Ik ben essquote:
Ah, Blof zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Zorro het volgende:
Wat is er aan de hand, hé
Doe toch 's normaal
Wie denke wel dat je bent?
't Is een grof schandaal
Je bent nog lang geen ster
Waar slaat dat nou weer op?
Ach, mens, hou toch die kop
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Relevante quotes uit een interview met Mickey Melchiondo bij dit walgelijke nummer
[..]
[..]
Naar: https://music.avclub.com/(...)4-non-blo-1798238547
quote:Everything about the song is so awful that if I sat down and tried to write the worst song ever, I couldn’t even make it 10 percent of the reality of how awful that song is.
Heee dit is... dit is..... eeeehhhquote:
Geen punt, Harry's Game was een boek van Brits journalist Gerald Seymour, ging over een Royal Engineer die door de geheime dienst voor een moord word gerecruteerd. De BBC dreigde het nummer te boycotten omdat ze geen Keltisch verstonden en bang waren voor een politieke boodschap.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik de serie nooit heb gezien en eigenlijk ook dacht dat dit liedje uit Robin Hood kwam
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen punt, Harry's Game was een boek van Brits journalist Gerald Seymour, ging over een Royal Engineer die door de geheime dienst voor een moord word gerecruteerd. De BBC dreigde het nummer te boycotten omdat ze geen Keltisch verstonden en bang waren voor een politieke boodschap.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess, doe effe een uurlijstje voor je fans.
idemquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef peaceman het volgende:
Ik kan geen hekel krijgen aan dit nummer... sorry hoor
Het heeft verder dan ook echt 0,0 goede kwaliteitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer is voornamelijk vermakelijk door de miems
Eens, dit is gewoon een vrolijke meeblererquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef peaceman het volgende:
Ik kan geen hekel krijgen aan dit nummer... sorry hoor
Mexiquote:
Ja drukke kerstdagen enzulksquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
we misten je al... we dachten dat je een leven had enzo...
Haaiquote:
Hoiquote:
Bosjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Bos81 het volgende:
ESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Oke, komt er zo aanquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess, doe effe een uurlijstje voor je fans.
Het einde is nabij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn nu echt over de helft van de lijst.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef Zorro het volgende:
Zo, hierna zijn we dus van de twee kutnummers van CCR af.
Grapevine en dit.
Nog steeds niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Isorden het volgende:
We schrijven het jaar 2386
Soldaat van Oranje is wederom verlengt.
En nu?quote:
Hoiquote:
Heyquote:
Shhhhhquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heee dit is... dit is..... eeeehhh
Hoi.quote:
I put a spell on you denk ik.quote:
'Suzie Q part 2' googelen levert animeplaatjes opquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:15 schreef Zorro het volgende:
Suzie Q (part 1)
Gelukkig hebben ze nooit een part 2 gemaakt zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |