Niet in mijn tijd..bij MTV alleen de aan- en afkondiging en op TMF nog verschrikkelijke sms-berichtenquote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zoals vroeger op mtv of tmf
Kwamen ook altijd leuke feitjes voorbij tijdens de song
Wow wat een mooi verhaalquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt een van zn saaiste nrs.
maar mooi verhaal:
De Canadese zanger-dichter Leonard Cohen (81) heeft enkele dagen voor haar dood een aandoenlijke brief geschreven aan zijn muze Marianne Ihlen. Cohen schreef het lied 'So Long, Marianne' voor de Noorse vrouw die hij in de jaren zestig op het Griekse eiland Hydra ontmoette. De twee werden een liefdespaar, hij zong ook in 'Bird on the Wire' over haar. Marianne Ihlen overleed op 29 juli, ze werd 81 jaar.
Het is aan haar voorgelezen op haar sterfbed.
Cohen schreef
Well Marianne, it’s come to this time when we are really so old and our bodies are falling apart and I think I will follow you very soon. Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine.
“And you know that I’ve always loved you for your beauty and your wisdom, but I don’t need to say anything more about that because you know all about that. But now, I just want to wish you a very good journey. Goodbye old friend. Endless love, see you down the road.”
quote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt een van zn saaiste nrs.
maar mooi verhaal:
De Canadese zanger-dichter Leonard Cohen (81) heeft enkele dagen voor haar dood een aandoenlijke brief geschreven aan zijn muze Marianne Ihlen. Cohen schreef het lied 'So Long, Marianne' voor de Noorse vrouw die hij in de jaren zestig op het Griekse eiland Hydra ontmoette. De twee werden een liefdespaar, hij zong ook in 'Bird on the Wire' over haar. Marianne Ihlen overleed op 29 juli, ze werd 81 jaar.
Het is aan haar voorgelezen op haar sterfbed.
Cohen schreef
Well Marianne, it’s come to this time when we are really so old and our bodies are falling apart and I think I will follow you very soon. Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine.
“And you know that I’ve always loved you for your beauty and your wisdom, but I don’t need to say anything more about that because you know all about that. But now, I just want to wish you a very good journey. Goodbye old friend. Endless love, see you down the road.”
Ilse de lange heeft er ook last van.quote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef Isorden het volgende:
Wij staat er hier ineens uien te snijden?![]()
![]()
Misschien zulke mooie verhalen alleen nog in spoilers zettenquote:
echt?quote:Op zondag 29 december 2019 13:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als je op mobiel lurkt dan kun je spoilers alsnog zien zonder account
quote:
quote:
Ojee, is er iets speciaals met deze plaat?quote:
Maar als ik Ilse De Lange zie, moet ik allesbehalve aan Dolly Parton denkenquote:Op zondag 29 december 2019 13:55 schreef Kanaroe het volgende:
Als ik Ilse de Lange hoor moet ik onwillekeurig aan Dolly Parton denken, was dat haar inspiratiebron..vraag ik me dan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |