Aw dat is altijd naar, zoietsquote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
mijn moeder belde me net, ze hadden een rouwadvertentie in de krant zien staan.
De vader van mijn beste vriendinnetje op de basisschool (die daarna verhuisde) is 23 december heel plotseling overleden.
ach jee das altijd raar om te horen/lezenquote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
De vader van mijn beste vriendinnetje op de basisschool (die daarna verhuisde) is 23 december heel plotseling overleden.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef KBFX2002 het volgende:
Eén van de grootste stijgers dit jaar.
Sterkte.quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
Pfffff...quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Robben, op weg naar, is al bijna 10 jaar geleden.
Hoezo Domien?quote:
Net nog toen ik aan het ritselen was met een zakje sla.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De cavia's van Mani maken betere muziek.
Ja. Heb ze sindsdien eigenlijk nooit meer gesproken, maar blijft toch naarquote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Aw dat is altijd naar, zoiets
Ook als je iemand van vroeger opzoekt op Google en dan blijkt dat die persoon heel jong overleden is.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
Goede verwoording.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
Het deuntje klinkt herkenbaar. De zanger klinkt alleen alsof hij een beroerte heeft.
Hebben wij Westfriezen hillegaar niet natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom zijn mensen toch trots op een dialect? Weten ze niet dat je als een mongool klinkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |