abonnement Unibet Coolblue
pi_190705561
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.


Mon 'en!
  Forum Admin zaterdag 28 december 2019 @ 14:09:04 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190705587
Ik moet helaas even weg. Zal vanavond nog het eea terugkomen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 29 december 2019 @ 18:20:50 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190744357
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 14:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik moet helaas even weg. Zal vanavond nog het eea terugkomen.
Even een schopje, omdat het inmiddels morgenavond is.... :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin zondag 29 december 2019 @ 20:40:47 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190749022
Wat staat er nog echt open?

Wij kunnen niet 100% zien of iemand een troll is, net zo min als de rest van jullie.

In een topic roepen dat iemand een troll is draagt vrij weinig bij aan een topic. Hetzelfde geldt voor slotjesroepers etc.

Het is soms een natuurlijke reactie om sceptisch of kritisch te zijn, en vraagtekens mogen best gezet worden bij onwaarschijnlijke verhalen.

Was of is Dennis een troll, ik weet het nog steeds niet zeker hoor.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 29 december 2019 @ 20:43:01 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190749096
Ah, dus dat het topic gesloten is omdat het een troll zou zijn klopt gewoon niet, dat is niet achterhaald ofzo.
Het kan nog steeds zijn dat het geen troll is, maar dat er echt een paar kinderen in zo'n situatie zitten :{

Nou, dat was het dan wel weer. Op naar de volgende kloon van Dennis dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190750995
Nou, da’s duidelijk dan. Goed om te weten
pi_190764948
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, da’s duidelijk dan. Goed om te weten
Eigenlijk vind ik het totaal niet duidelijk :@
We weten allemaal dat Dennis binnenkort weer opduikt. Welke lijn wordt er dan gevolgd?
Die van Coolguy (normaal, serieus reageren) of die van Ifrane (troll, slotje).
  maandag 30 december 2019 @ 10:39:30 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190765035
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 10:35 schreef mootie het volgende:

Eigenlijk vind ik het totaal niet duidelijk :@
We weten allemaal dat Dennis binnenkort weer opduikt. Welke lijn wordt er dan gevolgd?
Die van Coolguy (normaal, serieus reageren) of die van Iphrane (troll, slotje).
De combi lijkt mij.

Als user gewoon normaal, serieus reageren.
En evt TR zetten dat het een troll is, en als de mods dit ook vinden, gooien zij er een slot op
pi_190765093
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2019 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De combi lijkt mij.

Als user gewoon normaal, serieus reageren.
En evt TR zetten dat het een troll is, en als de mods dit ook vinden, gooien zij er een slot op
Dit. ^O^
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 11:27:56 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190765996
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2019 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De combi lijkt mij.

Als user gewoon normaal, serieus reageren.
En evt TR zetten dat het een troll is, en als de mods dit ook vinden, gooien zij er een slot op
Kijk, het is niet zo moeilijk inderdaad. ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190766524
Ondanks het feit dat de betreffende user een ban kreeg en als troll ontmaskerd is, gaat alles straks weer op de oude voet verder? Waarom dan al die heisa, dan had dat ook wel achterwege kunnen blijven. En wissen in FB, daar vind ik ook wat van
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 11:58:09 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190766679
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ondanks het feit dat de betreffende user een ban kreeg en als troll ontmaskerd is, gaat alles straks weer op de oude voet verder? Waarom dan al die heisa, dan had dat ook wel achterwege kunnen blijven. En wissen in FB, daar vind ik ook wat van
Ja, 'daar vind ik wat van' ja? Nou nou. Ik vind ook wel eens wat. En als wat ik vind is dat het niet kan, stoken in FB bijvoorbeeld, dan gaat het weg. Niet geheel toevallig denkt mijn collega er net zo over. Ik stel dus met klem voor om niet op 'die oude voet' verder te gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190767565
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, 'daar vind ik wat van' ja? Nou nou. Ik vind ook wel eens wat. En als wat ik vind is dat het niet kan, stoken in FB bijvoorbeeld, dan gaat het weg. Niet geheel toevallig denkt mijn collega er net zo over. Ik stel dus met klem voor om niet op 'die oude voet' verder te gaan.
Als je, door je collega ingefluisterd, denkt dat ik aan het stoken ben, dan heb je iets niet helemaal goed begrepen.
Echt, het is stuitend hoe er met users omgegaan wordt. Leer je users eens kennen, dat zou echt enorm helpen.
Maar goed, ik maak het je makkelijk hoor, ik ben weer weg, mij zul je in dit subforum niet meer terugzien zolang er zo achterlijk op welwillende users wordt gereageerd.
  Forum Admin woensdag 1 januari 2020 @ 15:51:04 #14
35723 crew  GGMM
pi_190827389
Bans worden niet besproken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:00:03 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190896772
Hoe staan jullie mods tegenover al die inceltopics en/of incels die topics kapen? Snap dat FOK! de ruimte moet hebben om verschillende soorten meningen aan te horen, maar het is élke keer hetzelfde liedje, hetzelfde jargon, dezelfde argumenten etc. Die incels willen geen of advies, ze willen gewoon zo veel mogelijk mensen mee hebben in hun gedachtegoed, zodat ze een vorm van bevestiging hebben. Verslaafd aan hun identiteit als incel lopen ze heel wat mensen te ergeren.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:10:22 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190897000
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe staan jullie mods tegenover al die inceltopics en/of incels die topics kapen? Snap dat FOK! de ruimte moet hebben om verschillende soorten meningen aan te horen, maar het is élke keer hetzelfde liedje, hetzelfde jargon, dezelfde argumenten etc. Die incels willen geen of advies, ze willen gewoon zo veel mogelijk mensen mee hebben in hun gedachtegoed, zodat ze een vorm van bevestiging hebben. Verslaafd aan hun identiteit als incel lopen ze heel wat mensen te ergeren.
Oneens. Er is niks mis met die topics en ik zie ook vooruitgang bij individuen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190897026
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oneens. Er is niks mis met die topics en ik zie ook vooruitgang bij individuen.
Dan zie je meer dan ik.
Ik lees alleen maar persoonlijke overtuiging die als feit gepresenteerd wordt en waar geen discussie over mogelijk is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 22:16:36 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190897158
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe staan jullie mods tegenover al die inceltopics en/of incels die topics kapen? Snap dat FOK! de ruimte moet hebben om verschillende soorten meningen aan te horen, maar het is élke keer hetzelfde liedje, hetzelfde jargon, dezelfde argumenten etc. Die incels willen geen of advies, ze willen gewoon zo veel mogelijk mensen mee hebben in hun gedachtegoed, zodat ze een vorm van bevestiging hebben. Verslaafd aan hun identiteit als incel lopen ze heel wat mensen te ergeren.
Maar ook zij moeten de ruimte hebben om hun mening te kunnen ventileren. Ik snap prima dat mensen dat vervelend vinden, die topics, maar dan kun je natuurlijk een ander topic opzoeken. Als je al weet hoe zon topic gaat en je opent het dsn toch, dan kies je er voor om je te ergeren. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 5 januari 2020 @ 22:18:43 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190897210
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar ook zij moeten de ruimte hebben om hun mening te kunnen ventileren. Ik snap prima dat mensen dat vervelend vinden, die topics, maar dan kun je natuurlijk een ander topic opzoeken. Als je al weet hoe zon topic gaat en je opent het dsn toch, dan kies je er voor om je te ergeren. ;)
Ja, dat is waar. Maar meer het idee van dat het élke keer dezelfde strekking is. Dan kan je toch beter een centraal topic openen? Die topics hebben namelijk ook niks persoonlijks meer.
pi_190897229
Beeeeeeetje een "maar ze droeg een kort rokje" argument dit!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 22:20:24 #21
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190897257
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beeeeeeetje een "maar ze droeg een kort rokje" argument dit!
?
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 22:21:20 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190897295
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Maar meer het idee van dat het élke keer dezelfde strekking is. Dan kan je toch beter een centraal topic openen? Die topics hebben namelijk ook niks persoonlijks meer.
Ik snap je prima, maar als je die redenering gaat aanhangen dan is elk onderwerp al wel een keer voorbij gekomen natuurlijk, door de jaren heen. Ik snap je heus wel, maar we kunnen niet sommige topics niet willen omdat het onderwerp anderen niet aan staat. Tenminste, zolang het niet illegaal is natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190897368
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap je prima, maar als je die redenering gaat aanhangen dan is elk onderwerp al wel een keer voorbij gekomen natuurlijk, door de jaren heen. Ik snap je heus wel, maar we kunnen niet sommige topics niet willen omdat het onderwerp anderen niet aan staat. Tenminste, zolang het niet illegaal is natuurlijk.
En het topic kapen dan? Lijkt me belangrijker in deze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 22:24:18 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190897385
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap je prima, maar als je die redenering gaat aanhangen dan is elk onderwerp al wel een keer voorbij gekomen natuurlijk, door de jaren heen. Ik snap je heus wel, maar we kunnen niet sommige topics niet willen omdat het onderwerp anderen niet aan staat. Tenminste, zolang het niet illegaal is natuurlijk.
Helder! Misschien moet ik maar een abbo nemen om incels en andere vervelende users die me steeds quoten te verbergen. ;(
  zondag 5 januari 2020 @ 22:57:13 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190898102
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan zie je meer dan ik.
Ik lees alleen maar persoonlijke overtuiging die als feit gepresenteerd wordt en waar geen discussie over mogelijk is.
Ik zie juist veel mogelijkheid tot discussie. Osodevo maakt veel vooruitgang, Iamgoddamnugly reageert op alle reacties.

Er is wel een bepaalde mate van wanhoop en zieligheid, maar dat komt omdat hun problemen niet in 1 keer verdwijnen. In het geval van osodevo zal hij structureel moeten falen voordat hij vooruitgang ziet, zoals ieder man die niet goed is met vrouwen. Maar betekent niet dat er geen vooruitgang is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 5 januari 2020 @ 23:29:45 #26
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190898721
Het zou prettig zijn één centraal incel topic te hebben met een goede OP waarin alle standaard tips al staan.
  zondag 5 januari 2020 @ 23:33:54 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190898782
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:29 schreef Lunatiek het volgende:
Het zou prettig zijn één centraal incel topic te hebben met een goede OP waarin alle standaard tips al staan.
Ik zie liever een verdwaalde incel, dan een kliekje zielige jankende mannen met een eigen topicreeks. Want dat is geheid wat gebeuren gaat, binnen no time een counter hoger dan de SC topics in R&P.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190898899
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zie liever een verdwaalde incel, dan een kliekje zielige jankende mannen met een eigen topicreeks. Want dat is geheid wat gebeuren gaat, binnen no time een counter hoger dan de SC topics in R&P.
Prima toch? Kun je die reeks lekker vermijden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 januari 2020 @ 11:47:44 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190902799
Ik zie niet waarom individuen geen incel topics mogen openen. Waarom is klagen over moeilijkheden met vrouwen krijgen erger dan de vele andere topics die er zijn? Waarom is dat onderwerp taboo?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190903246
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zie niet waarom individuen geen incel topics mogen openen. Waarom is klagen over moeilijkheden met vrouwen krijgen erger dan de vele andere topics die er zijn? Waarom is dat onderwerp taboo?
Omdat dit soort topics vaak escaleren. Er is nooit echt wat positiefs uit gekomen, vind je van wel? In al die jaren dat ik hier kom, werden dat soort topics altijd negatiever en vrouwonvriendelijker.
pi_190903262
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zie liever een verdwaalde incel, dan een kliekje zielige jankende mannen met een eigen topicreeks. Want dat is geheid wat gebeuren gaat, binnen no time een counter hoger dan de SC topics in R&P.
Eens. Anders krijg je een echo chamber. Je hoeft maar op reddit te kijken om te zien wat voor vormen dat aan kan nemen. Wil je niet. Er mag wel wat gezonde tegenspraak zijn.

De 'als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks was ook altijd heel negatief voor het een slowchat werd.
pi_190903621
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zie niet waarom individuen geen incel topics mogen openen. Waarom is klagen over moeilijkheden met vrouwen krijgen erger dan de vele andere topics die er zijn? Waarom is dat onderwerp taboo?
Dat onderwerp is geen taboe, het is de negatieve lading die incels meenemen die irritant is. De hele term wordt tegenwoordig in verband gebracht met aanstellers en negatievelingen.
  maandag 6 januari 2020 @ 13:26:48 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190904008
Zolang ze oprecht advies vragen, vind ik het geen probleem. Als ze alleen maar klagen eigenlijk ook niet echt. Mensen maken allerlei zielige topics in R&P. Ik zie niet waarom incel-topics erger zijn dan de andere topics. Zolang er geen vrouwenhaat is, hoort het geen probleem te zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190904312
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap je prima, maar als je die redenering gaat aanhangen dan is elk onderwerp al wel een keer voorbij gekomen natuurlijk, door de jaren heen. Ik snap je heus wel, maar we kunnen niet sommige topics niet willen omdat het onderwerp anderen niet aan staat. Tenminste, zolang het niet illegaal is natuurlijk.
Dit ja. Als het onderwerp of de user je niet aanstaat, moet je het gewoon negeren. Met de redenatie van sommigen kunnen we dan alles gelijk wel in centrale topics gooien.

Zolang het topic binnen de policy blijft en geen offtopic, vervelend, policyoverschrijdend of troll gedrag vertoont, mogen ook incels hun ei kwijt op FOK!. We modereren natuurlijk óók op hun topics.
  maandag 6 januari 2020 @ 18:02:29 #35
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190907214
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2020 13:59 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Dit ja. Als het onderwerp of de user je niet aanstaat, moet je het gewoon negeren. Met de redenatie van sommigen kunnen we dan alles gelijk wel in centrale topics gooien.

Zolang het topic binnen de policy blijft en geen offtopic, vervelend, policyoverschrijdend of troll gedrag vertoont, mogen ook incels hun ei kwijt op FOK!. We modereren natuurlijk óók op hun topics.
Ok, prima. Maar wil je op z’n minst mijn leed erkennen als ik per ongeluk in zo’n topic ben beland? :( Dat is nog erger dan de seksuele frustratie van die gasten. :'(
  maandag 6 januari 2020 @ 18:19:20 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190907410
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ok, prima. Maar wil je op z’n minst mijn leed erkennen als ik per ongeluk in zo’n topic ben beland? :( Dat is nog erger dan de seksuele frustratie van die gasten. :'(
Mijn vraag is... waarom? (Ik verwacht geen antwoord)

Ik voel me juist goed dat ik die probleem niet heb. En het is ook vermakend om hun ideeën te lezen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190907456
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn vraag is... waarom? (Ik verwacht geen antwoord)

Ik voel me juist goed dat ik die probleem niet heb. En het is ook vermakend om hun ideeën te lezen.
Ik vind het eerder eng. Er spreekt vaak een bepaalde obsessie uit. Niet voor liefde of genegenheid, maar vooral seks.
pi_190907628
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:23 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ik vind het eerder eng. Er spreekt vaak een bepaalde obsessie uit. Niet voor liefde of genegenheid, maar vooral seks.
Dat ja, zoals ik al zei heeft de term incel niet voor niets een negatieve lading gekregen en die zie je hier op fok ook terug. Maar goed volgens de mods moet iedereen zijn podium hier kunnen krijgen.
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 18:51:49 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190907761
Dit is niet een discussie die in dit topic thuis hoort mensen :)
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 januari 2020 @ 19:04:19 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190907928
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is niet een discussie die in dit topic thuis hoort mensen :)
Kun je mijn tekst weer terugzetten? Ik wil hem gebruiken in de juiste topic.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 19:07:52 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190908020
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kun je mijn tekst weer terugzetten? Ik wil hem gebruiken in de juiste topic.
Nee, dat kan ik niet. Ik kan een post wel verwijderen, maar als ie weg is is ie ook weg ;(

Een (F)A kan het wel trouwens.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 januari 2020 @ 20:08:42 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190908863
F
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet. Ik kan een post wel verwijderen, maar als ie weg is is ie ook weg ;(

Een (F)A kan het wel trouwens.
(F) A?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 6 januari 2020 @ 20:16:41 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190908957
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:08 schreef Keep_Walking het volgende:
F
[..]

(F) A?
Een Forum Admin of een Admin.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 20:41:31 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190909392
Nogmaals:

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is niet een discussie die in dit topic thuis hoort mensen :)
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 januari 2020 @ 22:09:30 #45
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190911309
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 13:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Zolang ze oprecht advies vragen, vind ik het geen probleem. Als ze alleen maar klagen eigenlijk ook niet echt. Mensen maken allerlei zielige topics in R&P. Ik zie niet waarom incel-topics erger zijn dan de andere topics. Zolang er geen vrouwenhaat is, hoort het geen probleem te zijn.
Het is meer dat de een na de ander een topic met dezelfde inhoud opent, zonder eerst de adviezen uit eerdere incel-topics te lezen, waardoor iedereen de antwoorden uit zijn copy-paste kan halen.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:18:51 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190911520
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is meer dat de een na de ander een topic met dezelfde inhoud opent, zonder eerst de adviezen uit eerdere incel-topics te lezen, waardoor iedereen de antwoorden uit zijn copy-paste kan halen.
En al die andere topics die eigenlijk hetzelfde zijn dan? Die zijn wel oké?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 6 januari 2020 @ 22:44:16 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190912126
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 13:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Zolang ze oprecht advies vragen, vind ik het geen probleem. Als ze alleen maar klagen eigenlijk ook niet echt. Mensen maken allerlei zielige topics in R&P. Ik zie niet waarom incel-topics erger zijn dan de andere topics. Zolang er geen vrouwenhaat is, hoort het geen probleem te zijn.
Hier eigenlijk wel mee eens.
Zolang er geen andersoortige topics gekaapt worden zie ik het probleem niet zolang het binnen de forum regels valt.
Tuurlijk vind ik het niet altijd fijn als iets wat je gezegd hebt verkeerd opgevat wordt en ermee weggelopen wordt, maar dat zal andersom vast ook weleens gebeuren (door mij dus). Kan in elke topic gebeuren.

Ik vind niet alles leuk, maar als alles wat ik minder vind niet meer mag wordt het een erg stil forum. En vind ik het ook niet leuk meer uiteindelijk.

Vind de mods het prima doen, soms zelfs wat te streng. Maar dat is een persoonlijke smaak, geen kritiek.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190913163
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hier eigenlijk wel mee eens.
Zolang er geen andersoortige topics gekaapt worden zie ik het probleem niet zolang het binnen de forum regels valt.
Tuurlijk vind ik het niet altijd fijn als iets wat je gezegd hebt verkeerd opgevat wordt en ermee weggelopen wordt, maar dat zal andersom vast ook weleens gebeuren (door mij dus). Kan in elke topic gebeuren.

Ik vind niet alles leuk, maar als alles wat ik minder vind niet meer mag wordt het een erg stil forum. En vind ik het ook niet leuk meer uiteindelijk.

Vind de mods het prima doen, soms zelfs wat te streng. Maar dat is een persoonlijke smaak, geen kritiek.
Ik vind dit een mooi slot voor de discussie in dit topic. Aan allen: kunnen we het hierbij houden? Ik zie dat er twee topics (een in R&P en een in KLB, voor ieder wat wils) lopen over dit onderwerp. Kunnen we daar verder gaan, en Feedback bij Feedback zoals het bedoeld is.

Alle posts na de mijne die hier niet thuis horen worden verwijderd + genoted.

Thanks alvast!

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 10-01-2020 11:36:38 ]
  maandag 20 januari 2020 @ 21:38:20 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191122504
Waarom is er zo veel geveegd in de SC :)?

R&P / [Relaties SC #7499] deze SC dus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191123263
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:38 schreef Samzz het volgende:
Waarom is er zo veel geveegd in de SC :)?

R&P / [Relaties SC #7499] deze SC dus.
Hoi, dat is omdat er (dús wel) gelekte informatie verspreid en besproken werd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 20-01-2020 22:10:05 ]
  dinsdag 21 januari 2020 @ 06:28:07 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191126026
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:09 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Hoi, dat is omdat er (dús wel) gelekte informatie verspreid en besproken werd.
Volgens mij niet. Alsnog is t wel zo netjes betrokken users even te berichten dat e.e.a. verwijderd is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191128833
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 06:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Alsnog is t wel zo netjes betrokken users even te berichten dat e.e.a. verwijderd is.
Dit is geen discussie verder. Je hebt het antwoord op je vraag gekregen. Posts waarin dat informatie als een quote stond, zijn ook verwijderd.

Als je meer informatie wilt, ben je van harte welkom om naar forum@fok.nl te mailen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-01-2020 12:03:22 ]
  dinsdag 21 januari 2020 @ 12:21:44 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191129025
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:03 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Dit is geen discussie verder. Je hebt het antwoord op je vraag gekregen. Posts waarin dat informatie als een quote stond, zijn ook verwijderd.

Als je meer informatie wilt, ben je van harte welkom om naar forum@fok.nl te mailen.
Alsnog is het wel zo netjes betrokken users even te berichten dat er posts verwijderd zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191129100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Alsnog is het wel zo netjes betrokken users even te berichten dat er posts verwijderd zijn.
Mwa, zal altijd op basis van context zijn. Zal er in het vervolg op letten (al hoop ik dat er nooit een vervolg hiervan hoeft te komen :') ).
  dinsdag 21 januari 2020 @ 12:37:09 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191129214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Mwa, zal altijd op basis van context zijn. Zal er in het vervolg op letten (al hoop ik dat er nooit een vervolg hiervan hoeft te komen :') ).
Waarom op basis van context? Het is een SC. Ik neem aan dat je in andere topics waar geveegd wordt ook een bericht zet dat er geveegd wordt/is en waarom. Dus waarom in een SC niet? Er is best wat weggehaald namelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191129271
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom op basis van context? Het is een SC. Ik neem aan dat je in andere topics waar geveegd wordt ook een bericht zet dat er geveegd wordt/is en waarom. Dus waarom in een SC niet? Er is best wat weggehaald namelijk.
Gelekte informatie wordt niet besproken.

Ik snap je punt maar ga het niet keer op keer forceren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 21-01-2020 12:44:56 ]
pi_191129437
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:43 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Gelekte informatie wordt niet besproken.

Ik snap je punt maar ga het niet keer op keer forceren.
Als je die eerste regel nou gewoon in een post had gezet he, had een hoop frustratie gescheeld.
A mind with a heart of it's own
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2020 @ 13:01:32 #58
35723 crew  GGMM
pi_191129477
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als je die eerste regel nou gewoon in een post had gezet he, had een hoop frustratie gescheeld.
Ik denk dat het met die frustratie nu ook wel meevalt. Iedereen had zich kunnen bedenken waarom die posts verwijderd waren en anders als je echt zo in verwarring bent vraag je het hier en krijg je antwoord.
Dat hele gesprek dat gewist is was allang voorbij dus om het dan nog een keer te melden en er zo nog op terug te komen was niet per se nodig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191129514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik denk dat het met die frustratie nu ook wel meevalt. Iedereen had zich kunnen bedenken waarom die posts verwijderd waren en anders als je echt zo in verwarring bent vraag je het hier en krijg je antwoord.
Dat hele gesprek dat gewist is was allang voorbij dus om het dan nog een keer te melden en er zo nog op terug te komen was niet per se nodig.
Dan nog. 1 regel er aan spenderen kan geen kwaad toch?
Nu je hier toch bent.... die eerste reactie van mij die ik hier postte. Wat was daar nou zozeer mis mee dat die geveegd moest worden? Het heet hier toch feedback? Geef ik feedback en dan wordt het geveegd.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 21 januari 2020 @ 13:08:44 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191129551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik denk dat het met die frustratie nu ook wel meevalt. Iedereen had zich kunnen bedenken waarom die posts verwijderd waren en anders als je echt zo in verwarring bent vraag je het hier en krijg je antwoord.
Dat hele gesprek dat gewist is was allang voorbij dus om het dan nog een keer te melden en er zo nog op terug te komen was niet per se nodig.
Nou, ik wist het niet want ik dacht dat t om NWS topics ging :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 21 januari 2020 @ 13:16:46 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191129637
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:43 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Gelekte informatie wordt niet besproken.

Ik snap je punt maar ga het niet keer op keer forceren.
Wat keer op keer forceren? Even aangeven wat weggehaald is en waarom is geen forceren?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2020 @ 13:17:35 #62
35723 crew  GGMM
pi_191129654
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan nog. 1 regel er aan spenderen kan geen kwaad toch?
Dat had gekund, al krijg je dan weer dat je misschien gezeur en geëtter op je hals haalt omdat je iets aanhaalt wat net afgesloten is.

Dus ik snap de keuze wel. Had ik ook zo gedaan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:04 schreef DrMarten het volgende:

Nu je hier toch bent.... die eerste reactie van mij die ik hier postte. Wat was daar nou zozeer mis mee dat die geveegd moest worden? Het heet hier toch feedback? Geef ik feedback en dan wordt het geveegd.
Mwa, ja, die had wel kunnen blijven staan ja. Hij stond in een serie van niet-constructieve feedback en mensen die op een potentieel relletje duiken, dus ik snap wel dat jouw post ook meeging, maar hij had kunnen blijven staan, ja.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, ik wist het niet want ik dacht dat t om NWS topics ging :P.
Bij dezen dan. :) Vragen mag altijd enzulks. Hopelijk is het nu duidelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191129660
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat keer op keer forceren? Even aangeven wat weggehaald is en waarom is geen forceren?
En keer op keer. Alsof het dagelijks gebeurt....
A mind with a heart of it's own
pi_191129673
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat keer op keer forceren? Even aangeven wat weggehaald is en waarom is geen forceren?
Jouw punt was al duidelijk vanaf je eerste reactie op mij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Alsnog is het wel zo netjes betrokken users even te berichten dat er posts verwijderd zijn.
Nu heb ik het idee dat je alleen maar met hetzelfde punt zit te maken en zit te zoeken naar wilde verhalen die niet bestaan. Zo kom je in ieder geval over bij mij. Correct me if I'm wrong.
pi_191129682
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En keer op keer. Alsof het dagelijks gebeurt....
Nee, maar er wordt wel gauw gedramd in FB, dus als dat met forceren wordt bedoeld snap ik het wel.
pi_191129700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mwa, ja, die had wel kunnen blijven staan ja. Hij stond in een serie van niet-constructieve feedback en mensen die op een potentieel relletje duiken, dus ik snap wel dat jouw post ook meeging, maar hij had kunnen blijven staan, ja.
Dit snap ik echt niet. Samzz stelt een volstrekt redelijke vraag. Daar was absoluut geen sprake van niet constructieve feedback. Daar wordt door ifrane behoorlijk bot en kortaf op gereageerd, zoals hier de laatste tijd door de mods wel vaker gebeurt. Dat valt mij op, dan maak ik daar een opmerking over.

Laat ze een voorbeeld nemen over hoe Alwayshappy reageerde op zaken. Gewoon vriendelijk, nette uitleg, iedereen blij.
A mind with a heart of it's own
pi_191129704
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En keer op keer. Alsof het dagelijks gebeurt....
Hoe jij telkens bemoeit, aanschopt, door zit te drammen en sensatie zit te zoeken is precies de reden waarom je post is weggehaald. En als je dit blijft doen, gaat het ook weer weg.

Van doordrammen wordt niemand blij.

Informatie en duidelijkheid is gegeven, en dat slaat nu om naar zeiken om het zeiken. Daar heeft niemand baat bij.

Alle posts die hier niet thuis horen vanaf nu gaan gewoon de kliko in.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 21-01-2020 13:26:20 ]
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2020 @ 13:24:06 #68
35723 crew  GGMM
pi_191129721
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:22 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dit snap ik echt niet. Samzz stelt een volstrekt redelijke vraag. Daar was absoluut geen sprake van niet constructieve feedback. Daar wordt door ifrane behoorlijk bot en kortaf op gereageerd, zoals hier de laatste tijd door de mods wel vaker gebeurt. Dat valt mij op, dan maak ik daar een opmerking over.

Laat ze een voorbeeld nemen over hoe Alwayshappy reageerde op zaken. Gewoon vriendelijk, nette uitleg, iedereen blij.
Zoals gezegd, je bericht stond tussen meerdere niet-constructieve berichten die verwijderd zijn.

Verder vind ik het qua communicatie wel prima gaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191129730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:

[..]


Verder vind ik het qua communicatie wel prima gaan.
daar verschillen we dan over van mening, prima.
A mind with a heart of it's own
pi_191129739
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:22 schreef Ifrane het volgende:

Informatie en duidelijkheid is gegeven, en dat slaat nu om naar zeiken om het zeiken. Daar heeft niemand baat bij.

Alle posts die hier niet thuis horen vanaf nu gaan gewoon de kliko in.

pi_191130018
Ik durf.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 14:00:43 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191130045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:20 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Jouw punt was al duidelijk vanaf je eerste reactie op mij.
[..]

Nu heb ik het idee dat je alleen maar met hetzelfde punt zit te maken en zit te zoeken naar wilde verhalen die niet bestaan. Zo kom je in ieder geval over bij mij. Correct me if I'm wrong.
Nee, ik snapte even niet wat je bedoelde met keer op keer forceren. Maar het kwartje is geloof ik gevallen bij me.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191130219
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 14:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik snapte even niet wat je bedoelde met keer op keer forceren. Maar het kwartje is geloof ik gevallen bij me.
It's all good. Bedankt voor het meedenken in ieder geval, zal in het vervolg op letten. :) Het was gewoon een quick fix laat op de avond, that's all.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 21-01-2020 14:16:49 ]
pi_191132701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik denk dat het met die frustratie nu ook wel meevalt. Iedereen had zich kunnen bedenken waarom die posts verwijderd waren en anders als je echt zo in verwarring bent vraag je het hier en krijg je antwoord.
Dat hele gesprek dat gewist is was allang voorbij dus om het dan nog een keer te melden en er zo nog op terug te komen was niet per se nodig.
Dit was mi behoorlijk oppervlakkig en niet specifiek iets wat alleen de crew zou kunnen weten/vinden/zien, maar jullie zien dat kennelijk niet zo, ik denk bij gelekte informatie meer aan een specifieke opmerking ofzo, niet aan iets dat elke user ook zou kunnen vinden of zeggen nav een openbare post.
Maar misschien mis ik context of is me gewoon niet helemaal duidelijk wat er precies bedoeld wordt met lekken?

Overigens kom ik er niet mee om nog even na te zuigen, maar echt omdat ik me afvraag wat ‘lekken’ voor jullie/FOK precies inhoudt.
Het maakt me niet uit dat er geveegd is of wordt, voor de duidelijkheid. Voordat dat verkeerd begrepen wordt :P
compact en kleverig.
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2020 @ 18:15:25 #75
35723 crew  GGMM
pi_191133122
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dit was mi behoorlijk oppervlakkig en niet specifiek iets wat alleen de crew zou kunnen weten/vinden/zien, maar jullie zien dat kennelijk niet zo, ik denk bij gelekte informatie meer aan een specifieke opmerking ofzo, niet aan iets dat elke user ook zou kunnen vinden of zeggen nav een openbare post.
Maar misschien mis ik context of is me gewoon niet helemaal duidelijk wat er precies bedoeld wordt met lekken?

Overigens kom ik er niet mee om nog even na te zuigen, maar echt omdat ik me afvraag wat ‘lekken’ voor jullie/FOK precies inhoudt.
Het maakt me niet uit dat er geveegd is of wordt, voor de duidelijkheid. Voordat dat verkeerd begrepen wordt :P
Het beleid is dat gesprekken/discussies die achter de schermen hebben plaatsgevonden niet voor de schermen gepost/samengevat worden.

Complexer dan dat is het beleid niet. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191133201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het beleid is dat gesprekken/discussies die achter de schermen hebben plaatsgevonden niet voor de schermen gepost/samengevat worden.

Complexer dan dat is het beleid niet. :)
Ok, ik had niet in de gaten dat er echt wat uit n gesprek gepost was, dacht dat er alleen een mening gegeven werd over iets, maar ik moet zeggen dat ik t ook niet helemaal gevolgd heb, dus dan zal ik wel wat gemist hebben.
Tnx.
compact en kleverig.
pi_191133766
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ok, ik had niet in de gaten dat er echt wat uit n gesprek gepost was, dacht dat er alleen een mening gegeven werd over iets, maar ik moet zeggen dat ik t ook niet helemaal gevolgd heb, dus dan zal ik wel wat gemist hebben.
Tnx.
Volgens mij werd er ook gewoon even gespuit, inderdaad zijn kant van het verhaal. Maar mag niet hè.
Tap tap tap
pi_191215395
Weer lekker geveegd in het persoonlijkheidsstoornissen topic?

Maar laat vooral de posts staan die wel binnen je eigen perspectief passen Ifrane. Posts die bovendien gebaseerd zijn op lucht en eigen interpretatie van iemand, wat je vervolgens zelf nog toegeeft.

En kom nou niet met het excuus dat het off topic was, want dan kun je post 27 t/m 34 ook verwijderen.
pi_191266432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Goeie manier van je eigen topic killen.
Het is ook een goede manier om dit forum nog sneller te killen.

Waarom zou je een niet persoonlijk topic waarin wel degelijke reacties zitten gelijk maar dicht gooien? Zoveel nieuwe content wordt er niet meer aangemaakt, dus het lijkt mij niet zo handig om dat nog verder de nek om te draaien omdat je zogenaamd een user wil straffen..
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 18:30:10 #80
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191267154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het is ook een goede manier om dit forum nog sneller te killen.

Waarom zou je een niet persoonlijk topic waarin wel degelijke reacties zitten gelijk maar dicht gooien? Zoveel nieuwe content wordt er niet meer aangemaakt, dus het lijkt mij niet zo handig om dat nog verder de nek om te draaien omdat je zogenaamd een user wil straffen..
Ik denk dat je niet de gehele achtergrond hebt dus ik snap je zienswijze, maar laten we zeggen; op een gegeven moment is er genoeg gevraag en gewaarschuwd om de toon aub wat te matigen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191329081
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef mosrednA het volgende:
- Nee -
@CoolGuy

Zo bedoelde ik het niet eh :P

Verder snap ik dat hij gemod is
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 19:14:38 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191331599
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:43 schreef mosrednA het volgende:

[..]

@:coolguy

Zo bedoelde ik het niet eh :P

Verder snap ik dat hij gemod is
^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191331638
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

^O^
:s)
pi_191410050
Ik zit net dit topic te lezen van Iamgoddamnugly. Waarom wordt dat gesloten ? Ik weet dat hij niet de meest sympatieke user is, maar behalve één sneer van hem, staat het topic vol met inhoudelijke en normale posts.

R&P / Is socialmedia een goede representatie van de werkelijkheid?
pi_191418031
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:29 schreef 01100101 het volgende:
Ik zit net dit topic te lezen van Iamgoddamnugly. Waarom wordt dat gesloten ? Ik weet dat hij niet de meest sympatieke user is, maar behalve één sneer van hem, staat het topic vol met inhoudelijke en normale posts.

R&P / Is socialmedia een goede representatie van de werkelijkheid?
Ja dat snap ik ook niet. Het was gewoon een normale inhoudelijke discussie :?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191418099
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:29 schreef 01100101 het volgende:
Ik zit net dit topic te lezen van Iamgoddamnugly. Waarom wordt dat gesloten ? Ik weet dat hij niet de meest sympatieke user is, maar behalve één sneer van hem, staat het topic vol met inhoudelijke en normale posts.

R&P / Is socialmedia een goede representatie van de werkelijkheid?
Lees anders even de uitleg van CoolGuy een paar post hierboven.. post 80 om precies te zijn ^O^
pi_191422417
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 00:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Lees anders even de uitleg van CoolGuy een paar post hierboven.. post 80 om precies te zijn ^O^
Ik heb zijn post gezien en vind het niet echt een sterk argument, omdat Iamgoddamnugly niet in het topic verder ontspoorde. Nu snap ik wel dat de moderators ook weekend hebben en wel andere dingen aan het hoofd dan te kijken of Ugly het topic daadwerkelijk laat ontsporen, maar Coolguy is niet de enige moderator op dit forum. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om het zo te regelen dat een moderator van een ander forum een oogje in het zeil houdt. Niet alle moderatoren hebben iedere week een vol schema, dus je kunt best afspraken maken dat een moderator van een ander subforum met een zijoog in R&P kijkt als hij/zij beschikbare tijd daarvoor heeft.
pi_191422467
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet. Het was gewoon een normale inhoudelijke discussie :?
Precies, toegegeven Ugly is geen kwaliteitsuser, maar niet alle topics die hij opent zijn daarom per definitie slecht.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 12:47:51 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191423940
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 11:04 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik heb zijn post gezien en vind het niet echt een sterk argument, omdat Iamgoddamnugly niet in het topic verder ontspoorde. Nu snap ik wel dat de moderators ook weekend hebben en wel andere dingen aan het hoofd dan te kijken of Ugly het topic daadwerkelijk laat ontsporen, maar Coolguy is niet de enige moderator op dit forum. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om het zo te regelen dat een moderator van een ander forum een oogje in het zeil houdt. Niet alle moderatoren hebben iedere week een vol schema, dus je kunt best afspraken maken dat een moderator van een ander subforum met een zijoog in R&P kijkt als hij/zij beschikbare tijd daarvoor heeft.
Of jij dat wel of niet een sterk argument vindt is helemaal niet relevant :P Hij staat er om bekend gewoon álle vrouwen af te kammen, is alleen maar negatief over vrouwen, is daar meerdere keren op gewezen, er is gevraagd, er is gewaarschuwd.

Dan opent ie weer een topic en de eerste de beste reactie van een vrouw die m niet uitkomt en hoppa, op de oude voet verder. Dan is het klaar. Ik heb zomaar het idee dat mijn collega mod, @Ifrane daar hetzelfde in staat.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 9 februari 2020 @ 15:46:12 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191426893
Specifieke reactie weghalen en kijken hoe t verder gaat had ook gekund. Maar ja. Werk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_191432024
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of jij dat wel of niet een sterk argument vindt is helemaal niet relevant :P Hij staat er om bekend gewoon álle vrouwen af te kammen, is alleen maar negatief over vrouwen, is daar meerdere keren op gewezen, er is gevraagd, er is gewaarschuwd.

Dan opent ie weer een topic en de eerste de beste reactie van een vrouw die m niet uitkomt en hoppa, op de oude voet verder. Dan is het klaar. Ik heb zomaar het idee dat mijn collega mod, @:Ifrane daar hetzelfde in staat.
Maar in dat specifieke topic ging het niet om vrouwenhaat. Ja, hij heeft bits gereageerd op één vrouw, maar voor de rest verliep het topic normaal. Ik denk dat het beter was geweest om Ugly te straffen door hem te bannen en het topic open te houden, zodat de rest niet op Ugly's gedrag wordt afgerekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door 01100101 op 09-02-2020 21:10:33 ]
pi_191433480
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of jij dat wel of niet een sterk argument vindt is helemaal niet relevant :P Hij staat er om bekend gewoon álle vrouwen af te kammen, is alleen maar negatief over vrouwen, is daar meerdere keren op gewezen, er is gevraagd, er is gewaarschuwd.

Dan opent ie weer een topic en de eerste de beste reactie van een vrouw die m niet uitkomt en hoppa, op de oude voet verder. Dan is het klaar. Ik heb zomaar het idee dat mijn collega mod, @:Ifrane daar hetzelfde in staat.
Yup :)

Je normaal gedragen icm posten lijkt mij niet al te moeilijk. Anders zou dit geen probleem zijn geweest.
pi_191566717
R&P / Psychose
Is al wat weggezakt dus de TR is wellicht niet opgevallen maar kan iemand er even naar kijken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 12:47:15 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191566763
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Psychose
Is al wat weggezakt dus de TR is wellicht niet opgevallen maar kan iemand er even naar kijken?
Done.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 25 februari 2020 @ 14:42:01 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191678863
Kan mijn topic waarheid weer open? Dan voeg ik een text toe.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_191679047
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan mijn topic waarheid weer open? Dan voeg ik een text toe.
Waarom? Iedereen hier is dat inmiddels wel zat man.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 15:09:03 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191679169
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom? Iedereen hier is dat inmiddels wel zat man.
😄laat maar zitten dan
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_191700745
Mods vraagje, ok voor wie het gemist had....
Topicreeks: Gvd op het politie bureau zitten

Ok daar heb ik nu genoeg van, maar ik wil eigenlijk wel het verhaal vertellen en hoe het nu verder gaat en in een soort van update idee want het gaat allemaal niet eens zo snel.

Adviezen zijn natuurlijk altijd welkom (in de positieve zin, rest hebben we daarin gehad)
Heb getwijfeld tussen WGR of R&P waar zoiets beter zou passen ook als les wellicht wel voor anderen dan want ben me aardig rot geschrokken van de eisen van OvJ enzo.

Dus ok vraag aan jullie mods dus, denken jullie dat jullie zoiets onder controle kunnen gaan houden iig een beetje?
Dan wil ik dat wel een poging geven nog...
Do what you love, love what you do!
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 19:32:39 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191700816
quote:
5s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef kree het volgende:
Mods vraagje, ok voor wie het gemist had....
Topicreeks: Gvd op het politie bureau zitten

Ok daar heb ik nu genoeg van, maar ik wil eigenlijk wel het verhaal vertellen en hoe het nu verder gaat en in een soort van update idee want het gaat allemaal niet eens zo snel.

Adviezen zijn natuurlijk altijd welkom (in de positieve zin, rest hebben we daarin gehad)
Heb getwijfeld tussen WGR of R&P waar zoiets beter zou passen ook als les wellicht wel voor anderen dan want ben me aardig rot geschrokken van de eisen van OvJ enzo.

Dus ok vraag aan jullie mods dus, denken jullie dat jullie zoiets onder controle kunnen gaan houden iig een beetje?
Dan wil ik dat wel een poging geven nog...
Dat lijkt me WGR, dus dan zou ik het daar proberen? :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191700934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat lijkt me WGR, dus dan zou ik het daar proberen? :)
Nee nou ben ik het niet zo mee eens, want het gaat mij niet zozeer om adviezen om eronder uit te komen ook, maar meer om uit te leggen hoe zoiets gaat. Trouwens ook psychisch hoor, want ben even aardig gestressed geweest.

Daarom zeg ik het is een beetje een twijfel geval. Het gaat mij niet alleen om het recht namelijk maar ook om van tja wat doet zoiets met je..

Snap je? WGR is toch meer de praktische zaken, maar wil juist meer het persoonlijke dan ook beetje uitleggen

Het is beide trouwens. Maar ga er geen twee topics over maken. Zie het maar als dagboek achtig dan evt vragen specifiek kunnen altijd naar WGR nog.

Lukt dat hier denk je?
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:38:09 #101
545 dop
:copyright: dop
pi_191701884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:41 schreef kree het volgende:

[..]

Nee nou ben ik het niet zo mee eens, want het gaat mij niet zozeer om adviezen om eronder uit te komen ook, maar meer om uit te leggen hoe zoiets gaat. Trouwens ook psychisch hoor, want ben even aardig gestressed geweest.

Daarom zeg ik het is een beetje een twijfel geval. Het gaat mij niet alleen om het recht namelijk maar ook om van tja wat doet zoiets met je..

Snap je? WGR is toch meer de praktische zaken, maar wil juist meer het persoonlijke dan ook beetje uitleggen

Het is beide trouwens. Maar ga er geen twee topics over maken. Zie het maar als dagboek achtig dan evt vragen specifiek kunnen altijd naar WGR nog.

Lukt dat hier denk je?
Het is duidelijk WGR, het R&P deel ben je nog lang niet aan toe dat vergt veel meer zelfreflectie.
(Zeker gezien je vooral lijkt te denken ook andere te moeten beschermen)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_191705995
Gvd ik wil het verhaal vertellen en het vervolg, mag dat ook niet meer dan? Waarom moet het nu weer dicht dan? Ik vraag niet om een mening ik vertel hoe het gaat, mag ik even een inleiding geven dan want het is persoonlijk... open maar weer... danku
Do what you love, love what you do!
pi_191706000
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:09 schreef kree het volgende:
Gvd ik wil het verhaal vertellen en het vervolg, mag dat ook niet meer dan? Waarom moet het nu weer dicht dan? Ik vraag niet om een mening ik vertel hoe het gaat, mag ik even een inleiding geven dan want het is persoonlijk... open maar weer... danku
je topic is gewoon open.
Misschien idee om morgen nog eens proberen.
pi_191706012
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:10 schreef Tailless het volgende:

[..]

je topic is gewoon open.
Misschien idee om morgen nog eens proberen.
Nou bij mij even niet hoor, maar zal wel een glitch zijn ofzo l) anyway maakt niet uit. Geef het een poging om maar te vertellen enzo. Maar we zien wel.
Do what you love, love what you do!
pi_191706277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:09 schreef kree het volgende:
Gvd ik wil het verhaal vertellen en het vervolg, mag dat ook niet meer dan? Waarom moet het nu weer dicht dan? Ik vraag niet om een mening ik vertel hoe het gaat, mag ik even een inleiding geven dan want het is persoonlijk... open maar weer... danku
Waar heb je het over? Je topic is gewoon open en is nog nooit geslot door mij of mijn collega.
pi_191706290
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 02:36 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Je topic is gewoon open en is nog nooit geslot door mij of mijn collega.
Jaja zal mijn fout zijn geweest mss was ie net ff dicht of weet ik veel internet ding waardoor maar hij is open idd, dus geen zorgen. Hoop het een beetje bij te houden. Maakt me niet heel veel uit weer.verwijten en hoe stom enzo want hadden we gehad. Maar ok ik heb een hoge grens, maar willen jullie die even beetje in de gaten houden?
Do what you love, love what you do!
pi_191707044
Hallo daar,

Mocht kree vragen om een slotje of jullie moderatoren zelf besluiten zijn topic dicht te doen verzoek ik hierbij dat aub niet te doen.

Het topic laat heel goed zien wat alcohol met je kan doen.
Ik weet dat velen het als vermaak zullen zien maar er zit ook een hele harde levensles in.

Dank u en prettige dag toegewenst.
Ice
pi_191707368
Serieus, sinds wanneer is zo'n dagboektopic toegestaan, zeker als er 5 delen in KLB zijn geweest en TS met dit soort shit loopt te dreigen al in de OP:

quote:
En ok bij voorbaat ga biet in in de gang van dit want dan vraag ik een slotje. Alle shit naar mij is daar genoemd.
R&P / [R&P] Feedback

Als het kut gaat vraag ik een slot en is dit gewoon weer dicht


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 07:05:57 ]
pi_191707846
@kree R&P feedback is hier
pi_191709484
Houden jullie mijn topic beetje in de gaten jah? Was er allang eigenlijk klaar mee maar heb het maar over me heen laten komen weer. Ok dat hebben we gehad dan. Nu moet het serieuzer of ik reageer niet meer want mag het even na 6 volle topics met gezeik vooral en nu dit weer.

Zie tt wil het verhaal vertellen niet 1000 keer horen hoe slecht ik ben bla bla bla in alle vormen en maten verteld onderhand.

Het is wat het is he en ok ik moet er de gevolgen van onderzoek en die will ik graag even delen. Daarop focus topic dus rest mag zo weg. Dank.
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 10:08:41 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191709514
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:06 schreef kree het volgende:
Houden jullie mijn topic beetje in de gaten jah? Was er allang eigenlijk klaar mee maar heb het maar over me heen laten komen weer. Ok dat hebben we gehad dan. Nu moet het serieuzer of ik reageer niet meer want mag het even na 6 volle topics met gezeik vooral en nu dit weer.

Zie tt wil het verhaal vertellen niet 1000 keer horen hoe slecht ik ben bla bla bla in alle vormen en maten verteld onderhand.

Het is wat het is he en ok ik moet er de gevolgen van onderzoek en die will ik graag even delen. Daarop focus topic dus rest mag zo weg. Dank.
Ik kom net uit de auto en ik zie dit. Topic was al dicht want vol. Aub geen nieuw deel openen. Zo wel gooi ik hem direct dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191709534
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:06 schreef kree het volgende:
Houden jullie mijn topic beetje in de gaten jah? Was er allang eigenlijk klaar mee maar heb het maar over me heen laten komen weer. Ok dat hebben we gehad dan. Nu moet het serieuzer of ik reageer niet meer want mag het even na 6 volle topics met gezeik vooral en nu dit weer.

Zie tt wil het verhaal vertellen niet 1000 keer horen hoe slecht ik ben bla bla bla in alle vormen en maten verteld onderhand.

Het is wat het is he en ok ik moet er de gevolgen van onderzoek en die will ik graag even delen. Daarop focus topic dus rest mag zo weg. Dank.
Zoals je ook in het topic is gezegd: dit is een forum. Geen fb, geen blog. Dus daar horen reacties bij.
Je zegt dat je het over je heen hebt laten komen... puur op de hoeveelheid van jouw reacties waag ik dat te betwijfelen. En als ik naar de inhoud kijk helemaal. Keer op keer op keer schiet je in de verdediging.

Ja, sommige posts waren afzeikposts, maar verreweg de meeste users wilden duidelijkheid krijgen over de situatie en je helpen in te zien wat je nu echt hebt gedaan. Voor jou niet leuk om te horen, maar dat is heel wat anders dan afzeiken.

Nu geen nieuw topic openen lijkt me verstandig. Kun je even afkoelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Vis een optie? donderdag 27 februari 2020 @ 10:10:12 #113
70532 loveli
N
pi_191709537
Voorstel: geen dagboek topic, maar plan van aanpak topic. @kree heeft er meer aan om een plan te hebben dan een blog.

En LIF is misschien een betere plek.
crap in = crap out
pi_191709539
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik kom net uit de auto en ik zie dit. Topic was al dicht want vol. Aub geen nieuw deel openen. Zo wel gooi ik hem direct dicht.
Owh niet eens gezien, wil het verhaal nog steeds wel vertellen hoor. Maarja het is beetje vechten tegen de bierkaai wss?
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 10:12:39 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191709563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:10 schreef kree het volgende:

[..]

Owh niet eens gezien, wil het verhaal nog steeds wel vertellen hoor. Maarja het is beetje vechten tegen de bierkaai wss?
Ik heb nu geen tijd om lang te reageren. Zie de posts van catastrophe hierboven, dat dekt de lading.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191709564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:10 schreef loveli het volgende:
Voorstel: geen dagboek topic, maar plan van aanpak topic. @:kree heeft er meer aan om een plan te hebben dan een blog.

En LIF is misschien een betere plek.
Plan van aanpak waarover?
Rechtsgang = WGR
Hulp zoeken voor problematiek =R&P. (Of meeposten in het alcoholverslaafden topic van LIF)
Maar dat laatste lijkt me nu vrij zinloos want daar staat kree niet voor open en levert voor iedereen (ook kree) alleen maar frustratie op.

Just my 2 cents
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191709573
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op RP vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Do what you love, love what you do!
  Vis een optie? donderdag 27 februari 2020 @ 10:15:37 #118
70532 loveli
N
pi_191709595
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Plan van aanpak waarover?
Leven op de rit krijgen.
crap in = crap out
pi_191709596
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op P&R vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Naja, de mods hebben ook slaap nodig en een leven IRL...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191709615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja, de mods hebben ook slaap nodig en een leven IRL...
Klopt maar ok. Dan is het beetje aan users ook en ik kan er echt zo een heel aantal opnoemen hoor die niet zo nodig waren ofzo.

Maar whatever het is dicht nu en eigenlijk is het jammer want heb ook niet echt zin om nu weer iets nieuws te openen.
Maar zit dus nog steeds wel met hetzelfde.... tsja.
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 10:18:02 #121
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191709617
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op RP vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Volgens mij snap je niet dat als ik niet bezig was geweest met andere dingen (ik heb ook nog een leven en werk en een gezin, sorry dat ik besta) je topic de 300 posts helemaal niet had gehaald.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191709622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:17 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt maar ok. Dan is het beetje aan users ook en ik kan er echt zo een heel aantal opnoemen hoor die niet zo nodig waren ofzo.

Maar whatever het is dicht nu en eigenlijk is het jammer want heb ook niet echt zin om nu weer iets nieuws te openen.
Maar zit dus nog steeds wel met hetzelfde.... tsja.
Waar zit je nu eigen mee dan?
Behalve dat je door een fout in de shit zit. Want daar komt het op neer.
Tap tap tap
pi_191709631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet dat als ik niet bezig was geweest met andere dingen (ik heb ook nog een leven en werk en een gezin, sorry dat ik besta) je topic de 300 posts helemaal niet had gehaald.
Rustig maat ;) omg ik val jullie niet aan als mods, geef maar wat opbouwende kritiek, het is niet boos bedoelt hoor. Komop zeg loop hier ook al tijd mee :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 10:21:24 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191709649
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op RP vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Wat CotS ook zegt, je opent midden in de nacht een topic en verwacht strakke moderatie. dat is een onhaalbare kaart, Zelfs als je dat in FHF of TTK had gedaan (waar ik mod ben aangezien ik wel de hele nacht wakker was) was er niet echt strakker te modereren op de wijze waarop jijzelf je topic ook prima aan het verknallen was.
Je wilt lering trekken, er is je een topicreeks meermalen aangeraden om te gaan lezen.
Als je hulp wilt/kan accepteren kun je terecht al dan niet via de huisarts bij AA of welke plek ook.
En als je dan de rechter nog wilt overtuigen dat je echt wel je lesje hebt geleerd en nog heel goed weet van wat er tijdens de rijlessen allemaal besproken is zul je echt aan jezelf moeten werken, Anders heb je echt geen kans om een baan te hebben waarbij je een rijbewijs nodig hebt.

En voor nu stop ik met de feedback van R&P een kree topic te maken en hoop ik dat je echt iets gaat doen.
En nee daarmee bedoel ik niet nog meer topics openen, maar aan jezelf werken. Wat ik je meermalen ook heb aangegeven afgelopen nacht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191709654
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op RP vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Hoho, dat is wel erg makkelijk! Je kunt het niet 100% bij de mods leggen. Ook jij hebt er een verantwoordelijkheid in. En, zoals al gezegd, mods doen dit vrijwillig en hebben ook een leven. Dat jij een nacht kunt doorhalen en nununuuuuu een topic wil en moet en zal openen wil niet zeggen dat zij dan online moeten zijn om je handje vast te houden.

En jouw verantwoordelijkheid begint eigenlijk al bij een helder idee van wat je met je topic wil. Want het bungelt voor mij nog steeds tussen WGR en R&P.

Wat betreft de procedure is er zelfs al eens een (is ook naar gelinkt in jouw topic): WGR / Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie Lees die eens door, staat veel info in.
En dan zie je een voorbeeld van een andere manier om als TS bij te dragen aan zo’n topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191709678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:19 schreef kree het volgende:

[..]

Rustig maat ;) omg ik val jullie niet aan als mods, geef maar wat opbouwende kritiek, het is niet boos bedoelt hoor. Komop zeg loop hier ook al tijd mee :P
Zo leest het niet. Opbouwende kritiek geven is iets heel anders dan wat jij nu doet.
Ik lees alleen maar dat het ontsporen van dat topic iedereen zijn of haar schuld is (inclusief de mods), behalve de jouwe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 10:25:13 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191709700
Goed, dit topic is niet het grote Kree topic en gaat dat ook niet worden. Dat topic is dicht, het heeft geen zin een nieuw topic te openen dus dat komt er ook niet, dus dit onderwerp is klaar wat mij betreft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191709718
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoho, dat is wel erg makkelijk! Je kunt het niet 100% bij de mods leggen. Ook jij hebt er een verantwoordelijkheid in. En, zoals al gezegd, mods doen dit vrijwillig en hebben ook een leven. Dat jij een acht kunt doorhalen en nununuuuuu een topic wil en moet en zal openen wil niet zeggen dat zij dan online moeten zijn om je handje vast te houden.

En jouw verantwoordelijkheid begint eigenlijk al bij een helder idee van wat je met je topic wil. Want het bungelt voor mij nog steeds tussen WGR en R&P.

Wat betreft de procedure is er zelfs al eens een (is ook naar gelinkt in jouw topic): WGR / Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie Lees die eens door, staat veel info in.
En dan zie je een voorbeeld van een andere manier om als TS bij te dragen aan zo’n topic.

Lees dat eens door.
Die had ik allang al gebleken natuurlijk. Net zoals aantal anderen die overigens allemaal eindigden in bash ts en daarna gesloten zijn omdat ts niet meer reageerde. Ok snap nu wel waarom ja. Wilde hier eens het complete verhaal vertellen, maar denk dat dit hetzelfde gaat eindigen ook weer. Want mensen willen nu eenmaal graag liever zeiken als luisteren. Ok dat er weet ik hoeveel mensen opzoek zijn naar die info die in die situatie komen (kom ik niet, doe toch alles goed,,,, jaja totdat). Maar ok. Dat onveranderd wilde ik even duidelijk maken nu aan een praktijkervaring. Van mezelf desnoods nog nu. Maar het kan niet... ik krijg de kans niet want het is veroordeeld gelijk. Ok ligt aan de tijd zeg je?? Nou ok doen we het een andere tijd? Denk je maakt het wat uit? Ik niet. Het is wel jammer maar mss kan er nog wel een frontpage verhaal; of blog ding of weet ik hoe dat gaat kom daar nooit. Van worden gemaakt. Maarja het is allemaal nog in werking nu en duurt allemaal maaaaanden
Do what you love, love what you do!
pi_191709804
Het lijkt mij ook geen goed plan om het kree topic naar FB te verplaatsen dus ik wil alleen nog even dit kwijt...

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:26 schreef kree het volgende:

[..]

Die had ik allang al gebleken natuurlijk. Net zoals aantal anderen die overigens allemaal eindigden in bash ts en daarna gesloten zijn omdat ts niet meer reageerde. Ok snap nu wel waarom ja. Wilde hier eens het complete verhaal vertellen, maar denk dat dit hetzelfde gaat eindigen ook weer. Want mensen willen nu eenmaal graag liever zeiken als luisteren. Ok dat er weet ik hoeveel mensen opzoek zijn naar die info die in die situatie komen (kom ik niet, doe toch alles goed,,,, jaja totdat). Maar ok. Dat onveranderd wilde ik even duidelijk maken nu aan een praktijkervaring. Van mezelf desnoods nog nu. Maar het kan niet... ik krijg de kans niet want het is veroordeeld gelijk. Ok ligt aan de tijd zeg je?? Nou ok doen we het een andere tijd? Denk je maakt het wat uit? Ik niet. Het is wel jammer maar mss kan er nog wel een frontpage verhaal; of blog ding of weet ik hoe dat gaat kom daar nooit. Van worden gemaakt. Maarja het is allemaal nog in werking nu en duurt allemaal maaaaanden
Ik geloof er niks van dat jij alle delen hebt doorgelezen, want zo is het echt niet gegaan.
Ja, na 5 delen met diverse updates en goede inhoudelijk posts werd het stil vanuit TS. Maar het zijn lange procedures, TS heeft ook een leven en is daardoor dat topic wellicht vergeten, of komt niet meer op FOK! Maar dat zijn heel andere redenen dan jij insinueert: dat hij wegbleef omdat hij gebashed werd. Want dat is gewoon niet zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191709806
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo leest het niet. Opbouwende kritiek geven is iets heel anders dan wat jij nu doet.
Ik lees alleen maar dat het ontsporen van dat topic iedereen zijn of haar schuld is (inclusief de mods), behalve de jouwe.
Dat zei ik niet en bedoelde ik niet. Ik heb echt vaak gezegd het is mijn schuld enzo en zie ook de 6 delen ervoor al.. het ging mij meer om de uitleg van hoe gaat zoiets nou verder vanaf post 1 al. Tja dat iedereen het dan nodig gaat vinden om het alleen maar bij mij te leggen.... |

Daar ging het niet om he en was de hele vraag of meer uitleg van het topic meer. Tuurlijk schiet ik dan in de verdediging wat zou ie zelf doen dan?
Do what you love, love what you do!
pi_191709826
Gast, stop eens met steeds in hetzelfde kringetje rond te blijven draaien. Je hebt je verhaal zoals het tot dusverre is gebeurd kunnen doen, en de consensus is dat je een ontzettend domme actie hebt uitgehaald en hulp moet zoeken. Wat je justitieel te wachten staat, en wat je kunt doen aan je alcoholprobleem is je al tientallen keren verteld. Hier en in KLB. Dat jij die reacties vooral ziet als afzeiken omdat ze niet meegaan in je grote "het was maar een krasje en de buurman is een kampbeul, dus eigenlijk is er niets aan de hand"-show is onderdeel van jouw gemankeerde perceptie, en ligt niet aan de betreffende users.

Zolang je dat niet inziet lijken verdere topics me volstrekt zinloos, iig tot je over een paar maanden verder in het traject van justitie en CBR zit.
pi_191709847
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het lijkt mij ook geen goed plan om het kree topic naar FB te verplaatsen dus ik wil alleen nog even dit kwijt...
[..]

Ik geloof er niks van dat jij alle delen hebt doorgelezen, want zo is het echt niet gegaan.
Ja, na 5 delen met diverse updates en goede inhoudelijk posts werd het stil vanuit TS. Maar het zijn lange procedures, TS heeft ook een leven en is daardoor dat topic wellicht vergeten, of komt niet meer op FOK! Maar dat zijn heel andere redenen dan jij insinueert: dat hij wegbleef omdat hij gebashed werd. Want dat is gewoon niet zo.
Zoek anders eens nog wat verder op fok met dit soort onderwerpen, for shure ga je er een paar tegen komen dat ts het zo zat was dat ie niet eens meer wilde reageren. En die zijn al oud.

Ik vroeg niet om advies en ook niet om commentaar ok dat mag natuurlijk,. Maar wilde het beetje uitleggen ook en sowieso ook van de persoonlijke kant. Maargoed dat helpt niet want sowieso ben je gelijk al de lul dus als je over dit onderwerp gaat beginnen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 10:39:53 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191709871
oke nu kom ik even op voor de R&P mods en verzoek iedereen vriendelijk om dit topic te laten voor wat het is.
Namelijk het feedbacktopic van R&P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191709936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gast, stop eens met steeds in hetzelfde kringetje rond te blijven draaien. Je hebt je verhaal zoals het tot dusverre is gebeurd kunnen doen, en de consensus is dat je een ontzettend domme actie hebt uitgehaald en hulp moet zoeken. Wat je justitieel te wachten staat, en wat je kunt doen aan je alcoholprobleem is je al tientallen keren verteld. Hier en in KLB. Dat jij die reacties vooral ziet als afzeiken omdat ze niet meegaan in je grote "het was maar een krasje en de buurman is een kampbeul, dus eigenlijk is er niets aan de hand"-show is onderdeel van jouw gemankeerde perceptie, en ligt niet aan de betreffende users.

Zolang je dat niet inziet lijken verdere topics me volstrekt zinloos, iig tot je over een paar maanden verder in het traject van justitie en CBR zit.
Ik ga niet in een kring hoor? Dat doet de rest. Ik geef een onderwerp jullie vragen tot het eindeloze aan toe trouwens hetzelfde met min of meer hetzelfde.... tja hoevaak ben ik erop in gegaan dan? Niet echt heel veel...?

Denk houdt het wel op, niet dus want kan het blijven herhalen enzo, maar nog steeds leest dan niemand wat ik er nou mee bedoelde dat hele topic. Niet een escape zoeken voor mij want dan was het wgr wel geweest. Wat zocht ik nu dan met dat topic? Mss beetje begrip en van anderen die hetzelfde hadden gehad of weet ik veel. Wel via pm gehad btw, maar niemand durft het hier meer publiek neer te zetten. Nou de reden daarvoor mag duidelijk zijn he??? Ja maak je een fout hoe erg ook, maar denk dat je dat moet kunnen zeggen ook. En dat kan hier niet want je wordt op de brandstapel gegooid publiek. En ja daarom is er dus heel weinig over dit soort onderwerpen te vinden. Want niemand durft het gewoon te zeggen.
Do what you love, love what you do!
pi_191709950
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:39 schreef Nizno het volgende:
oke nu kom ik even op voor de R&P mods en verzoek iedereen vriendelijk om dit topic te laten voor wat het is.
Namelijk het feedbacktopic van R&P
We houden erover op. Klaar ermee
Do what you love, love what you do!
  donderdag 27 februari 2020 @ 11:13:34 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191710463
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 27-02-2020 11:24:33 (klaar nu, zie bovenstaande.) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191765287


[ Bericht 100% gewijzigd door osodevo op 01-03-2020 00:58:14 ]
pi_191771525
Probeerde R&P nieuws te posten, maar R&P / R&P in het nieuws zit op slot -O- Is het de bedoeling dat die dicht blijft?
pi_191772200
Is waarschijnlijk geen slot maar inactief omdat er al jaren niet gepost is. Modje kan m kicken
pi_191777492
Als je iemand in dat topic wil quoten krijg je wél een reageerveld. ;)
pi_191780129
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 17:37 schreef vannelle het volgende:
Als je iemand in dat topic wil quoten krijg je wél een reageerveld. ;)
Krijg wel een pop up van de quote, maar een zelfde als wanneer het topic vol of anders gesloten is. Vandaar dat ik dacht dat ie dicht was. Kun jij 'm kicken als jij wel een reageerveld krijgt?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 08:25:23 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191807457
Mag dit topic naar ONZ?

R&P / Slipje fwb zoek
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:34:09 #143
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_191812404
Kan er geen apart incel forum komen naast R&P, beetje moe van zelfde groepje sexloze fokkers. :O
Thinking about thinking of you.
pi_191813920
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Krijg wel een pop up van de quote, maar een zelfde als wanneer het topic vol of anders gesloten is. Vandaar dat ik dacht dat ie dicht was. Kun jij 'm kicken als jij wel een reageerveld krijgt?
Excuus, het werkt toch nét even iets anders dan ik dacht.
Pop-up komt er idd wel maar het plaatsen kan niet door het ontbreken van een knopje.
Weird, werkte eerder altijd wél. :@
pi_191815610
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Excuus, het werkt toch nét even iets anders dan ik dacht.
Pop-up komt er idd wel maar het plaatsen kan niet door het ontbreken van een knopje.
Weird, werkte eerder altijd wél. :@
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen waarom het hier niet lukte. Lief dat je het probeerde, dank je wel :*
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 18:51:28 #146
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191816143
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen waarom het hier niet lukte. Lief dat je het probeerde, dank je wel :*
Sorry erg ziek. Probeer nu eens.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191816711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sorry erg ziek. Probeer nu eens.
Gelukt *O* Beterschap en geen CoronaGuy worden hè :*
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 19:26:35 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191816860
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gelukt *O* Beterschap en geen CoronaGuy worden hè :*
Dat hoop ik niet nee. Heb wel de GGD gebeld maar das een wassen neus want 'bent u in de gebieden geweest'? Nee. 'ok, heeft u contact gehad met iemand die....' ja, dat weet ik toch niet joh. Ik ben zaterdag wezen uit eten, als daar iemand was die besmet was kan alsnog de lul zijn. 'ja nee u hoeft.niet getest te worden'. Nou, ik ben vanaf zondag nergens meer geweest en indien het aan het eind van de week niet op zn minst beter gaat wil ik per de getest worden.

Maar goed. Offtopic.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:45:19 #149
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_191817214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet nee. Heb wel de GGD gebeld maar das een wassen neus want 'bent u in de gebieden geweest'? Nee. 'ok, heeft u contact gehad met iemand die....' ja, dat weet ik toch niet joh. Ik ben zaterdag wezen uit eten, als daar iemand was die besmet was kan alsnog de lul zijn. 'ja nee u hoeft.niet getest te worden'. Nou, ik ben vanaf zondag nergens meer geweest en indien het aan het eind van de week niet op zn minst beter gaat wil ik per de getest worden.

Maar goed. Offtopic.
Zal vast niks zijn. Genoeg normale griepjes die rond gaan :Y Beterschap he :*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:10:24 #150
545 dop
:copyright: dop
pi_191817687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet nee. Heb wel de GGD gebeld maar das een wassen neus want 'bent u in de gebieden geweest'? Nee. 'ok, heeft u contact gehad met iemand die....' ja, dat weet ik toch niet joh. Ik ben zaterdag wezen uit eten, als daar iemand was die besmet was kan alsnog de lul zijn. 'ja nee u hoeft.niet getest te worden'. Nou, ik ben vanaf zondag nergens meer geweest en indien het aan het eind van de week niet op zn minst beter gaat wil ik per de getest worden.

Maar goed. Offtopic.
incubatietijd voor corona is een dag of 7.
Dat zou wat snel zijn dus
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_192198092
Mag een beetje weg hier in dit topic?
R&P / Wat droom je topic..

Bedoelde het wel serieus, nu is dat dan lastig door vooroordelen, maar heb de op beetje bijgewerkt en nu ben ik benieuwd naar serieuze reacreia
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:19:19 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192241920
Kan Mijn R&P topic die gesloten is worden verplaatst naar ONZ?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 09:19:31 #153
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192241924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan Mijn R&P topic die gesloten is worden verplaatst naar ONZ?
Zeer zeker.

Done.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:45:14 #154
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192251339
Oké ik stop. Dat was mijn allerlaatste ... op FOK!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 17:48:00 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192251396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik stop. Dat was mijn allerlaatste ... op FOK!
Ok. Wat jij wil.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192251551
- niet doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 24-03-2020 17:56:27 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:57:14 #157
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192251591
Ik noem geen namen toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192251611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik noem geen namen toch?
Oh, het ging over een bepaald onderwerp. Ik dacht dat je ging stoppen met posten. Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 17:58:55 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192251633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik noem geen namen toch?
Als het daar toch stiekem over gaat gaat ie alsnog dicht. We weten beiden dat het geen toeval is dat je dat 2e topic direct opent na het sluiten van je vorige topic.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:02:11 #160
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192251697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als het daar toch stiekem over gaat gaat ie alsnog dicht. We weten beiden dat het geen toeval is dat je dat 2e topic direct opent na het sluiten van je vorige topic.
Nee hoor, ik worstel echt met deze gevoelens
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:05:25 #161
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192251752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee hoor, ik worstel echt met deze gevoelens
Ik geloof zonder meer dat je met die gevoelens worstelt, daar twijfel ik geen seconde aan, maar die gevoelens zijn wel gericht op 1 persoon de laatste tijd, je hebt daar meerdere topics over gehad, die allemaal gesloten zijn, dus je weet dat dat niet op prijs wordt gesteld als je daar dan weer over begint.

Dat je nu vervolgens een 2e topic over exact hetzelfde onderwerp opent nadat het 1e dicht is gegaan met als verschil dat je een specifieke naam weg laat is geen toeval natuurlijk.

Ik snap prima dat je het moeilijk hebt, en dat vind ik heel vervelend voor je, maar dat soort topics moet je echt achterwege laten. Ik wil je niet aan moeten melden voor een ban, maar elke keer dat je zoiets doet wordt het moeilijker om dat niet te doen. Ik probeer met je mee te denken, K_W, of dat voor jou zo lijkt of niet, maar het is wel zo, want ik wil je niet je uitlaatklep weg nemen, maar dan moet je me wel helpen jou te helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:07:02 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192251782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik geloof zonder meer dat je met die gevoelens worstelt, daar twijfel ik geen seconde aan, maar die gevoelens zijn wel gericht op 1 persoon de laatste tijd, je hebt daar meerdere topics over gehad, die allemaal gesloten zijn, dus je weet dat dat niet op prijs wordt gesteld als je daar dan weer over begint.

Dat je nu vervolgens een 2e topic over exact hetzelfde onderwerp opent nadat het 1e dicht is gegaan met als verschil dat je een specifieke naam weg laat is geen toeval natuurlijk.

Ik snap prima dat je het moeilijk hebt, en dat vind ik heel vervelend voor je, maar dat soort topics moet je echt achterwege laten. Ik wil je niet aan moeten melden voor een ban, maar elke keer dat je zoiets doet wordt het moeilijker om dat niet te doen. Ik probeer met je mee te denken, K_W, of dat voor jou zo lijkt of niet, maar het is wel zo, want ik wil je niet je uitlaatklep weg nemen, maar dan moet je me wel helpen jou te helpen.
Mijn huidige topic is mijn allerlaatste topic. Ik zweer het.

Over dat soort onderwerpen dan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192252777
Ommegot helemaal pixar dit O+

HELP! ME! HELP! YOU!

Och jongens, you had me @ ronde 9.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 1 april 2020 @ 22:22:00 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192400486
Waarom is mijn topic meteen een vrouwenbash topic? Ik wou juist praten over waarom vrouwenhaat slecht is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 22:24:14 #165
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192400534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn topic meteen een vrouwenbash topic? Ik wou juist praten over waarom vrouwenhaat slecht is.
Ok, ik geef je een kans.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192400980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ok, ik geef je een kans.
Topic lijkt toch rijp voor een slotje, denk ik. TS wil helemaal nergens over praten, alleen maar letters uit zijn toetsenbord rammen omdat hij zich verveelt :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 22:47:11 #167
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192401040
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Topic lijkt toch rijp voor een slotje, denk ik. TS wil helemaal nergens over praten, alleen maar letters uit zijn toetsenbord rammen omdat hij zich verveelt :')
Ja topic is dicht. Die fout maak ik in de toekomst niet meer.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 1 april 2020 @ 22:48:13 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192401062
Mijn excuses voor het trillen, ik zit nog steeds in een kliniek en het is gewoon saai hier. Sorry en ik zal het niet meer doen
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 22:51:00 #169
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192401116
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn excuses voor het trillen, ik zit nog steeds in een kliniek en het is gewoon saai hier. Sorry en ik zal het niet meer doen
Ja, het is goed met je KW. Ik geef je het voordeel van de twijfel niet meer. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Die 2e keer komt niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192495195
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:

R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?

Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.

Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 15:06:02 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192496230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:

R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?

Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.

Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
Niet liegen. Die post ís aangepast, samen met nog een post waarin ze ook zoiets deed. Ik wuif het dus niet weg én ik stimuleer het ook niet. Van de andere kant is het zo dat je alles aangepast wilde zien wat jou niet zinde, want alle overige TR's die je geplaatst hebt waren op posts waar niets mis mee was, buiten dat het een mening was die jou niet zo goed uitkwam.

Je zit op een forum, daar zitten ook mensen met meningen die jou niet zinnen. Dat mag, en het is niet zo dat zij hun mening niet mogen uiten, maar de mensen die het toevallig met je eens zijn wel. Dat is niet hoe het werkt.

Daarnaast zoek ik de confrontatie niet, maar als jij een post plaatst, vervolgens stel ik je een vraag, waar je een antwoord op geeft, en als ik dán constateer dat je 2 verschillende dingen zegt en ik stel dáár dan een vraag over, dan ga je moeilijk doen. Dat mag je, je hoéft geen antwoord te geven, maar verwachten dat dat niet opvalt EN dat je daar geen vragen over krijgt van iemand, in dit geval dan toevallig van mij, dat is een beetje apart. Dat kun je niet prettig vinden, en dat mag, maar we moeten niet doen alsof ik je aanval, ik heb gewoon een andere mening als jij, en daar wringt de schoen.

Maar, laten we @Ifrane taggen, die mod R&P nl ook, wellicht heeft hij een andere mening, en dan hoor ik dat heel graag.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192496330
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:

R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?

Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.

Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
Ik ga even heel direct op z'n Rotterdams op je reageren, gezien je pedante toontje.

Ten eerste is het topic niet jouw eigendom. Je maakt een onderwerp bespreekbaar, dus je kinderachtige "het is mijn topic dus het moet op mijn manier gaan miemiemiemie" kan je alvast voor je houden.

Ten tweede zijn wij jouw persoonlijke slaafjes niet die jouw tyfuszooi gaan opruimen waar jij zelf verantwoordelijk voor bent en zelf uitlokt. Vooral met je neerbuigende gebiedende wijs die je richting ons in je TR's plaatst. We hebben betere dingen te doen dan op jou te gaan babysitten. Staat een reactie niet je aan? Huil het alsjeblieft lekker in je eentje uit en ga door met je leven. Als het policy overschrijdend is mag je het TR'en (met een normale toon).

Ten derde alles wat @CoolGuy zegt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2020 15:13:48 ]
pi_192496363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:06 schreef CoolGuy het volgende:

Maar, laten we @:Ifrane taggen, die mod R&P nl ook, wellicht heeft hij een andere mening, en dan hoor ik dat heel graag.
Ik wilde juist inderdaad graag dat er even een andere mod naar zou kijken. Maar goed, prima dat je jouw versie op het verhaal ook geeft.
pi_192496420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:12 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Ik ga even heel direct op z'n Rotterdams op je reageren, gezien je pedante toontje.

Ten eerste is het topic niet jouw eigendom. Je maakt een onderwerp bespreekbaar, dus je kinderachtige "het is mijn topic dus het moet op mijn manier gaan miemiemiemie" kan je alvast voor je houden.

Ten tweede zijn wij jouw persoonlijke slaafjes niet die jouw tyfuszooi gaan opruimen waar jij zelf verantwoordelijk voor bent en zelf uitlokt. Vooral met je neerbuigende gebiedende wijs die je richting ons in je TR's plaatst. We hebben betere dingen te doen dan op jou te gaan babysitten. Staat een reactie niet je aan? Huil het alsjeblieft lekker in je eentje uit en ga door met je leven. Als het policy overschrijdend is mag je het TR'en (met een normale toon).

Ten derde alles wat @:Coolguy zegt. :)
Heb je voor mij de policy? :) Wat betreft het pedante toontje: Ik post vaak in VBL en ben de opschoonpolicy die daar wordt gebruikt gewend. Daar worden vaak complete pagina's in 1 klap verwijderd. Zou het dan ook prima vinden als mijn eigen reacties op de aanstichter, user Seven verwijderd werden. Maar vond het nu het topic niet ten goede komen en dan vraag ik me af waarom er niet wat scherper opgetreden wordt.

Daarnaast storend dat je zegt dat ik het zelf uitlok. Zeker als ook andere users in dat topic kritiek uiten op de desbetreffende mod.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2020 15:18:52 ]
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 15:23:58 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192496493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb je voor mij de policy? :) Wat betreft het pedante toontje: Ik post vaak in VBL en ben de opschoonpolicy die daar wordt gebruikt gewend. Daar worden vaak complete pagina's in 1 klap verwijderd. Zou het dan ook prima vinden als mijn eigen reacties op de aanstichter, user Seven verwijderd werden. Maar vond het nu het topic niet ten goede komen en dan vraag ik me af waarom er niet wat scherper opgetreden wordt.

Daarnaast storend dat je zegt dat ik het zelf uitlok. Zeker als ook andere users in dat topic kritiek uiten op de desbetreffende mod.
Net als dat er in dat zelfde topic weer andere users zijn die kritiek uiten op jouw manier van reageren, maar dat negeer je even. Toen mocht het topic ineens dicht want 'daar had je geen zin in'. Nee, daar had je geen zin in omdat het meningen zijn die jou niet zinnen, maar dat is geen reden om het topic dan maar dicht te gooien. Dat is nou exact wat een forum is.

Nogmaals, ik heb 2 posts van Seven aangepast. Zij deed voor de rest helemaal niets wat niet kan. Zij heeft gewoon een andere mening dan jij, en die verwoord ze gewoon nogal direct. Jij kunt daar niet mee omgaan, en dat is vervelend voor je, maar het is hier niet alleen maar kusjekroel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192496496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
Heb je voor mij de policy?
Alsjeblieft: https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.html

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
: Ik post vaak in VBL en ben de opschoonpolicy die daar wordt gebruikt gewend. Daar worden vaak complete pagina's in 1 klap verwijderd.
R&P is geen VBL. Qua onderwerpen, userbase, moderatie, alles.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
Zou het dan ook prima vinden als mijn eigen reacties op de aanstichter, user Seven verwijderd werden. Maar vond het nu het topic niet ten goede komen en dan vraag ik me af waarom er niet wat scherper opgetreden wordt.
Zie uitleg @CoolGuy

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
Daarnaast storend dat je zegt dat ik het zelf uitlok. Zeker als ook andere users in dat topic kritiek uiten op de desbetreffende mod.
Dat is hoe ik jouw topic heb geinterpreteerd. Als je nou zonder enkele reden van alle kanten werd aangevallen en voor van alles werd uitgemaakt, dan had ik er heel anders ingestaan. Als je het topic zelf doorleest, snap je zelf wat ik bedoel. Ik ben het eens met hoe er gemodereerd is in je topic. Als je het niet snapt, dan adivseer ik je de post van @CoolGuy nogmaals door te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2020 15:26:21 ]
pi_192496709
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:24 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Alsjeblieft: https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.html
[..]

R&P is geen VBL. Qua onderwerpen, userbase, moderatie, alles.
Dat snap ik.

[..]

quote:
Zie uitleg @:Coolguy
[..]

Dat is hoe ik jouw topic heb geinterpreteerd. Als je nou zonder enkele reden van alle kanten werd aangevallen en voor van alles werd uitgemaakt, dan had ik er heel anders ingestaan. Als je het topic zelf doorleest, snap je zelf wat ik bedoel. Ik ben het eens met hoe er gemodereerd is in je topic. Als je het niet snapt, dan adivseer ik je de post van @:Coolguy nogmaals door te lezen.
Ik heb weinig zin meer in ruzie, want het topic loopt nu wel weer prima. Wel is het denk ik een aandachtspuntje voor @CoolGuy dat als iemand uitdrukkelijk in het begin van het topic aangeeft dat hij niet wil dat het topic om hem draait, het niet al te handig is om dan uitgerekend als mod de volle aandacht op TS te richten met persoonlijke vragen en conclusies. Dan krijg je namelijk precies dat resultaat dat ik al voorspelde.

(Hij gaat het hier overigens niet mee eens zijn, prima.)
pi_192528941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan mag ze nog altijd gewoon hier iets komen vragen he.
Doe dit nou niet, je verstierd letterlijk een topic op deze manier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 10:03:34 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192528972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doe dit nou niet, je verstierd letterlijk een topic op deze manier.
Ik snap je denk ik niet? Wat is je doel/achterliggende gedachte van die post dan? Misschien is het er een die ik even niet zie :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192529139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap je denk ik niet? Wat is je doel/achterliggende gedachte van die post dan? Misschien is het er een die ik even niet zie :)
Je comment zuigt. Je insinueert dat ik vind dat ze niks mag zeggen ofzo. Als ik mezelf dan ga verdedigen wat je eigenlijk oproept dan ontspoort het topic.

Ik vind je comment gewoon kut, hij is misplaatst. Leg jij anders uit waarom jij denkt dat ik insinueer dat zij niet haar vragen mag stellen?

Ik vind mijn comment vrij duidelijk daar hoor, ze moet er zelf mee leven en bedenken wat ze nodig heeft. Hoe wij iets interpreteren doet er niet toe. Volgens mij kun je dat ook gewoon lezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 10:15:40 #181
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192529230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je comment zuigt. Je insinueert dat ik vind dat ze niks mag zeggen ofzo. Als ik mezelf dan ga verdedigen wat je eigenlijk oproept dan ontspoort het topic.

Ik vind je comment gewoon kut, hij is misplaatst. Leg jij anders uit waarom jij denkt dat ik insinueer dat zij niet haar vragen mag stellen?

Ik vind mijn comment vrij duidelijk daar hoor, ze moet er zelf mee leven en bedenken wat ze nodig heeft. Hoe wij iets interpreteren doet er niet toe. Volgens mij kun je dat ook gewoon lezen.
Dat zij er mee moet leven en bedenken wat ze nodig heeft ben ik het helemaal mee eens. Maar als je daar dan bij zegt dat onze interpretatie er niet toe doet, dan kun je net zo goed R&P en een hoop andere subfora gewoon opdoeken, want uiteindelijk doet geen enkele interpretatie ertoe want op het moment dat zij haar browser dicht klikt moet zij iets doen, of niet, dus zo bekeken heeft het hele topic geen zin en het hele forum niet for that matter.

Vervolgens dacht ik, als ik het zo kan lezen, kan iemand anders, vooral iemand die nieuw is, het ook zo lezen. Van de andere kant is er met je comment op zich niet veel mis, anders dan dat je het kunt lezen als 'waarom stel je deze vraag uberhaupt', en dat nuanceerde ik door er op te reageren. Ik had je post ook weg kunnen halen maar dat leek me veel te overtrokken.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 10:16:01 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192529237
@Ifrane, hoe zie jij bovenstaande?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 april 2020 @ 21:54:29 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192544380
Kan mijn topic verschoven worden naar WGR anders? Het is een legitieme topic.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 22:05:38 #184
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192544636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan mijn topic verschoven worden naar WGR anders? Het is een legitieme topic.
Ja, dat liedje ken ik inmiddels. Ik heb je de vorige keer gewaarschuwd en nu heb je dus het nadeel van de twijfel. Dat verplaatst willen hebben van je topic heb je ok al een paar keer gedaan. Als je het in WGR wil hebben open je daar maar een nieuw topic.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 april 2020 @ 22:17:58 #185
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192544903
Oké.

Ik wil even voor de duidelijkheid zeggen dat ik geen slechte bedoelingen heb. Ik heb het gewoon heel zwaar deze tijden. Ik heb net een terugval gehad, en er is noodtoestand op Curaçao, waar de meerderheid van mijn familie woont, inclusief mijn moeder.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 22:26:52 #186
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192545073
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké.

Ik wil even voor de duidelijkheid zeggen dat ik geen slechte bedoelingen heb. Ik heb het gewoon heel zwaar deze tijden. Ik heb net een terugval gehad, en er is noodtoestand op Curaçao, waar de meerderheid van mijn familie woont, inclusief mijn moeder.
Ja, dat is heel vervelend voor je, en dat bedoel ik oprecht, en ik zeg helemaal niet dat je een verkeerd persoon bent of wat dan ook, maar ik heb er een beetje moeite mee dat je een terugval hebt en zorgen om je moeder en je familie, maar dan wel een random topic openen over vrouwrn die hun ex man financieel uitkleden, en dan als dat topic dicht gaat want het terugkerende thema is (voor de zoveelste keer 'boos op vrouwen' dan kom je ineens hier mee.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 april 2020 @ 22:29:36 #187
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192545115
Ik heb een topic gemaakt met de kernproblemen
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 9 april 2020 @ 22:35:55 #188
545 dop
:copyright: dop
pi_192545241
- nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 09-04-2020 22:40:38 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 9 april 2020 @ 22:39:12 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192545298
Waarom is die noodtoestand topic dicht? Lijkt me een gepaste topic voor R&P. En het is ook echt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 22:41:41 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192545349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is die noodtoestand topic dicht? Lijkt me een gepaste topic voor R&P. En het is ook echt.
De reden staat er, we gaan hier niet over discussiëren. Zoek hulp.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192579377
Waar heb jij last van?
@CoolGuy
  Moderator zondag 12 april 2020 @ 11:52:18 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192579398
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:50 schreef Harlekien het volgende:
Waar heb jij last van?
@:coolguy
Van jouw zinloze toevoegingen aan topics de laatste tijd waar de TS'en van die topics helemaal niets aan hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192579409
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Van jouw zinloze toevoegingen aan topics de laatste tijd waar de TS'en van die topics helemaal niets aan hebben.
Niets aan hebben? De laatste tijd? Hou toch op. Het staat je gewoon niet aan. Dat is het probleem. Je kan het niet wegmodden omdat het niet in je straatje past. Dat noem je censuur.
pi_192579420
En dan ook nog eens termen als "tief op". Zit het je zo diep? Voel je je aangesproken?
  Moderator zondag 12 april 2020 @ 11:54:41 #195
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192579424
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:53 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Niets aan hebben? De laatste tijd? Hou toch op. Het staat je gewoon niet aan. Dat is het probleem. Je kan het niet wegmodden omdat het niet in je straatje past. Dat noem je censuur.
Wat heeft TS er in hemelsnaam aan dat er 'alweer een topic is van een vrouw met een zwakke man' ? Wat gaat zij daar uit halen wat voor haar van toegevoegde waarde is? Niets. Reageer ontopic of reageer niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192579440
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat heeft TS er in hemelsnaam aan dat er 'alweer een topic is van een vrouw met een zwakke man' ? Wat gaat zij daar uit halen wat voor haar van toegevoegde waarde is? Niets. Reageer ontopic of reageer niet.
1. Ze weet dat ze niet de enige is
2. Je kan niet ontkennen dat het zo is
3. Andere mannen zullen zien dat het gedrag van vriend van TS niet wenselijk is
4. Het draagt bij aan de discussie en daarbij ook aan TS
pi_192579569
Het valt me sowieso al op dat je een beetje selectief aan het modereren bent. Veel laat je toe, zoals persoonlijke aanvallen. Maar bij andere zaken, zoals deze, ben je ineens heel actief aan het modereren. Nogmaals, dat het niet in je straatje past betekent niet dat het niet bevorderlijk is voor de discussie en al helemaal niet tegen het policy ingaat ;)
  maandag 13 april 2020 @ 16:06:17 #198
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192598142
Hoe kan ik wel een topic maken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 16:08:56 #199
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192598170
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe kan ik wel een topic maken?
Nou, het is niet zo moeilijk, ik heb je dat in het eerdere topic dat ik gesloten heb al gezegd. Daarnaast heb je een topic in tru of bnw toch? Is dat niet voldoende?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 13 april 2020 @ 16:22:20 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192598347
Kan ik dan diensten bieden in natura?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 16:23:36 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192598370
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan ik dan diensten bieden in natura?
Dat is ook een vorm van betaling lijkt mij. Ik wil het met alle plezier voor je navragen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 13 april 2020 @ 16:24:13 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192598379
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is ook een vorm van betaling lijkt mij. Ik wil het met alle plezier voor je navragen.
Vraag het voor me na
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 13 april 2020 @ 16:37:43 #203
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192598547
@CoolGuy:

Kan die bagger niet gewoon dicht. Lijkt me niet bepaald serieus te nemen dat mensen die zelf problemen ervaren op allerhande vlakken, advies gaan geven hoe zaken wel aan te pakken, zeker als ze zelf hun scheepjes ook niet bepaald op het droge hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192598609
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:37 schreef M1stral het volgende:
@:CoolGuy:

Kan die bagger niet gewoon dicht. Lijkt me niet bepaald serieus te nemen dat mensen die zelf problemen ervaren op allerhande vlakken, advies gaan geven hoe zaken wel aan te pakken, zeker als ze zelf hun scheepjes ook niet bepaald op het droge hebben.
Dat dus. Topic ontspoort toch weer binnen een paar posts.
  maandag 13 april 2020 @ 16:45:49 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192598687
- dit gaan we dus zeker niet doen -

[ Bericht 87% gewijzigd door CoolGuy op 13-04-2020 16:49:11 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 19:22:49 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192601482
Hier is dit topic dus niet voor, al snap ik wel dat jullie jullie zegje willen doen, maar niet hier aub :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192660616
Thx voor wie even de edit deed nu. Ik wil best wel serieus discussie maken maar goed we hoeven het niet even over rijbewijs te hebben en dat probleem. ;)

Althans niet daar dus het is offtopic en wil best wel ontopic maken. Maargoed die waren gesloten al
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 08:59:20 #208
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192660648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:56 schreef kree het volgende:
Thx voor wie even de edit deed nu. Ik wil best wel serieus discussie maken maar goed we hoeven het niet even over rijbewijs te hebben en dat probleem. ;)
Ik deed dat. Daar gaan we het niet over hebben, niet in dat topic, en niet hier in FB anders is het dalijk hier onderwerp van gesprek, en daar hebben we beiden geen zin in :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192660665
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik deed dat. Daar gaan we het niet over hebben, niet in dat topic, en niet hier in FB anders is het dalijk hier onderwerp van gesprek, en daar hebben we beiden geen zin in :)
Thanks ;). Nee discussie gaan we niet maken weer. Ik wil het best maar dan niet in dat topic
Do what you love, love what you do!
pi_192846657
Detail en boeit niet heel veel.

Maar perongeluk “m” teveel in de tt \
R&P / Hoe herken je dat een geliefde vanm je dement begint te raken?

:)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:15:32 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192846688
- Kap met dat soort posts -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 28-04-2020 18:31:53 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 19:59:37 #212
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192848470
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 18:13 schreef kree het volgende:
Detail en boeit niet heel veel.

Maar perongeluk “m” teveel in de tt \
R&P / Hoe herken je dat een geliefde van je dement begint te raken?

:)
Done.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192849718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Done.
Thanks
Do what you love, love what you do!
pi_192871287
Vraagje aan mods:
Ik ben actief op een GGZ-lotgenoten-Discord die misschien wel nuttig is voor mensen hier. Mag die link ergens, of telt dat als reclame?
Mon 'en!
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 19:15:34 #215
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192878270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef bloempjuh het volgende:
Vraagje aan mods:
Ik ben actief op een GGZ-lotgenoten-Discord die misschien wel nuttig is voor mensen hier. Mag die link ergens, of telt dat als reclame?
Nou, érg late reactie, en dan ook nog een waar je nog even niets aan hebt, want ik weet het antwoord niet, dus ik heb het achter neergelegd. Zodra ik wat weet weet jij het ook :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192908602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, érg late reactie, en dan ook nog een waar je nog even niets aan hebt, want ik weet het antwoord niet, dus ik heb het achter neergelegd. Zodra ik wat weet weet jij het ook :)
Cool. Ik hoor/zie het vanzelf wel.
Mon 'en!
  Moderator zaterdag 2 mei 2020 @ 16:53:43 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192908970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:29 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Cool. Ik hoor/zie het vanzelf wel.
Owh.. :@ men had t liever andersom ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192909163
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Owh.. :@ men had t liever andersom ;)
Reclame maken voor Fok! op Discord? :D
pi_192909736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Reclame maken voor Fok! op Discord? :D
Daar schiet niemand iets mee op. Je wil geen extra mentaal kwetsbaren op FOK!, maar misschien wel de mentaal kwetsbaren van FOK! een extra platform geven om issues te delen.
Mon 'en!
pi_192910041
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Daar schiet niemand iets mee op. Je wil geen extra mentaal kwetsbaren op FOK!, maar misschien wel de mentaal kwetsbaren van FOK! een extra platform geven om issues te delen.
Ze willen meer users op Fok! en met name de centrale topics hier in R&P zijn wel bedoeld voor mentaal kwetsbare mensen. Dus ik snap de gedachtegang van de FA's wel.
pi_192913055
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze willen meer users op Fok! en met name de centrale topics hier in R&P zijn wel bedoeld voor mentaal kwetsbare mensen. Dus ik snap de gedachtegang van de FA's wel.
OK, fair enough.
Mon 'en!
pi_193099057
Waar is het topic "de kunst van het loslaten van je ex" gebleven? Kan hem niet meer vinden. :)
S. 2014
J. 2016
pi_193099077
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
de kunst van het loslaten van je ex
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #243 grote schoonmaak.

De laatste poster heeft blijkbaar nog nooit een nieuw deel geopend. Voel je vrij om een nieuw deel te openen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 13-05-2020 10:03:38 ]
pi_193099508
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar is het topic "de kunst van het loslaten van je ex" gebleven? Kan hem niet meer vinden. :)
Goed nieuws: ik heb zelf een nieuw deel geopend. Voel je vrij om erin te posten. Ik weet zeker dat er genoeg users zijn die deze reeks in hun MyAT hebben staan.
pi_193099860
Thanks!
S. 2014
J. 2016
pi_193100784
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks!
Graag gedaan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-05-2020 11:59:21 ]
pi_193162509
R&P / Online liegen over verzonnen vader - acceptabel of niet?

verzonnen moet overleden zijn, wil iemand dat corrigeren in de tt?
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:43:26 #228
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193162591
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:39 schreef squatt3r het volgende:
R&P / Online liegen over verzonnen vader - acceptabel of niet?

verzonnen moet overleden zijn, wil iemand dat corrigeren in de tt?
Nee, en het topic is ook dicht. We gaan niet andere users bespreken, want dit was geen algemene vraag, dit ging over een specifieke user. Dat getroll kun je prima achterwege laten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193162604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, en het topic is ook dicht. We gaan niet andere users bespreken, want dit was geen algemene vraag, dit ging over een specifieke user.
Dit R&P / Het stockholmsyndroom in je eigen voordeel gebruiken verdient het inderdaad wel om open te blijven. :r :r :r
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:45:14 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193162630
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dit R&P / Het stockholmsyndroom in je eigen voordeel gebruiken verdient het inderdaad wel om open te blijven. :r :r :r
Dat topic had ik nog niet gezien, en is nu ook dicht, maar je bent toch geen kleuter of wel? Het bestaan van dat topic doet niets af aan de trollerigheid van je eigen topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193162662
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat topic had ik nog niet gezien, en is nu ook dicht, maar je bent toch geen kleuter of wel? Het bestaan van dat topic doet niets af aan de trollerigheid van je eigen topic.
Dat klopt, de neiging om het te duiden als 'kleutergedrag' is wat vooringenomen, daar kan ik wel een topic over openen. Het is een manifeste uiting van iets wat de meerderheid van de volwassenen wel kan ervaren en daarmee valt binnen de sd en dus niet hoort bij de afwijking 'kleuter'.
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:48:38 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193162694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:46 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dat klopt, de neiging om het te duiden als 'kleutergedrag' is wat vooringenomen, daar kan ik wel een topic over openen. Het is een manifeste uiting van iets wat de meerderheid van de volwassenen wel kan ervaren en daarmee valt binnen de sd en dus niet hoort bij de afwijking 'kleuter'.
Blabla. Ga die trollshit van je maar ergens anders doen, maar niet in R&P. Klaar nu. Posts hierover die hier na volgen gaan weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193163328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Blabla. Ga die trollshit van je maar ergens anders doen, maar niet in R&P. Klaar nu. Posts hierover die hier na volgen gaan weg.
Ik klap alleen nog maar kwaliteitsreacties in dit forum joh.
pi_193169237
R&P / Date is boos en wil geen contact meer na gemeen appje.

Gaat me niet om de inhoud van dat topic maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoe dit kan


Nieuwe user kan een post van een andere user editen? Bugje?

Edit: of was die user zelf een beetje aan het trollen met subschrift bedenk ik me nu :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 mei 2020 @ 22:52:59 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193169386
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Date is boos en wil geen contact meer na gemeen appje.

Gaat me niet om de inhoud van dat topic maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoe dit kan
[ afbeelding ]

Nieuwe user kan een post van een andere user editen? Bugje?

Edit: of was die user zelf een beetje aan het trollen met subschrift bedenk ik me nu :')
Dus pumpjess is een kloon van Eix (wie dat ook is)?

Of Eix is lollig. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Lienekien op 16-05-2020 22:58:51 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_193169549
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Date is boos en wil geen contact meer na gemeen appje.

Gaat me niet om de inhoud van dat topic maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoe dit kan
[ afbeelding ]

Nieuwe user kan een post van een andere user editen? Bugje?

Edit: of was die user zelf een beetje aan het trollen met subschrift bedenk ik me nu :')
Dat laatste ;)
pi_193169656
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat laatste ;)
Ik moet eerst lezen, daarna posten.
Gezien de poststijl (vooral het leeghalen van de pareltjes) van TS was dit best een briljante actie ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193170023
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik moet eerst lezen, daarna posten.
Gezien de poststijl (vooral het leeghalen van de pareltjes) van TS was dit best een briljante actie ^O^
Haha ja vond ik ook :+
pi_193170100
Dat topic ging dicht op verzoek van TS, omdat ze de reacties niet zo kon waarderen, en nu opent ze gewoon een tweede topic over hetzelfde, what’s up with that?
pi_193173635
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat topic ging dicht op verzoek van TS, omdat ze de reacties niet zo kon waarderen, en nu opent ze gewoon een tweede topic over hetzelfde, what’s up with that?
Hopende op fijnere reacties uiteraard
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:59:11 #241
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193190624
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat topic ging dicht op verzoek van TS, omdat ze de reacties niet zo kon waarderen, en nu opent ze gewoon een tweede topic over hetzelfde, what’s up with that?
Dat is haar keuze. Ze heeft tijd gehad om na te denken voor ze het 1e topic opende, en ze heeft nog meer tijd gehad + de ervaring van de reacties in dat 1e topic om na te denken over een 2e topic.

Maar het is mijn keuze om dat 2e topic wel of niet dicht te doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193192570
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
  maandag 18 mei 2020 @ 15:05:28 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193192572
Ik zou nog even een sticker in de sluitpost posten, er is kennelijk een hoge stickerbehoefte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193192583
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef pumpjess het volgende:
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
Popje, jouw toestemming is daar helemaal niet voor nodig.
En nogmaals: je deed daar van alles, maar een discussie voeren was het niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 mei 2020 @ 15:07:10 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193192592
:D zonder toestemming :D :') _O-

Hard gelachen weer, thnx! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193192594
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef pumpjess het volgende:
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
Jouw toestemming? Wie denk je wel niet dat je bent? :D :') _O-

Verder terechte slot van mijn collega, die topic van je was alles behalve een discussie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 18-05-2020 15:07:37 ]
pi_193192620
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:07 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Jouw toestemming? Wie denk je wel niet dat je bent? :D :') _O-

Verder terechte slot van mijn collega, die topic van je was alles behalve een discussie.
Die topic? I rest my case.
pi_193192631
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:08 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Die topic? I rest my case.
Het is zowel de als het topic, maar dat wist je natuurlijk niet met je beweterige houding.

Verder kan je stoppen met dreinen en ruimte overlaten voor echte feedback. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 18-05-2020 15:14:15 ]
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 15:16:12 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193192708
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:09 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Het is zowel de als het topic, maar dat wist je natuurlijk niet met je beweterige houding.

Verder kan je stoppen met dreinen en ruimte overlaten voor echte feedback. :)
^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193287958


[ Bericht 67% gewijzigd door osodevo op 24-05-2020 13:43:29 ]
pi_193288053
Omdat het openbaar staat is dit nogal wel een statement. Maar kan en mag ik dit in het topic plaatsen? Het gaat niet om zomaar een verward persoon wat in de media wordt beweerd!
pi_193288117
@CoolGuy Waarom gesloten terwijl ik alleen een discussie wil aanzwengelen nav deze trieste gebeurtenis?

Ik ben 100 procent tegen verkrachting maar juist veel andere mannen gaan hier heel los mee om.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 13:11:38 #253
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193288134
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef osodevo het volgende:
@:coolguy Waarom gesloten terwijl ik alleen een discussie wil aanzwengelen nav deze triest gebeurtenis?
Omdat het een non-discussie is. Verkrachting is fout, altijd. Maakt niet uit wat mannen in jouw omgeving zeggen of wat dan ook. Het is fout. Dat is geen discussie. Daarnaast is het ook tegen de wet om te verkrachten. We gaan niet een topic doen hoe 'men daar hier over denkt'.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 24 mei 2020 @ 16:31:10 #254
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193290468
Nog ff over dat de hand boven het hoofd houden bij overduidelijk troll / verzonnen posts he...

Je kunt als platform wel zeggen 'dan lees je dat toch niet' of 'dan reageer je toch niet', maar feit is ondertussen ook dat de verhouding tussen echte content en verzonnen content inmiddels zo scheef getrokken is dat er echt verrekte weinig overblijft. En dat terwijl al die verzonnen content ondertussen ook de neiging van gebruikers om iets echts te posten de grond in stampt.

En als je trolls negeert, dan moeten ze steeds meer hun best gaan doen, dus meer verzonnen bullshit, af en toe toch iemand die weer reageert, etc.

Snap niet dat je als platform hier geen invloed op uit wenst te oefenen. Kwestie van tijd zo, neerwaartse spiraal, etc. Maar goed, 't is jullie site he.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193643395
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
2e kans voor TS m.b.t. tot dit topic na overleg met hem.
Alleen dan kan de TT toch wel iets constructiever en minder aansturend op offtopic? :P De kern van het probleem is iemand die onaangenaam is in de omgang omdat hij onder andere voortdurend zijn (politieke) ideeën voortdurend loopt te pushen, al dan niet in de vorm van grapjes.

Als ik een topic open met de vraag of mijn date me alleen gebruikt voor seks en ik refereer aan hem met een incelterm als 'Chad' in de TT, dan krijg ik gelijk een heel ander topic.
pi_193644439
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
pi_193644543
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.
pi_193644564
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
pi_193644585
quote:
5s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:25 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
Oh dat had ik niet gezien, maar allemaal onzin topics maken als er een nieuwe mod is, is wel traditie.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 juni 2020 @ 19:28:00 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193644605
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.
Dit ja :)

quote:
5s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:25 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
Hoe moeten we anders weten dat er een nieuwe mod is? We moeten toch allemaal gemobiliseerd worden ;)
Zolang het niet uit de hand loopt moet het kunnen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193644671
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
Ik heb mij aan de regels van de baas gehouden dus retteket hou je klep.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 19:35:22 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193644736
Ja, leuk, klaar maar weer, hier FB niet voor beste mensen :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193644850
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.
Hondsirritant w.m.b. Maar genoeg hierover. Ik heb het gemeld en klaar.
pi_193646110
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar

waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
In het bolletje
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:02:09 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193646219
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar

waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
Ga weg met je onzin.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193646228
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ga weg met je onzin.
jezus wat een toon
In het bolletje
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:09:04 #267
441859 crew  Lenny77
pi_193646315
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar

waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
Kwam nou niet echt serieus over..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193646328
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kwam nou niet echt serieus over..
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
In het bolletje
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:11:58 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193646365
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
Alsof dat al niet direct duidelijk was. Je zit gewoon te zieken om het zieken. Alle posts hierover na deze gaan gewoon weg.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:13:34 #270
441859 crew  Lenny77
pi_193646395
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
Als je daar uitleg voor nodig hebt dan ging een uitleg in je topic ook niet veel meer uitmaken :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193646508
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alsof dat al niet direct duidelijk was. Je zit gewoon te zieken om het zieken. Alle posts hierover na deze gaan gewoon weg.
jezus ik ben nieuw hier, oke, ik maakte een grapje op een plek waar dat misschien niet ok was, maar zelfs op reddit krijg je dan nog ff berichtje van waarom je bericht weg is.

waarom jij meteen zo agressief moet doen is me ook een raadsel. gewoon sluitberichtje was ook genoeg geweest
In het bolletje
pi_193646797
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

jezus ik ben nieuw hier, oke, ik maakte een grapje op een plek waar dat misschien niet ok was, maar zelfs op reddit krijg je dan nog ff berichtje van waarom je bericht weg is.

waarom jij meteen zo agressief moet doen is me ook een raadsel. gewoon sluitberichtje was ook genoeg geweest
Doe je dat ook in de kroeg? Binnenkomen, jezelf niet voorstellen, schijten op tafel en dan verbaasd zijn dat je eruit gegooid wordt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193646808
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Doe je dat ook in de kroeg? Binnenkomen, jezelf niet voorstellen, schijten op tafel en dan verbaasd zijn dat je eruit gegooid wordt?
voor zover ik mij kan herinnerne heb ik nog nooit op een tafel gescheten
In het bolletje
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:40:34 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193646830
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

jezus ik ben nieuw hier, oke, ik maakte een grapje op een plek waar dat misschien niet ok was, maar zelfs op reddit krijg je dan nog ff berichtje van waarom je bericht weg is.

waarom jij meteen zo agressief moet doen is me ook een raadsel. gewoon sluitberichtje was ook genoeg geweest
Nou, wil je constructieve feedback? En die geef ik omdat ik zie dat je inderdaad nieuw bent, dus here goes. Er zijn verschillende subfora. R&P is er eentje van. Maar R&P is ook een serieus subforum, in tegenstelling tot sommige andere fora.

Een ontgroening, wat dit dus was, voor Lenny, is prima, niks mis mee. Maar er komt op een gegeven moment zo'n sloot aan berichten dat het gewoon 'sluiten, next' is. Daar zat jouw topic dus ook bij.

Gezien het hele 'haha grapje heb nog nooit relatie gehad', was dit gewoon een 'duidelijk flauw, dicht, door'. Maar daarbij (want ik heb m gesloten), heb ik niet gerekend met het feit dat jij 'nieuw' bent, dus, vooruit, jij hebt een punt.

De post op zich was een grapje, niet beledigend of niks, dus daar was niks mis mee. Het was gewoon een nietszeggend, niet serieus (kom op he :P ) topic, dus ging het dicht. Zo duidelijk? :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193646849
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, wil je constructieve feedback? En die geef ik omdat ik zie dat je inderdaad nieuw bent, dus here goes. Er zijn verschillende subfora. R&P is er eentje van. Maar R&P is ook een serieus subforum, in tegenstelling tot sommige andere fora.

Een ontgroening, wat dit dus was, voor Lenny, is prima, niks mis mee. Maar er komt op een gegeven moment zo'n sloot aan berichten dat het gewoon 'sluiten, next' is. Daar zat jouw topic dus ook bij.

Gezien het hele 'haha grapje heb nog nooit relatie gehad', was dit gewoon een 'duidelijk flauw, dicht, door'. Maar daarbij (want ik heb m gesloten), heb ik niet gerekend met het feit dat jij 'nieuw' bent, dus, vooruit, jij hebt een punt.

De post op zich was een grapje, niet beledigend of niks, dus daar was niks mis mee. Het was gewoon een nietszeggend, niet serieus (kom op he :P ) topic, dus ging het dicht. Zo duidelijk? :)
oke, begrepen. duidelijk verhaal, niks tegen in te brengen :)
bullshit dan vooral in dat onzinforum?
In het bolletje
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:46:28 #276
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193646923
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:42 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

oke, begrepen. duidelijk verhaal, niks tegen in te brengen :)
bullshit dan vooral in dat onzinforum?
Ja, ONZ is daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor. :) Het is niet dat we hier niet van grapjes houden, maar dit is net even een ander forum dan een ONZ of een KLB. Nogmaals, het topic ging dicht omdat hij mee ging in de hele stroom topics sluiten vanwege de ontgroening, en dus niet omdat 'oh topic van solletjeinhetbolletje dus dáárom gaat het dicht'. Het was dus niets persoonlijks, en het uitblijven van een post-waarom-het-dicht-ging was net zo min persoonlijk :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193646942
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ONZ is daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor. :) Het is niet dat we hier niet van grapjes houden, maar dit is net even een ander forum dan een ONZ of een KLB. Nogmaals, het topic ging dicht omdat hij mee ging in de hele stroom topics sluiten vanwege de ontgroening, en dus niet omdat 'oh topic van solletjeinhetbolletje dus dáárom gaat het dicht'. Het was dus niets persoonlijks, en het uitblijven van een post-waarom-het-dicht-ging was net zo min persoonlijk :)
grote prima, ga ik die mensen in onzin voor je leven de kont uithangen
In het bolletje
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:53:23 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193647050
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

grote prima, ga ik die mensen in onzin voor je leven de kont uithangen
Daar zullen ze blij mee zijn. Anyway, mea culpa voor de botte toon eerder :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193647056
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar zullen ze blij mee zijn. Anyway, mea culpa voor de botte toon eerder :)
maakt niks, ik heb ze ook wel 's krom liggen, we zijn allemaal mensen
In het bolletje
pi_193654194
Waar is het centrale topic van persoonlijkheidsstoornissen gebleven?
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 12:38:09 #281
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193654230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:36 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Waar is het centrale topic van persoonlijkheidsstoornissen gebleven?
R&P / [Centraal] Persoonlijkheidsstoornissen #24 Waar hopen we nog op?
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 13:09:17 #283
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193654690
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:52 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:

[..]

Dank je:)
^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:07:23 #284
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656312
Elke keer reacties verwijderen nadat je gecorrigeerd bent en dan zeggen van "ja maar dit is het laatste nu wat we erover zeggen!" en dan alle reacties zo laten staan dat het lijkt alsof die gene iets ergs heeft gedaan en de goede reacties die het uitleggen verwijderen :')
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:14:12 #285
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193656407
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:07 schreef incel het volgende:
Elke keer reacties verwijderen nadat je gecorrigeerd bent en dan zeggen van "ja maar dit is het laatste nu wat we erover zeggen!" en dan alle reacties zo laten staan dat het lijkt alsof die gene iets ergs heeft gedaan en de goede reacties die het uitleggen verwijderen :')
En nu is alles weg. Kap met zuigen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:15:44 #286
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En nu is alles weg. Kap met zuigen.
Ik heb het toch ergens een vermoeden dat jij mij gewoon niet zo mag want ik merk toch wel enige partijdigheid soms wanneer ik meedoe met serieuze discussies. En dat je dan iets keihard verkeerd interpreteert en zo.

Eigenlijk zou je wat meer objectief moeten zijn en niet gelijk van het ergste van een persoon uitgaan alleen maar omdat ze wel eens een post hier en daar verpakken met een klein grapje ergens.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:19:28 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193656471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:15 schreef incel het volgende:

[..]

Ik heb het toch ergens een vermoeden dat jij mij gewoon niet zo mag want ik merk toch wel enige partijdigheid soms wanneer ik meedoe met serieuze discussies. En dat je dan iets keihard verkeerd interpreteert en zo.

Eigenlijk zou je wat meer objectief moeten zijn en niet gelijk van het ergste van een persoon uitgaan alleen maar omdat ze wel eens een post hier en daar verpakken met een klein grapje ergens.
Ik heb 0 moeite met je, ik heb wel moeite met off-topic gaan, van wie dan ook. Misschien kun jij je wat drukker maken over je eigen postgedrag in plaats van mij te vertellen wat ik volgens jou moet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:20:49 #288
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656485
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
wat ik volgens jou moet doen.
En dit is toch de reden waarom ik het niet allemaal geloof. Je lijkt hier een beetje afstandelijk en basis en ik vind dat je wat meer warm en open kan zijn.

Is er een reden voor dat je zo'n grote muur bouwt?
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:22:20 #289
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193656498
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:20 schreef incel het volgende:

[..]

En dit is toch de reden waarom ik het niet allemaal geloof. Je lijkt hier een beetje afstandelijk en basis en ik vind dat je wat meer warm en open kan zijn.

Is er een reden voor dat je zo'n grote muur bouwt?
Ik snap niet waarom jij denkt dat als jij besluit iets niet te geloven, ik jou ineens van het tegendeel moet gaan overtuigen? Je posts gingen weg want hadden niets met het onderwerp van doen. Daar kun je verder van maken wat je wil, maar dat verandert de beweegreden niet. We gaan hier niet oeverloos over discussiëren.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:23:15 #290
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656509
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jij denkt dat als jij besluit iets niet te geloven, ik jou ineens van het tegendeel moet gaan overtuigen? Je posts gingen weg want hadden niets met het onderwerp van doen. Daar kun je verder van maken wat je wil, maar dat verandert de beweegreden niet. We gaan hier niet oeverloos over discussiëren.
Ik legde enkel uit dat "me wijf" spreektaal is en niet onvriendelijk tegenover vrouwen was NADAT mensen hier over aan het ouwehoeren waren wat het topic nou niet bepaald positief beïnvloed. Door mijn uitleg konden we het achter ons laten en back ontopic.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:25:23 #291
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193656534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:23 schreef incel het volgende:

[..]

Ik legde enkel uit dat "me wijf" spreektaal is en niet onvriendelijk tegenover vrouwen was NADAT mensen hier over aan het ouwehoeren waren wat het topic nou niet bepaald positief beïnvloed. Door mijn uitleg konden we het achter ons laten en back ontopic.
We konden na dat ik had gezegd dat het in R&P niet gewenst is al terug ontopic maar jij dacht dat jij ook je off-topic plasje daar over moest doen. Daar ging het topic echter helemaal niet over en dus ging je post weg.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:27:53 #292
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

We konden na dat ik had gezegd dat het in R&P niet gewenst is al terug ontopic maar jij dacht dat jij ook je off-topic plasje daar over moest doen. Daar ging het topic echter helemaal niet over en dus ging je post weg.
Ik neem het op voor de tienduizenden of eerder honderdduizenden mensen op die dus feitelijk onjuist als "vrouwonvriendelijk" werden weggezet zelfs door mods zelf omdat ze de persoon waar ze mee samen zijn en zielsveel van houden "me wijf" noemen. Dat is niet vrouwonvriendelijk, dat is spreektaal in tal van locaties in Nederland.

Als je zelf aanstoot neemt aan het woord zeg dat dan maar om nou 90% van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en zo vrouwonvriendelijk te noemen...

Ik vind dat gewoon een schadelijke gedachtegang en manier van discussiëren.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:36:45 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193656694
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:27 schreef incel het volgende:

[..]

Ik neem het op voor de tienduizenden of eerder honderdduizenden mensen op die dus feitelijk onjuist als "vrouwonvriendelijk" werden weggezet zelfs door mods zelf omdat ze de persoon waar ze mee samen zijn en zielsveel van houden "me wijf" noemen. Dat is niet vrouwonvriendelijk, dat is spreektaal in tal van locaties in Nederland.

Als je zelf aanstoot neemt aan het woord zeg dat dan maar om nou 90% van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en zo vrouwonvriendelijk te noemen...

Ik vind dat gewoon een schadelijke gedachtegang en manier van discussiëren.
Nú begin je me wel te irriteren. We hebben het hier over de mensen op FOK! Jij hoeft niet een potje te komen breken voor die tienduizenden mensen die hier NIET komen. Dergelijke bewoordingen zijn binnen R&P niet nodig, en als je je daar niet aan kunt houden blijf dan aub weg. Elke vólgende post hierover gaat óók weg én wordt genote.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:37:37 #294
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656710
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nú begin je me wel te irriteren. We hebben het hier over de mensen op FOK! Jij hoeft niet een potje te komen breken voor die tienduizenden mensen die hier NIET komen. Dergelijke bewoordingen zijn binnen R&P niet nodig, en als je je daar niet aan kunt houden blijf dan aub weg. Elke vólgende post hierover gaat óók weg én wordt genote.
Ok dus zeg dan gewoon "Op FOK! willen we liever dat een vrouw altijd een vrouw genoemd wordt en spreektaal is niet toegestaan' dan is het duidelijk maar kom niet met leugens over een groot deel van de bevolking
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:41:26 #295
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193656771
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:37 schreef incel het volgende:

[..]

Ok dus zeg dan gewoon "Op FOK! willen we liever dat een vrouw altijd een vrouw genoemd wordt en spreektaal is niet toegestaan' dan is het duidelijk maar kom niet met leugens over een groot deel van de bevolking
JIJ begint over een groot deel van de bevolking. JIJ trekt die erbij, NIET ik. Die zitten hier niet, het gaat hier om de bewoordingen die users hier gebruiken, en dan is het simpelweg niet netjes om vrouwen met vrouwonvriendelijke termen te bespreken als er prima vrouwvriendelijke equivalenten voor zijn.

Als je dat niet snapt of niet wil snappen dan kan ik je niet helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:42:47 #296
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193656792
- ik ben klaar hier mee. OF je komt met normale bewoordingen voor vrouwen hier in R&P OF je doet dat niet, maar als je dat NIET doet gaan je posts weg. Deal with it. -

[ Bericht 82% gewijzigd door CoolGuy op 16-06-2020 15:43:38 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 21:14:30 #297
399061 kuolema
vermaledijd
pi_193661702
Hoi, ik wil hier posten maar dat kan niet meer:
R&P / Begeleid wonen/beschermd wonen
Ligt dat aan mij of is het omdat het topic verouderd is?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 21:24:37 #298
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193661876
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 21:14 schreef kuolema het volgende:
Hoi, ik wil hier posten maar dat kan niet meer:
R&P / Begeleid wonen/beschermd wonen
Ligt dat aan mij of is het omdat het topic verouderd is?
Nu weer wel :)
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 juni 2020 @ 21:24:57 #299
399061 kuolema
vermaledijd
pi_193661883
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 21:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nu weer wel :)
Dank je!
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 21:26:06 #300
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193661907
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 21:24 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dank je!
At your service! :)
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:35:10 #301
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193697016
Goed bezig de laatste 24 uur @CoolGuy!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')