Ja.. Dat is het denk ik, hij komt nooit meer terugquote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is ook gewoon vreemd. Ik had een geschiedenisleraar op de middelbare die twee jaar ongeveer nadat ik geslaagd was, was overleden. Was een aardige man. Hoe insignificant het ook is, als je iemand ooit gekend hebt is het gewoon raar om te bedenken dat diegene er niet meer is.
Komt wel goed
quote:Op zondag 29 december 2019 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hijger die je WEL aan de telefoon wilt
heb je wat leukers ?quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geniet toch wel weer van de lijst met jullie.
Zal er na vandaag niet zoveel meer zijn, alleen morgenavond nog wat
Mijn vader is ook een figuur!quote:
Half om halfquote:
Oh, what a feeling, vermicelli on the ceiling.quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef Isorden het volgende:
Omdat ik net soep zat te eten bij greenday nog even dit uit mn systeem gooien:
Ga je doen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gehakt?quote:
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈quote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niet echt super geruststellend ofzo
Ah thanksquote:Op zondag 29 december 2019 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈
Ja, de gezelschap van FOK! maakt de top 2000 een stuk leukerquote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |