoilers alsnog zien zonder account
quote:
quote:
Ojee, is er iets speciaals met deze plaat?quote:
Maar als ik Ilse De Lange zie, moet ik allesbehalve aan Dolly Parton denkenquote:Op zondag 29 december 2019 13:55 schreef Kanaroe het volgende:
Als ik Ilse de Lange hoor moet ik onwillekeurig aan Dolly Parton denken, was dat haar inspiratiebron..vraag ik me dan af
Album is dat ook niet in nederland opgenomenquote:Op zondag 29 december 2019 13:55 schreef Gretzl het volgende:
De oude Ilse DeLange was toch wel onnederlands goed
Ik ook, maar Ilse heeft ook wel leuke platen gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef jrwl het volgende:
ik vind Ilse de Lange een beetje middle-of-the-road
ik hoor liever Anouk.
Oasis. Beste band ooit. Zin om Liam weer te gaan zien in februariquote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef jrwl het volgende:
Champagne Supernova wordt het absolute hoogtepunt volgend uur![]()
![]()
Nee dat niet maar best een rotjaar gehad (schoonmoeder overleden, miskraam gehad) en dat in combi met het verhaal van Leonard Cohen doet het wel even binnenkomen zeg maarquote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ojee, is er iets speciaals met deze plaat?
Eens. Anouk is natuurlijk een enorme bitch maar haar liedjes spreken me meer aan.quote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef jrwl het volgende:
ik vind Ilse de Lange een beetje middle-of-the-road
ik hoor liever Anouk.
Ze zijn allebei blond..?quote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar als ik Ilse De Lange zie, moet ik allesbehalve aan Dolly Parton denken
quote:674 Morning Has Broken Cat Stevens 7
673 Champagne Supernova Oasis 9
672 How Deep Is Your Love Bee Gees 6,5
671 Don't Cry Guns N' Roses 6
670 Red Red Wine UB40 5,5
669 Faith George Michael 6,5
668 Lyin' Eyes Eagles 6
667 Der Weg Herbert Grönemeyer 3
666 Once In A Lifetime Talking Heads 2
665 Gravity John Mayer 7,5
664 Amigo Chef'Special ?
663 De Neus Umhoeg Rowwen Hèze 3,5
Wel jammer dat we het nu al horenquote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef jrwl het volgende:
![]()
Oh ik ook, maar dat deed ik met mijn laptop, ik had toen nog niet echt een smartphone geloof ik..quote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jazeker, heb jaaaaaaren gelurkt voordat ik eindelijk een account aanmaakte
Oh, heftig allemaal. Sterkte!quote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar best een rotjaar gehad (schoonmoeder overleden, miskraam gehad) en dat in combi met het verhaal van Leonard Cohen doet het wel even binnenkomen zeg maar
quote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar best een rotjaar gehad (schoonmoeder overleden, miskraam gehad) en dat in combi met het verhaal van Leonard Cohen doet het wel even binnenkomen zeg maar
Dat wordt spuiten!quote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef jrwl het volgende:
![]()
Doekje erbij?quote:
quote:
Ja dat kan dan echt even een bepaalde snaar raken. Maar is niet erg, af en toe mag je ook best verdrietig zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, heftig allemaal. Sterkte!En wat muziek allemaal teweeg kan brengen....
quote:
Ahh shit, sorry! Was niet de bedoeling. Een knuffel op afstand dan maarquote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pfffff sterktequote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ess lijstje is Ess lijstjequote:Op zondag 29 december 2019 13:59 schreef essnhills het volgende:
674 Morning Has Broken Cat Stevens![]()
![]()
673 Champagne Supernova Oasis![]()
672 How Deep Is Your Love Bee Gees![]()
671 Don't Cry Guns N' Roses![]()
670 Red Red Wine UB40![]()
![]()
![]()
669 Faith George Michael *O*![]()
![]()
668 Lyin' Eyes Eagles![]()
667 Der Weg Herbert Grönemeyer![]()
666 Once In A Lifetime Talking Heads![]()
665 Gravity John Mayer![]()
664 Amigo Chef'Special![]()
663 De Neus Umhoeg Rowwen Hèze
Nee joh, daar kan jij toch niets aan doen! Thanksquote:Op zondag 29 december 2019 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ahh shit, sorry! Was niet de bedoeling. Een knuffel op afstand dan maar
quote:
quote:
Thanksquote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
dat 2020 maar mooier mag worden, MaJo!
Wowowowow. Je kent Champagne Supernova niet!? Shame. How dare you!quote:Op zondag 29 december 2019 13:59 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
dat 2020 maar mooier mag worden, MaJo!
Waarom The Number Of The Beast daar niet staat is me een raadsel.quote:
Absoluutquote:
Waarschijnlijk wel, maar ze herkent de titel nietquote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wowowowow. Je kent Champagne Supernova niet!? Shame. How dare you!
Zing eens een stukje?quote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wowowowow. Je kent Champagne Supernova niet!? Shame. How dare you!
Ah, dat wist ik niet even niet meer. Dat ze al zo vroeg naar Amerika was gegaanquote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Album is dat ook niet in nederland opgenomen
quote:
Thanksquote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan
En de rest ga je ongetwijfeld herkennenquote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Maar de liedjes die ik herken vind ik wel
Waarschijnlijk ken je het hele lijstje gewoon. Misschien die laatste van Rowwen Heze niet, maar daar mis je niks aan.quote:Op zondag 29 december 2019 13:59 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Champagne Supernova is een van de meest overrated liedjes OOIT
Mexicanobakker is een van de mees overrated users OOITquote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat weer zo'n boerenprotestlied?quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken je het hele lijstje gewoon. Misschien die laatste van Rowwen Heze niet, maar daar mis je niks aan.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel lief van jullie, bedanktquote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Kyran het volgende:
Dat 2020 je heel veel moois gaat brengen @:MaJo Ik en ViviR duimen voor je!
Ook niet even koffie halen?quote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
Weer binnen, doe helemaal niks meer vandaag verder
Lamp ophangen en koken dan ben ik ook wel klaarquote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
Sterkte en dat 2020 maar veel beter mag worden!quote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker niet. Mensen doen altijd alsof dat een van de beste liedjes ooit is, maar het is gewoon een 'geinig' liedje.quote:
Ik zit nog in m'n pyjamaquote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
sterktequote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee, maar Rowwen Heze is sowieso kut.quote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n boerenprotestlied?
Zolang de ellende nog nieuws is, zitten we nog goed.quote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef Kanaroe het volgende:
Dat nieuws tussendoor.....daar wordt je niet vrolijk van, wat een ellende
Ik ook. Heerlijk warm.quote:
Dank jequote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterkte en dat 2020 maar veel beter mag worden!
hij wil t zeker weten dat zn 2 keer date ook komt.quote:Op zondag 29 december 2019 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit heeft Stenders nu al zeker 3x gevraagd
Een 'geinig' liedje? Wat een onzin.quote:Op zondag 29 december 2019 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet. Mensen doen altijd alsof dat een van de beste liedjes ooit is, maar het is gewoon een 'geinig' liedje.
Wonderwall is minder overrated.
Boksquote:
Ze zouden ook eens iets prettigs kunnen melden ipv wapengekletterquote:Op zondag 29 december 2019 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang de ellende nog nieuws is, zitten we nog goed.
Daarvoor moet je bij de NPO zijn, niet bij ons.quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef MilanILF het volgende:
Kunnen al die kut dialect nummers alsjeblieft eruit volgend jaar?
quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef MilanILF het volgende:
Kunnen al die kut dialect nummers alsjeblieft eruit volgend jaar?
Het feit dat iedereen zo protesteert op deze mening bevestigt mijn idee. Ik snap gewoon totaal niet wat dat liedje bijzonder maakt, behalve dat het 7 minuten duurt.quote:
Voor jou wil ik nog wel naar de keuken lopenquote:
Tja, als jij de baas zou zijn van het journaal.quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze zouden ook eens iets prettigs kunnen melden ipv wapengekletter
dus censuur plegen?quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze zouden ook eens iets prettigs kunnen melden ipv wapengekletter
Luilak!quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker comfi, pyjama aan met een dekentje en laptop op schoot.
Awwquote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor jou wil ik nog wel naar de keuken lopen
Hier ook weer trainingsbroek aan, kussentje en dekentje op de bank en klaarquote:
Haa, een muzikaal getint antwoordquote:Op zondag 29 december 2019 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, als jij de baas zou zijn van het journaal.
addblokker aan staan?quote:
Mooiste van zequote:Op zondag 29 december 2019 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een haat op Rowen HezeDat is echt wel een heel mooi nummer
quote:Op zondag 29 december 2019 14:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haa, een muzikaal LICHT getint antwoord
Mensen haten alleen omdat het dialect is en ze niet alles kunnen verstaan.quote:Op zondag 29 december 2019 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een haat op Rowen HezeDat is echt wel een heel mooi nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |