Wil ook altijd vlak voordat hij start zelfs de "ya wanna tell me what this is all about?" van Michelle Pfeiffer uit de clip er in gooien.quote:
Ik klaag niet. Ik genoot gisterennacht nog van Glory Box.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wil ook altijd vlak voordat hij start zelfs de "ya wanna tell me what this is all about?" van Michelle Pfeiffer uit de clip er in gooien.
Enigszins wellicht, maar blijf het toch wel een leuk nummer om zo nu en dan te horenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Stevie Wonder?
Ik vind dit trouwens licht overrated.
Heheh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik genoot gisterennacht nog van Glory Box.
Onder de rook van lee towersquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shit, ik heb dus de enige Portishead notering gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat nummer is ongeveer net zo afhankelijk van sampletjes als dit, zullen we maar zeggen.quote:
Ok, dan vraag ik het nu toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd dat gelul over kniepertjes op de apps
Kutboeren
Nabij Ground Zero.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onder de rook van lee towers
Spekkedikken ftwquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd dat gelul over kniepertjes op de apps
Kutboeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |