Niet weer hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Zorro het volgende:
Hahaha, sukkels. Als het vuur gedoofd is.
Later komen the Doors en die steken het weer aan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Racoon wel het leukste nummer van No Mercy.
When I Die stond er ook nog ooit in.
Oh ja, over het hoofd gezien. Moet zeggen dat de titel me zo 1 2 3 niks zegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lightning Crashes zal ongetwijfeld ook nog komen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de quote al klaarstaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, volgend uur beginnen we met de nummer één van rondom mijn geboorte. Kutplaat.
Vind ik wel hun leukste samen met Took a Hitquote:
Ah, slechte herinnering?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, volgend uur beginnen we met de nummer één van rondom mijn geboorte. Kutplaat.
Dat klinkt als een lange, zware bevallingquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
En Dan Hartman had em al een keer overnieuw aangestoken...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Zorro het volgende:
Hahaha, sukkels. Als het vuur gedoofd is.
Later komen the Doors en die steken het weer aan
Koetjiekoetjiequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens stond Gangsta's Paradise op 1 toen ik geboren was.
En ja, ik ben een jonkie.
Wel erg ooit ooit. Toen was ik 6.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Ik kan Raccoon sowieso wel goed hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind ik wel hun leukste samen met Took a Hit
mwah, vind Oceaan wel een eersteklas zeikplaat. In het Engels vond ik m al veel beter klinken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Racoon persoonlijk niet eens zo erg... overplayed weliswaar, maar toch best een aardig bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |