November '95?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens stond Gangsta's Paradise op 1 toen ik geboren was.
En ja, ik ben een jonkie.
Ik ook niet hoor, best mooie muziek. Oceaan ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Racoon persoonlijk niet eens zo erg... overplayed weliswaar, maar toch best een aardig bandje
Dat geacteerde Liverpudlianaccent is echt over de top. Je komt gewoon uit Zeeland manquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan Raccoon sowieso wel goed hebben.
Liverpool Rain en Oceaan zijn ook prima platen.
Oceaan hoorde ik 10x per dag toen ik bij de AH werkte, nee dank je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, best mooie muziek. Oceaan ook.
Mocht hij de kleur kiezen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZekerIk had hem ook gespot en peaceman ervan op de hoogte gesteld.
Ho ho gewoon Frysk bloed hier hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat geacteerde Liverpudlianaccent is echt over de top. Je komt gewoon uit Zeeland man
quote:
Nee alleen of hij hem mooi vond of niet. En natuurlijk of hij goed rijdt.quote:
Fryslan boppequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho gewoon Frysk bloed hier hoor
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel grappig uurtje straks. The War on Drugs genot. Beatles. Marco BorsatoEnya
![]()
september 95quote:
Ja maar ja, dát is het lekkere van Albert Heijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oceaan hoorde ik 10x per dag toen ik bij de AH werkte, nee dank je.
Bij een tweedehands auto?quote:
Wij hadden vroeger een album van Enya thuis, vind eigenlijk alle nummers daarvan wel mooi. Maar geloof dat het over het algemeen nogal fout wordt gevondenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met Enya. Clannad was ook mooi, o.a. met de soundtrack van de Robin Hood-serie in de jaren 80. Prachtig mystiek.
Ah, ja ik rekende inderdaad vanaf de nederlands top 4 datumquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
september 95internationale top 40
Busje komt zo voor nederlandse top 40
Net als Tuintje in mijn hartquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja, dát is het lekkere van Albert Heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |