Over een week kan je gebruik maken van je DM functie. Omdat je een nieuwe user bent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:01 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij. Niet iedereen denkt op hetzelfde niveau
Date elkaar. 2 autisten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:06 schreef Plots het volgende:
[..]
Is ook raar. Het lijkt erop alsof hij jouw tijd niet serieus neemt of respecteert. Hij zegt dat ie er om 19 00 uur is. Zonder te vragen of je goed vindt om later af te spreken. Goed dat je niet met je laat spelen.
Hebben jullie hét wel gedaan toen jullie bij elkaar over de vloer kwamen?
Erg typisch hoe iedereen in dit topic pumpjess weer aanvalt. Kuddegedrag af en toe hier.
Last minute betekent op het laatste moment. Een dag van tevoren aangeven dat je wat later komt op een date, is echt ruim op tijd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:55 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Hele zin om te daten verdwijnt op die manier. Helemaal als je er al een paar dagen naar uitkijkt.
Ik snap wel dat ze baalt. Die reactie sloeg alleen nergens op.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Last minute betekent op het laatste moment. Een dag van tevoren aangeven dat je wat later komt op een date, is echt ruim op tijd.
Als jouw hele zin om te daten verdwijnt als iemand ruim op tijd aangeeft wat later te komen voor een date, dan ben je gewoon enorm egocentrisch.
Oké zal ik doen. Zou je ook ff tegen haar kunnen zeggen dat ik een knappe jongeman ben aubquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Probeer dingen niet mooier te maken. Gratis tip.
Mwah, 6/10.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Oké zal ik doen. Zou je ook ff tegen haar kunnen zeggen dat ik een knappe jongeman ben aub
Geen ruggengraat, niet over zijn ex heen, wees blij dat hij zo gevoelig is dat hij excuses niet afdoende vindt. Ben je er mooi vanaf.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daarom heb ik toch mijn excuses aangeboden ?
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:33 schreef Plots het volgende:
[..]
Zeker. Maar wij gaan wel goed communiceren
[..]
Smaken verschillen gelukkig.
Misschien is er nog wel een leuke FOK!ker voor je die met drank op ook altijd domme dingen doet en dat vervolgens bagatelliseert en nog steeds niet snapt dat zijn drankprobleem werkelijk een probleem is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:32 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Ik ben namelijk echt niet zo, en het was gewoon door de drank en irritatie van iets wat speelde ( wat natuurlijk geen excuus is) maar ben verder een heel rustig persoon in relaties. Dus hij heeft zichzelf geplayed van een leuke, attente betrouwbare lieve vrouw. Puur misverstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |