Het gore lef!quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Even de visite ontvlucht, die praten toch alleen maar door mijn stemnummer heen straks.
Als de dj het al niet doet...quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Even de visite ontvlucht, die praten toch alleen maar door mijn stemnummer heen straks.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is voor mij vooral de herinnering dat ik echt helemaal ondersteboven was toen dit uitkwam
Nou, dan gaan we toch lekker Vedder?quote:
En ook niet met David Lee, maar toch is dit allemaal stiekem best lekker. Beter dan dat overgewaardeerde Jump, ook.quote:
Dit is geen luistertip. Zelfs Suzan & Freek zijn beter.quote:
Ja ik had dit liedje niet aan hem gekoppeld, want zijn stem is hier zo onherkenbaarquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Het klinkt raar om Cohen nog met deze stem te horen
Maar wel mooi
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Maar wel mooi
Nog voordat ie lekker aan de whiskey en sigaretten was.quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had dit liedje niet aan hem gekoppeld, want zijn stem is hier zo onherkenbaar
Op een gegeven moment klonk hij als Serhat van San Marino inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Maar wel mooi
Sigaretten en alcohol, vermoed ik zoquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?
Ik wil dat ook!
Verkocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?
Ik wil dat ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |