Ik moet je bekennen dat ik de serie nooit heb gezien en eigenlijk ook dacht dat dit liedje uit Robin Hood kwamquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gelukkig stond Harry's Game er ook weer in. Ben het boek nog gaan lezen toen ik de plaat had gehoord (ITV serie heb ik helaas pas dit jaar gezien, op een Franstalige zender in Zwitserland)
Die zijn wel een beetje in de '60's blijven hangen idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, verwar haar met Laetitia de Jong.
Ik ben niet zo goed in wie is met wie. Is in het schaatsen ook niet bij te houden.
je hebt gelijk schatjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over. We hadden het over het onderhoudsboekje, niet de gebruikershandleiding.
Da's nogal een verschilquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, verwar haar met Laetitia de Jong.
Ik ben niet zo goed in wie is met wie. Is in het schaatsen ook niet bij te houden.
Daar ben ik wel goed in. Want beetje statistiek verslaafd en mogelijk tikkie autistisch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
de tijden houd je ook niet bij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Straks moet de top 2000 om 6 uur 's ochtends beginnen volgend jaar op eerste kerstdag omdat de reclameblokken een kwartier gaan duren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer het uur van de lange reclameblokken hoor, godskolere.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]Op de een af andere manier werkt dat altijd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
De Top 2000 reclames, met af en toe een liedje tussendoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
En Gijs wil langer lullenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Straks moet de top 2000 om 6 uur 's ochtends beginnen volgend jaar op eerste kerstdag omdat de reclameblokken een kwartier gaan duren.
Daarom werd een nummer van Marco B ook ingekortquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
quote:The A.V. Club: “What’s Up?” was released as a single on June 23, 1993. Do you have any recollection of the first time you heard the song?
Dean Ween: I don’t remember where I was, or what I was doing, but I remember hearing it and thinking, “This is the most obnoxious fucking hollering I’ve ever heard in my life.”
Naar: https://music.avclub.com/(...)4-non-blo-1798238547quote:AVC: In the video, Linda Perry and the bassist both have horrible dreadlocks, and Perry has that ridiculous hat with the goggles.
DW: It’s as bad as music gets. The pinnacle of the whole thing is when she does this powerful “Revolution!” What the fuck does this have to do with revolution? Wow, powerful stuff, asshole!
Gewoon Echoes in het uur van Gijs doen. Mag ie het intro volpraten.quote:
quote:
Jullie stellen me niet teleurquote:
Supquote:
Ess is er nogquote:
we misten je al... we dachten dat je een leven had enzo...quote:
moidje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |