Oh goede wel. Want dit kan toch niet serieus zijn lijkt me.quote:
Als je nu niet nuchter goed naar de situatie kunt kijken dan heb je wel een probleem hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:44 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dit is serieus. En ik had een borreltje op en was al zwaar geïrriteerd die dag.
-quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef Marsenal het volgende:
Maar als hij nog bij zijn ouders eet en dan alsnog om 19.00 bij jou is, dan is dat toch best wel een nette tijd? Ik bedoel, ik zou er dan van uitgaan dat hij zich niet voor acht uur zou laten zien.
Verder snap ik dat dingen eens verkeerd vallen enzo, maar dan alsnog is dat niet iets wat je over een appje stuurt, als je zo confronterend gaat doen, doe je dat in iemands gezicht. Nu snap ik wel dat hij zoiets heeft van ‘zoek het maar uit met je gezeik’.
Je kan altijd je excuses aanbieden, maar je moet niet gek opkijken als hij er de brui aan geeft. Je zegt zelf dat hij superveel energie in je steekt, maar als het een keer iets anders loopt ga je meteen het zeikwijf uithangen. Moet je je eens voorstellen wat hij denkt waartoe je in staat bent als je langere tijd bij iemand bent.
If geen lemming: je hebt je ware gezicht laten zien en hij heeft besloten dat jij geen leuk persoon bent. Ik snap die conclusie wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
mensen moeten perfect zijn? Als je een verkeerd appje stuurt, dan vervolgens het contact willen verbreken is wel erg drastisch. Terwijl hij voor die tijd hard aan het jagen was..
Nee, maar het is gewoon een rare app en ik zou ook zo reageren (als man) als je zo raar gaat doen. Beter snel 'ervan af' bij wijze van spreken dan. Wie weet wat er nog meer zou gebeuren...quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
mensen moeten perfect zijn? Als je een verkeerd appje stuurt, dan vervolgens het contact willen verbreken is wel erg drastisch. Terwijl hij voor die tijd hard aan het jagen was..
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef pumpjess het volgende:
Hoi,
Ik date nu ongeveer paar weken met een man. We hebben 2 dates gehad, en 3e date stond deze week gepland.
Hij is aardig, lief, zorgzaam, attent en nam enorm veel iniatitief om contact met mij te zoeken, en dates te plannen. Hij stuurt mij nu ongeveer een maand lang 3 appjes per dag. Hij heeft mijn woning gezien, en ik zijn woning.
Nu hadden wij gisteren even contact via de app, hij liet weten iets later bij mij te zijn omdat hij bij z’n ouders ging eten, ik reageerde dat het ook een andere dag zou kunnen omdat ik doordeweeks niet te laat af wil spreken ivm werk. Toen appte hij, ik ben er 7 uur.... ik was geïrriteerd en liet weten dat het op deze manier niet hoeft, ook appte ik of hij wel over z’n ex heen is omdat hij laatste date flink over haar aan het praten was, en dat wij niet bij elkaar passen, en ik niks heb aan een man zonder ruggengraat en een ander niveau gewend ben.
Hij was vandaag boos, we hebben gebeld en ik heb m’n excuses aangeboden en wel spijt. Alleen wil hij mij niet meer zien, wat jammer is omdat hij serieus over kwam.
Vinden jullie dit overdreven, en kan ik hem nog een laatste app sturen met excuses en dat ik er voor open sta om verder te daten?
Wat een naar wijf ben jijquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:51 schreef pumpjess het volgende:
[..]
We hadden 7 uur afgesproken, maar hij zou later komen...hij wist nog niet hoe laat. Gewoon “ iets later”. Als je weet dat je een afspraak hebt, waarom kom je dan later met ik ga bij m’n ouders eten? Afspraak is afspraak klaar
En ik heb vandaag m’n excuses aangeboden aan de telefoon, en hij wil mij niet meer zien. Op het laatst zei hij ik zie je misschien wel “ maar weet het nog niet”. Prima dan maar ga dan ook niet maand op mij jagen.
-quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon een rare app en ik zou ook zo reageren (als man) als je zo raar gaat doen. Beter snel 'ervan af' bij wijze van spreken dan. Wie weet wat er nog meer zou gebeuren...
Sowieso heb ik overigens dat appen altijd al apart gevonden. Bel gewoon met elkaar, er kunnen zoveel mistverstanden ontstaan doordat je emoties niet goed kunt lezen.
Je hebt meer gedaan dan een verkeerd appje sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
Er zijn geen irritaties. Hij wilde de tijd last minute wijzigen en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. En vorige date had hij het steeds over zijn ex, vandaar m’n vraag of hij wel over haar heen is? Zoniet dan kan ik ook verder en mijn tijd niet verdoen. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Na 3 dates al vol irritaties
Zonde,hier zat perspectief in.
Prinsessengedrag dit. Je kan het niet hebben dat hij je niet moet. En 'om het minste'? Hoe zou jij het vinden als een man zo tegen jou praat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:55 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Bellen hebben we vandaag gedaan, maja als hij zo sneu wil doen om gelijk het contact te verbreken. Hoe leuk heb je het contact dan gevonden als je om het minste het gelijk verbreekt ? Beetje kinderachtig
Je kan het gewoon niet hebben dat hij niet alles voor jou opzij gooit. Dat zeg ik, prinsessengedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:56 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb een hele drukke baan, en druk leven. Bij mij is afspraak, afspraak.
Welke vuile woorden? Ik zei in het algemeen mannen die geen ruggengraat hebben. Dat je zo snel gekwetst bent tja, dan kan hij mijn persoonlijkheid idd niet aanquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan een verkeerd appje sturen.
Ik wil niet eens voorstellen hoe je zou zijn in een relatie wanneer jij je zin niet krijgt of je onbegrepen voelt of zo.
Je wil een man met een ruggengraat, maar stiekem toch weer niet want hij moet al die vuile woorden over zichzelf maar gaan accepteren?
Ik vind jou nogal kinderachtig, dat je om simpelweg verzetten van een afspraak uit je dak gaat op app en iemand direct beschuldigd van niet over zijn ex heen zijn, het niet hebben van ruggengraat en 'dan hoeft het niet meer'.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:55 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Bellen hebben we vandaag gedaan, maja als hij zo sneu wil doen om gelijk het contact te verbreken. Hoe leuk heb je het contact dan gevonden als je om het minste het gelijk verbreekt ? Beetje kinderachtig
Zoals ik al zei, er strandt hier een gouden huwelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:57 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Er zijn geen irritaties. Hij wilde de tijd last minute wijzigen en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. En vorige date had hij het steeds over zijn ex, vandaar m’n vraag of hij wel over haar heen is? Zoniet dan kan ik ook verder en mijn tijd niet verdoen. Eerlijkheid duurt het langst.
Je zegt dat je een ander niveau gewend bent en dat hij geen ruggengraat heeft. Dat vind ik weer ontzettend kinderachtig, dan heb jij het eerder verpest dan hij, toch? Je kan niet bij een derde date zo onaardig tegen iemand doen over de app en dan denken dat hij dat maar gaat slikken. Je hebt dit toch echt zelf veroorzaakt, lijkt mij.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:55 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nee dat zij je niet. Je insinueerde dat hij geen ruggengraat had.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:58 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Welke vuile woorden? Ik zei in het algemeen mannen die geen ruggengraat hebben.
Nou, dat is dan toch mooi? Dan zoek jij toch lekker verder? Komt mooi uit, want hij wil je niet.quote:Dat je zo snel gekwetst bent tja, dan kan hij mijn persoonlijkheid idd niet aan
Nou wat doe je moeilijk dan? Goed dat je er vanaf bent toch? Of wilde je hem gewoon even laten kruipen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:56 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb een hele drukke baan, en druk leven. Bij mij is afspraak, afspraak.
Tuurlijk, en daarom heb ik toch mijn excuses aangeboden ?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef Lienekien het volgende:
Dus je snapt echt niet dat je in die apps een paar uitspraken hebt gedaan die je niet zo makkelijk meer terug neemt?
Ga je lekker op je eigen niveau daten. Over het paard getild verwend nest ben je.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef pumpjess het volgende:
ik vind het vals dat je eerst iemand een maand lang gaat appen ( dagelijks, meerdere keren) en dan gelijk “ vlucht “ als je een verkeerd appje ontvangt waarvan excuses aangeboden. Wie is hier dan precies de “ prinses”?
Ik quote 'm effe.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef pumpjess het volgende:
Hoi,
Ik date nu ongeveer paar weken met een man. We hebben 2 dates gehad, en 3e date stond deze week gepland.
Hij is aardig, lief, zorgzaam, attent en nam enorm veel iniatitief om contact met mij te zoeken, en dates te plannen. Hij stuurt mij nu ongeveer een maand lang 3 appjes per dag. Hij heeft mijn woning gezien, en ik zijn woning.
Nu hadden wij gisteren even contact via de app, hij liet weten iets later bij mij te zijn omdat hij bij z’n ouders ging eten, ik reageerde dat het ook een andere dag zou kunnen omdat ik doordeweeks niet te laat af wil spreken ivm werk. Toen appte hij, ik ben er 7 uur.... ik was geïrriteerd en liet weten dat het op deze manier niet hoeft, ook appte ik of hij wel over z’n ex heen is omdat hij laatste date flink over haar aan het praten was, en dat wij niet bij elkaar passen, en ik niks heb aan een man zonder ruggengraat en een ander niveau gewend ben.
Hij was vandaag boos, we hebben gebeld en ik heb m’n excuses aangeboden en wel spijt. Alleen wil hij mij niet meer zien, wat jammer is omdat hij serieus over kwam.
Vinden jullie dit overdreven, en kan ik hem nog een laatste app sturen met excuses en dat ik er voor open sta om verder te daten?
Je bent wel wanhopig hé? Jij zou het wel pikken van een man? Want volgens mij ben jij juist degene met die de lat erg hoog legt, met je 'ander niveau', 'ruggengraat' en 'past niet bij mijn persoonlijkheid'.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef pumpjess het volgende:
ik vind het vals dat je eerst iemand een maand lang gaat appen ( dagelijks, meerdere keren) en dan gelijk “ vlucht “ als je een verkeerd appje ontvangt waarvan excuses aangeboden. Wie is hier dan precies de “ prinses”?
Dat zeg ik, ze kan het niet hebben dat ze aan de kant gezet is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou wat doe je moeilijk dan? Goed dat je er vanaf bent toch? Of wilde je hem gewoon even laten kruipen?
Verstandigquote:
Ik ben zeker niet verwend, speculaties want jij kent mij niet. En inderdaad, ik heb een standaard qua daten, en je houden aan afspraken is 1 van de basis regels.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga je lekker op je eigen niveau daten. Over het paard getild verwend nest ben je.
Of een waanzinnig goeie troll
Maar dat neemt niet weg dat je op hem neerkijkt en dat je om niets bijzonder gemene appjes stuurt, dus hij heeft tabak van jou.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daarom heb ik toch mijn excuses aangeboden ?
Sorry zeggen is nogal makkelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat je alles kunt zeggen en dan kunt terugnemen, en dat het dan allemaal weer in orde is nadat je je excuses aanbiedt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef pumpjess het volgende:
Gelukkig heeft hij ook een standaard en dat is dat hij zich niet af laat zeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:02 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet verwend, speculaties want jij kent mij niet. En inderdaad, ik heb een standaard qua daten, en je houden aan afspraken is 1 van de basis regels.
Dat is niet zaligmakend he, excuses betekenen niet meteen dat alles vergeten is, als hij ze accepteert is het misschien vergeven, maar het vergeten is een tweede. Ik ben al jaren getrouwd, maar als mijn vrouw zo tegen mij zou doen zou ik daar zeker wel even een ding van maken, laat staan als je elkaar net een paar weken kent. Het was bijzonder onaardig, en in prille relaties is dat gewoon voor veel mensen een dealbreaker.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch klaar tussen jullie?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:02 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet verwend, speculaties want jij kent mij niet. En inderdaad, ik heb een standaard qua daten, en je houden aan afspraken is 1 van de basis regels.
Als je na 2 dates zegt tegen iemand dat jullie niet bij elkaar passen en dat hij geen ruggengraat heeft dan snap ik best dat hij er wel klaar mee is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef pumpjess het volgende:
-quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat je op hem neerkijkt en dat je om niets bijzonder gemene appjes stuurt, dus hij heeft tabak van jou.
Maar dat maakt allemaal niet meer uit toch? Want hij moet je niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:05 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik kijk niet op hem neer. Of wij bij elkaar passen, weet ik niet. Dat wilde ik verder onderzoeken met daten... voelde weinig tot geen aantrekkingskracht maar zijn karakter maakte wel veel goed.
Nee ok, begrijp ik ook wel maar had ook een borrel op en m’n vriendin was ook flink de boel aan het opstoken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je na 2 dates zegt tegen iemand dat jullie niet bij elkaar passen en dat hij geen ruggengraat heeft dan snap ik best dat hij er wel klaar mee is.
-quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:06 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Maar dat maakt allemaal niet meer uit toch? Want hij moet je niet.
Je appt letterlijk dat je gewend bent om met een 'beter niveau' te daten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:05 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik kijk niet op hem neer. Of wij bij elkaar passen, weet ik niet. Dat wilde ik verder onderzoeken met daten... voelde weinig tot geen aantrekkingskracht maar zijn karakter maakte wel veel goed.
Niets, ik denk dat dit wel klaar is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij wil ( voorlopig) geen contact meer door de appjes. Wat wel jammer is, maar m’n vraag was eigenlijk wat ik nog zou kunnen sturen om het goed te maken.
Voel jij je persoonlijk aangevallen ofzo, of heb je zoiets meegemaakt? Want je bent fel en vals zonder reden. Doe ff chill jankerd het is een topic waarbij ik advies vraagquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je appt letterlijk dat je gewend bent om met een 'beter niveau' te daten.
In ieder geval weet hij heel zeker dat jij niet goed genoeg voor hem bent.
Ja, dus?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:06 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nee ok, begrijp ik ook wel maar had ook een borrel op en m’n vriendin was ook flink de boel aan het opstoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |