quote:Op zondag 29 december 2019 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb intussen al meer vrienden van de basisschool verloren dan 1 van hun ouders, voor zover ik weet..kutwereld
quote:
quote:WELCOME TO A NEW KIND OF TENSION
ALL ACROSS THE ALIEN NATION
WHERE EVERYTHING ISN'T MEANT TO BE OKAY
TELEVISION DREAMS OF TOMORROW
WE'RE NOT THE ONES WHO'RE MEANT TO FOLLOW
FOR THAT'S ENOUGH TO ARGUE <3
quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Suzan en Freek, de albumtracks.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hijger die je WEL aan de telefoon wilt
Twee dingen die vermeldenswaardig zijn inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 13:38 schreef Chiappucci het volgende:
Father Figure![]()
En Gijs die niet door het intro lult
Ja dat ja.quote:Op zondag 29 december 2019 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week van m’n moeder dat een schoolvriendinnetje van vroeger vorige maand is overleden. Ik wist dat ze ziek was maar wist niet dat het ineens zo snel was gegaan. Doet dan toch wat met me, merk ik.
Ik heb al een vader..quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
waar alle vrouwen eigenlijk naar op zoek zijn...
Er is altijd nog het outro, dat kan hij afkappen of hij kan er doorheen lullen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee dingen die vermeldenswaardig zijn inderdaad.
Kun je nagaan wat nog gaat komenquote:Op zondag 29 december 2019 13:38 schreef MaJo het volgende:
Als je dan nu terugdenkt wat schattig Bush eigenlijk was![]()
quote:
Dit is niet echt super geruststellend ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat nog gaat komen
Het is ook gewoon vreemd. Ik had een geschiedenisleraar op de middelbare die twee jaar ongeveer nadat ik geslaagd was, was overleden. Was een aardige man. Hoe insignificant het ook is, als je iemand ooit gekend hebt is het gewoon raar om te bedenken dat diegene er niet meer is.quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ja.
Ooit was er wel goed en warm contact, en kwam je daar vaak. Het blijft dan gewoon binnenkomen
Nog meer economische groei.quote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat nog gaat komen
Ja.. Dat is het denk ik, hij komt nooit meer terugquote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is ook gewoon vreemd. Ik had een geschiedenisleraar op de middelbare die twee jaar ongeveer nadat ik geslaagd was, was overleden. Was een aardige man. Hoe insignificant het ook is, als je iemand ooit gekend hebt is het gewoon raar om te bedenken dat diegene er niet meer is.
Komt wel goed
quote:Op zondag 29 december 2019 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hijger die je WEL aan de telefoon wilt
heb je wat leukers ?quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geniet toch wel weer van de lijst met jullie.
Zal er na vandaag niet zoveel meer zijn, alleen morgenavond nog wat
Mijn vader is ook een figuur!quote:
Half om halfquote:
Oh, what a feeling, vermicelli on the ceiling.quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef Isorden het volgende:
Omdat ik net soep zat te eten bij greenday nog even dit uit mn systeem gooien:
Ga je doen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gehakt?quote:
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈quote:Op zondag 29 december 2019 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niet echt super geruststellend ofzo
Ah thanksquote:Op zondag 29 december 2019 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry, hier zijn wat unicorns en rainbows 🌈🌈🌈
Ja, de gezelschap van FOK! maakt de top 2000 een stuk leukerquote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |