Is alles weer op de rails?quote:Op zondag 29 december 2019 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈
Laat ze opRothen!quote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, deze staat hard in het huis van mijn christelijke ouders.
Als ze nu maar niet binnen komen!!!
Dit zijn de soort platen waar ik zelf nooit op zou stemmen, maar ik waardeer het des te meer dat anderen het wel doenquote:
Zeg dat dit is Van de Helende Handen van God!quote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, deze staat hard in het huis van mijn christelijke ouders.
Als ze nu maar niet binnen komen!!!
Panama!quote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef Kyran het volgende:
Jammer dat mijn favoriet Panama het niet haalt
Het is voor mij vooral de herinnering dat ik echt helemaal ondersteboven was toen dit uitkwamquote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit zijn de soort platen waar ik zelf nooit op zou stemmen, maar ik waardeer het des te meer dat anderen het wel doen
Deze man heeft zijn prioriteiten goed op orde.quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Even de visite ontvlucht, die praten toch alleen maar door mijn stemnummer heen straks.
AlExcuses!quote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet aardig. HaGar je mond spoelen.
Het gore lef!quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Even de visite ontvlucht, die praten toch alleen maar door mijn stemnummer heen straks.
Als de dj het al niet doet...quote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 29 december 2019 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is voor mij vooral de herinnering dat ik echt helemaal ondersteboven was toen dit uitkwam
Nou, dan gaan we toch lekker Vedder?quote:
En ook niet met David Lee, maar toch is dit allemaal stiekem best lekker. Beter dan dat overgewaardeerde Jump, ook.quote:
Dit is geen luistertip. Zelfs Suzan & Freek zijn beter.quote:
Ja ik had dit liedje niet aan hem gekoppeld, want zijn stem is hier zo onherkenbaarquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Het klinkt raar om Cohen nog met deze stem te horen
Maar wel mooi
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Maar wel mooi
Nog voordat ie lekker aan de whiskey en sigaretten was.quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had dit liedje niet aan hem gekoppeld, want zijn stem is hier zo onherkenbaar
Op een gegeven moment klonk hij als Serhat van San Marino inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Maar wel mooi
Sigaretten en alcohol, vermoed ik zoquote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?
Ik wil dat ook!
Verkocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om twee octaven te verliezen?
Ik wil dat ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |