Harry's Game zou ik op kunnen stemmenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.
Ach ja, men vindt maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger altijd een album van Enya thuis, vind eigenlijk alle nummers daarvan wel mooi. Maar geloof dat het over het algemeen nogal fout wordt gevonden
ik heb ook een tweedehands vrouw als het ware...quote:
Enya is geen guilty pleasure. Enya is gewoon kwaliteit. Coolio kneus is wel een guilty pleasure.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel grappig uurtje straks. The War on Drugs genot. Beatles. Marco BorsatoEnya
![]()
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ook een tweedehands vrouw als het ware...
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik las broekjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.
Ach, as long as you 'rise' to the occasion..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, as long as you 'rise' to the occasion..
Bij de auto wel, maar niet bij zijn tweedehands vrouw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Hoe is het trouwens met Ruud dit jaar, weer weird en dronken?
Prachtig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Harry's Game zou ik op kunnen stemmen
dat was ook een dikke pil gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij de auto wel, maar niet bij zijn tweedehands vrouw.
Ik vind 'm eigenlijk verrassend normaal. Kan ook het contrast met Rob Stenders zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
ja, lekker aan de pilsjes, beetje verstrooid doen en vreemde uitspraken maken. Lekker man.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Meh, te nep. Geef mij Antoinette de Jong maar.quote:
nederland is een smakeloos landquote:
quote:
boh, idd mooi vrouwtje welquote:
Zoveel onderhoud heb ik niet gehad hoor... ik ben best stabiel en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was ook een dikke pil geworden
Hege is lievquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, te nep. Geef mij Antoinette de Jong maar.
Of Hege Bokke natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
dan smelt het ijs...quote:
Waarom gaan al die duitsers hier naar toe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nederland is een smakeloos land
hahaha niet qua onderhoud idd, wel qua gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoveel onderhoud heb ik niet gehad hoor... ik ben best stabiel en betrouwbaar.
Die hebben een hekel aan smaak dus die voelen zich wel thuis in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Waarom gaan al die duitsers hier naar toe?
Ik zei toch:quote:
Scottie hatte es nicht gewüst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huh? Ze gaat toch met Koen Verweij?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, te nep. Geef mij Antoinette de Jong maar.
Of Hege Bokko natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Gelukkig stond Harry's Game er ook weer in. Ben het boek nog gaan lezen toen ik de plaat had gehoord (ITV serie heb ik helaas pas dit jaar gezien, op een Franstalige zender in Zwitserland)quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.
Oh ja, verwar haar met Laetitia de Jong.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huh? Ze gaat toch met Koen Verweij?
de tijden houd je ook niet bij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, verwar haar met Laetitia de Jong.
Ik ben niet zo goed in wie is met wie. Is in het schaatsen ook niet bij te houden.
Daar hadden we het niet over. We hadden het over het onderhoudsboekje, niet de gebruikershandleiding.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha niet qua onderhoud idd, wel qua gebruiksaanwijzing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |