Harry's Game zou ik op kunnen stemmenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.
Ach ja, men vindt maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger altijd een album van Enya thuis, vind eigenlijk alle nummers daarvan wel mooi. Maar geloof dat het over het algemeen nogal fout wordt gevonden
ik heb ook een tweedehands vrouw als het ware...quote:
Enya is geen guilty pleasure. Enya is gewoon kwaliteit. Coolio kneus is wel een guilty pleasure.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel grappig uurtje straks. The War on Drugs genot. Beatles. Marco BorsatoEnya
![]()
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ook een tweedehands vrouw als het ware...
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik las broekjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.
Ach, as long as you 'rise' to the occasion..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, as long as you 'rise' to the occasion..
Bij de auto wel, maar niet bij zijn tweedehands vrouw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er maar een onderhoudsboekje bij zit.
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Hoe is het trouwens met Ruud dit jaar, weer weird en dronken?
Prachtig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Harry's Game zou ik op kunnen stemmen
dat was ook een dikke pil gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij de auto wel, maar niet bij zijn tweedehands vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |