Mexicanobakker is een van de mees overrated users OOITquote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Champagne Supernova is een van de meest overrated liedjes OOIT
Is dat weer zo'n boerenprotestlied?quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken je het hele lijstje gewoon. Misschien die laatste van Rowwen Heze niet, maar daar mis je niks aan.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Champagne Supernova is een van de meest overrated liedjes OOIT
Heel lief van jullie, bedanktquote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef Kyran het volgende:
Dat 2020 je heel veel moois gaat brengen @:MaJo Ik en ViviR duimen voor je!
Ook niet even koffie halen?quote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
Weer binnen, doe helemaal niks meer vandaag verder
Lamp ophangen en koken dan ben ik ook wel klaarquote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
Sterkte en dat 2020 maar veel beter mag worden!quote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar best een rotjaar gehad (schoonmoeder overleden, miskraam gehad) en dat in combi met het verhaal van Leonard Cohen doet het wel even binnenkomen zeg maar
Zeker niet. Mensen doen altijd alsof dat een van de beste liedjes ooit is, maar het is gewoon een 'geinig' liedje.quote:
Ik zit nog in m'n pyjamaquote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
sterktequote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar best een rotjaar gehad (schoonmoeder overleden, miskraam gehad) en dat in combi met het verhaal van Leonard Cohen doet het wel even binnenkomen zeg maar
Geen idee, maar Rowwen Heze is sowieso kut.quote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n boerenprotestlied?
Zolang de ellende nog nieuws is, zitten we nog goed.quote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef Kanaroe het volgende:
Dat nieuws tussendoor.....daar wordt je niet vrolijk van, wat een ellende
Ik ook. Heerlijk warm.quote:
Dank jequote:Op zondag 29 december 2019 14:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterkte en dat 2020 maar veel beter mag worden!
hij wil t zeker weten dat zn 2 keer date ook komt.quote:Op zondag 29 december 2019 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit heeft Stenders nu al zeker 3x gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |