SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Same.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Cee het volgende:
Deze kan ik van voor tot achter meerappen.
Nooit geen rap gehoord zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is wel een lekkere rapplaat hoor![]()
één van de weinige
Weird Alquote:
Klagen over samples in hip hopquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Stevie Wonder?
Ik vind dit trouwens licht overrated.
Wil ook altijd vlak voordat hij start zelfs de "ya wanna tell me what this is all about?" van Michelle Pfeiffer uit de clip er in gooien.quote:
Ik klaag niet. Ik genoot gisterennacht nog van Glory Box.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wil ook altijd vlak voordat hij start zelfs de "ya wanna tell me what this is all about?" van Michelle Pfeiffer uit de clip er in gooien.
Enigszins wellicht, maar blijf het toch wel een leuk nummer om zo nu en dan te horenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Stevie Wonder?
Ik vind dit trouwens licht overrated.
Heheh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik genoot gisterennacht nog van Glory Box.
Onder de rook van lee towersquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shit, ik heb dus de enige Portishead notering gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat nummer is ongeveer net zo afhankelijk van sampletjes als dit, zullen we maar zeggen.quote:
Ok, dan vraag ik het nu toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd dat gelul over kniepertjes op de apps
Kutboeren
Nabij Ground Zero.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onder de rook van lee towers
Spekkedikken ftwquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd dat gelul over kniepertjes op de apps
Kutboeren
Dat heb ik bij zo'n beetje elke plaat die Weird Al gecovered heeftquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Bij dit nummer heb ik steeds de parodie-versie in m'n hoofd
Die staat erin, dus het is Yes Diggity.quote:
Dit, gewoon een klassiekertje ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Isorden het volgende:
Ben totaal geen hiphop fan maar deze vind ik wel leuk
Stemplaat bovendien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat erin, dus het is Yes Diggity.
Daar komt over 200 nummers nog een lekker stuk ooraids overquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nabij Ground Zero.
Oh, verkeerde towers.
Wederom idem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
Ook van begin tot eind me te zingen/rappen
Dodenritquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na dit nummer zou dus eigenlijk Dodenrit moeten komen.
Doen ze dat Live?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar komt over 200 nummers nog een lekker stuk ooraids over
Heb nog niet 1x Live gehoord deze Top 2000, dus ik moet daar nog wel een paar grappen over maken.quote:
Jawel, al geweest geloof ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan Cleaning out my Closet.
Staat er zeker niet in?
Jawel, kwam gisteren voorbij volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Staat er zeker niet in?
Is al geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Staat er zeker niet in?
Nee gelukkig van de plaat.quote:
Ik doe Mockingbird van voor naar achter (en Lose Yourself uiteraard).quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Staat er zeker niet in?
Lightning strikes and the court lights get dimquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wederom idem.
Ik kan ook Hit 'em high van Monstas of Space Jam.
Je hebt alleen nog de meest erge van hun over. Nu ik er een beetje over nadenk deden daar een klein Dotannetje met dat nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb nog niet 1x Live gehoord deze Top 2000, dus ik moet daar nog wel een paar grappen over maken.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, kwam gisteren voorbij volgens mij.
Ohquote:
Wel mooi, nummer over 9/11....quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee gelukkig van de plaat.
Gelukkig dat ik dan op m'n bed lig, alhoewel ik er graag over zou willen shitposten
Ja, staat op 95.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Oh
Lose Yourself komt zeker nog of ook al geweest? Stemplaat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lightning strikes and the court lights get dim
Supreme competition is about to begin
Above the rim, finessin' and moves is animated
Once I get to ballin', I can't be deflated
LL GOD
Je zou bijna denken dat het bewust door een of andere grappenmaker was gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel mooi, nummer over 9/11....
Het staat op 737
Maar Radio 2 manipuleert de lijst toch niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bewust door een of andere grappenmaker was gedaan
Adele helpt ook een druppeltje mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Zorro het volgende:
Hahaha, sukkels. Als het vuur gedoofd is.
Later komen the Doors en die steken het weer aan
Lightning Crashes zal ongetwijfeld ook nog komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog de meest erge van hun over. Nu ik er een beetje over nadenk deden daar een klein Dotannetje met dat nummer
Ik sluit niks uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bewust door een of andere grappenmaker was gedaan
Niet weer hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Racoon wel het leukste nummer van No Mercy.
When I Die stond er ook nog ooit in.
Oh ja, over het hoofd gezien. Moet zeggen dat de titel me zo 1 2 3 niks zegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lightning Crashes zal ongetwijfeld ook nog komen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de quote al klaarstaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, volgend uur beginnen we met de nummer één van rondom mijn geboorte. Kutplaat.
Vind ik wel hun leukste samen met Took a Hitquote:
Ah, slechte herinnering?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, volgend uur beginnen we met de nummer één van rondom mijn geboorte. Kutplaat.
Dat klinkt als een lange, zware bevallingquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
En Dan Hartman had em al een keer overnieuw aangestoken...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Zorro het volgende:
Koetjiekoetjiequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens stond Gangsta's Paradise op 1 toen ik geboren was.
En ja, ik ben een jonkie.
Wel erg ooit ooit. Toen was ik 6.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Ik kan Raccoon sowieso wel goed hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind ik wel hun leukste samen met Took a Hit
mwah, vind Oceaan wel een eersteklas zeikplaat. In het Engels vond ik m al veel beter klinken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Racoon persoonlijk niet eens zo erg... overplayed weliswaar, maar toch best een aardig bandje
November '95?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens stond Gangsta's Paradise op 1 toen ik geboren was.
En ja, ik ben een jonkie.
Ik ook niet hoor, best mooie muziek. Oceaan ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Racoon persoonlijk niet eens zo erg... overplayed weliswaar, maar toch best een aardig bandje
Dat geacteerde Liverpudlianaccent is echt over de top. Je komt gewoon uit Zeeland manquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan Raccoon sowieso wel goed hebben.
Liverpool Rain en Oceaan zijn ook prima platen.
Oceaan hoorde ik 10x per dag toen ik bij de AH werkte, nee dank je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, best mooie muziek. Oceaan ook.
Mocht hij de kleur kiezen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZekerIk had hem ook gespot en peaceman ervan op de hoogte gesteld.
Ho ho gewoon Frysk bloed hier hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat geacteerde Liverpudlianaccent is echt over de top. Je komt gewoon uit Zeeland man
quote:
Nee alleen of hij hem mooi vond of niet. En natuurlijk of hij goed rijdt.quote:
Fryslan boppequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho gewoon Frysk bloed hier hoor
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel grappig uurtje straks. The War on Drugs genot. Beatles. Marco BorsatoEnya
![]()
september 95quote:
Ja maar ja, dát is het lekkere van Albert Heijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oceaan hoorde ik 10x per dag toen ik bij de AH werkte, nee dank je.
Bij een tweedehands auto?quote:
Wij hadden vroeger een album van Enya thuis, vind eigenlijk alle nummers daarvan wel mooi. Maar geloof dat het over het algemeen nogal fout wordt gevondenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.
Ah, ja ik rekende inderdaad vanaf de nederlands top 4 datumquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
september 95internationale top 40
Busje komt zo voor nederlandse top 40
Net als Tuintje in mijn hartquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja, dát is het lekkere van Albert Heijn.
Harry's Game zou ik op kunnen stemmenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.
Ach ja, men vindt maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger altijd een album van Enya thuis, vind eigenlijk alle nummers daarvan wel mooi. Maar geloof dat het over het algemeen nogal fout wordt gevonden
ik heb ook een tweedehands vrouw als het ware...quote:
Enya is geen guilty pleasure. Enya is gewoon kwaliteit. Coolio kneus is wel een guilty pleasure.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel grappig uurtje straks. The War on Drugs genot. Beatles. Marco BorsatoEnya
![]()
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ook een tweedehands vrouw als het ware...
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik las broekjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.
Ach, as long as you 'rise' to the occasion..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, as long as you 'rise' to the occasion..
Bij de auto wel, maar niet bij zijn tweedehands vrouw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Hoe is het trouwens met Ruud dit jaar, weer weird en dronken?
Prachtig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Harry's Game zou ik op kunnen stemmen
dat was ook een dikke pil gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij de auto wel, maar niet bij zijn tweedehands vrouw.
Ik vind 'm eigenlijk verrassend normaal. Kan ook het contrast met Rob Stenders zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
ja, lekker aan de pilsjes, beetje verstrooid doen en vreemde uitspraken maken. Lekker man.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Meh, te nep. Geef mij Antoinette de Jong maar.quote:
nederland is een smakeloos landquote:
quote:
boh, idd mooi vrouwtje welquote:
Zoveel onderhoud heb ik niet gehad hoor... ik ben best stabiel en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was ook een dikke pil geworden
Hege is lievquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, te nep. Geef mij Antoinette de Jong maar.
Of Hege Bokke natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
dan smelt het ijs...quote:
Waarom gaan al die duitsers hier naar toe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nederland is een smakeloos land
hahaha niet qua onderhoud idd, wel qua gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoveel onderhoud heb ik niet gehad hoor... ik ben best stabiel en betrouwbaar.
Die hebben een hekel aan smaak dus die voelen zich wel thuis in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Waarom gaan al die duitsers hier naar toe?
Ik zei toch:quote:
Scottie hatte es nicht gewüst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huh? Ze gaat toch met Koen Verweij?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, te nep. Geef mij Antoinette de Jong maar.
Of Hege Bokko natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Gelukkig stond Harry's Game er ook weer in. Ben het boek nog gaan lezen toen ik de plaat had gehoord (ITV serie heb ik helaas pas dit jaar gezien, op een Franstalige zender in Zwitserland)quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, verwar haar met Laetitia de Jong.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huh? Ze gaat toch met Koen Verweij?
de tijden houd je ook niet bij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, verwar haar met Laetitia de Jong.
Ik ben niet zo goed in wie is met wie. Is in het schaatsen ook niet bij te houden.
Daar hadden we het niet over. We hadden het over het onderhoudsboekje, niet de gebruikershandleiding.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha niet qua onderhoud idd, wel qua gebruiksaanwijzing
Ik moet je bekennen dat ik de serie nooit heb gezien en eigenlijk ook dacht dat dit liedje uit Robin Hood kwamquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gelukkig stond Harry's Game er ook weer in. Ben het boek nog gaan lezen toen ik de plaat had gehoord (ITV serie heb ik helaas pas dit jaar gezien, op een Franstalige zender in Zwitserland)
Die zijn wel een beetje in de '60's blijven hangen idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in wie is met wie. Is in het schaatsen ook niet bij te houden.
je hebt gelijk schatjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over. We hadden het over het onderhoudsboekje, niet de gebruikershandleiding.
Da's nogal een verschilquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ben ik wel goed in. Want beetje statistiek verslaafd en mogelijk tikkie autistisch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
de tijden houd je ook niet bij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Straks moet de top 2000 om 6 uur 's ochtends beginnen volgend jaar op eerste kerstdag omdat de reclameblokken een kwartier gaan duren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer het uur van de lange reclameblokken hoor, godskolere.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]Op de een af andere manier werkt dat altijd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
De Top 2000 reclames, met af en toe een liedje tussendoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
En Gijs wil langer lullenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Straks moet de top 2000 om 6 uur 's ochtends beginnen volgend jaar op eerste kerstdag omdat de reclameblokken een kwartier gaan duren.
Daarom werd een nummer van Marco B ook ingekortquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
quote:The A.V. Club: “What’s Up?” was released as a single on June 23, 1993. Do you have any recollection of the first time you heard the song?
Dean Ween: I don’t remember where I was, or what I was doing, but I remember hearing it and thinking, “This is the most obnoxious fucking hollering I’ve ever heard in my life.”
Naar: https://music.avclub.com/(...)4-non-blo-1798238547quote:AVC: In the video, Linda Perry and the bassist both have horrible dreadlocks, and Perry has that ridiculous hat with the goggles.
DW: It’s as bad as music gets. The pinnacle of the whole thing is when she does this powerful “Revolution!” What the fuck does this have to do with revolution? Wow, powerful stuff, asshole!
Gewoon Echoes in het uur van Gijs doen. Mag ie het intro volpraten.quote:
quote:
Jullie stellen me niet teleurquote:
Supquote:
Ess is er nogquote:
we misten je al... we dachten dat je een leven had enzo...quote:
moidje!quote:
Ik ben essquote:
Ah, Blof zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Zorro het volgende:
Wat is er aan de hand, hé
Doe toch 's normaal
Wie denke wel dat je bent?
't Is een grof schandaal
Je bent nog lang geen ster
Waar slaat dat nou weer op?
Ach, mens, hou toch die kop
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Relevante quotes uit een interview met Mickey Melchiondo bij dit walgelijke nummer
[..]
[..]
Naar: https://music.avclub.com/(...)4-non-blo-1798238547
quote:Everything about the song is so awful that if I sat down and tried to write the worst song ever, I couldn’t even make it 10 percent of the reality of how awful that song is.
Heee dit is... dit is..... eeeehhhquote:
Geen punt, Harry's Game was een boek van Brits journalist Gerald Seymour, ging over een Royal Engineer die door de geheime dienst voor een moord word gerecruteerd. De BBC dreigde het nummer te boycotten omdat ze geen Keltisch verstonden en bang waren voor een politieke boodschap.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik de serie nooit heb gezien en eigenlijk ook dacht dat dit liedje uit Robin Hood kwam
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen punt, Harry's Game was een boek van Brits journalist Gerald Seymour, ging over een Royal Engineer die door de geheime dienst voor een moord word gerecruteerd. De BBC dreigde het nummer te boycotten omdat ze geen Keltisch verstonden en bang waren voor een politieke boodschap.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess, doe effe een uurlijstje voor je fans.
idemquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef peaceman het volgende:
Ik kan geen hekel krijgen aan dit nummer... sorry hoor
Het heeft verder dan ook echt 0,0 goede kwaliteitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer is voornamelijk vermakelijk door de miems
Eens, dit is gewoon een vrolijke meeblererquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef peaceman het volgende:
Ik kan geen hekel krijgen aan dit nummer... sorry hoor
Mexiquote:
Ja drukke kerstdagen enzulksquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
we misten je al... we dachten dat je een leven had enzo...
Haaiquote:
Hoiquote:
Bosjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Bos81 het volgende:
ESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Oke, komt er zo aanquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess, doe effe een uurlijstje voor je fans.
Het einde is nabij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn nu echt over de helft van de lijst.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef Zorro het volgende:
Zo, hierna zijn we dus van de twee kutnummers van CCR af.
Grapevine en dit.
Nog steeds niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Isorden het volgende:
We schrijven het jaar 2386
Soldaat van Oranje is wederom verlengt.
En nu?quote:
Hoiquote:
Heyquote:
Shhhhhquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heee dit is... dit is..... eeeehhh
Hoi.quote:
I put a spell on you denk ik.quote:
'Suzie Q part 2' googelen levert animeplaatjes opquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:15 schreef Zorro het volgende:
Suzie Q (part 1)
Gelukkig hebben ze nooit een part 2 gemaakt zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |