Dat heb ik bij zo'n beetje elke plaat die Weird Al gecovered heeftquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Bij dit nummer heb ik steeds de parodie-versie in m'n hoofd
Die staat erin, dus het is Yes Diggity.quote:
Dit, gewoon een klassiekertje ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Isorden het volgende:
Ben totaal geen hiphop fan maar deze vind ik wel leuk
Stemplaat bovendien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat erin, dus het is Yes Diggity.
Daar komt over 200 nummers nog een lekker stuk ooraids overquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nabij Ground Zero.
Oh, verkeerde towers.
Wederom idem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
Ook van begin tot eind me te zingen/rappen
Dodenritquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na dit nummer zou dus eigenlijk Dodenrit moeten komen.
Doen ze dat Live?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar komt over 200 nummers nog een lekker stuk ooraids over
Heb nog niet 1x Live gehoord deze Top 2000, dus ik moet daar nog wel een paar grappen over maken.quote:
Jawel, al geweest geloof ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan Cleaning out my Closet.
Staat er zeker niet in?
Jawel, kwam gisteren voorbij volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Staat er zeker niet in?
Is al geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Staat er zeker niet in?
Nee gelukkig van de plaat.quote:
Ik doe Mockingbird van voor naar achter (en Lose Yourself uiteraard).quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Staat er zeker niet in?
Lightning strikes and the court lights get dimquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wederom idem.
Ik kan ook Hit 'em high van Monstas of Space Jam.
Je hebt alleen nog de meest erge van hun over. Nu ik er een beetje over nadenk deden daar een klein Dotannetje met dat nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb nog niet 1x Live gehoord deze Top 2000, dus ik moet daar nog wel een paar grappen over maken.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, kwam gisteren voorbij volgens mij.
Ohquote:
Wel mooi, nummer over 9/11....quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee gelukkig van de plaat.
Gelukkig dat ik dan op m'n bed lig, alhoewel ik er graag over zou willen shitposten
Ja, staat op 95.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Oh
Lose Yourself komt zeker nog of ook al geweest? Stemplaat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lightning strikes and the court lights get dim
Supreme competition is about to begin
Above the rim, finessin' and moves is animated
Once I get to ballin', I can't be deflated
LL GOD
Je zou bijna denken dat het bewust door een of andere grappenmaker was gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel mooi, nummer over 9/11....
Het staat op 737
Maar Radio 2 manipuleert de lijst toch niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bewust door een of andere grappenmaker was gedaan
Adele helpt ook een druppeltje mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef Zorro het volgende:
Hahaha, sukkels. Als het vuur gedoofd is.
Later komen the Doors en die steken het weer aan
Lightning Crashes zal ongetwijfeld ook nog komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog de meest erge van hun over. Nu ik er een beetje over nadenk deden daar een klein Dotannetje met dat nummer
Ik sluit niks uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bewust door een of andere grappenmaker was gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |