Dan nog heb jij geen enkel recht om dit af te reageren op iemand die er totaal niets mee te maken heeft. Ook dat je een borreltje als excuus voor je gedrag geeft laat zien dat je misschien niet meer moet drinken. Drank is nooit een excuus om je te mogen misdragen. Ik geef die man gelijk dat hij jou niet meer leuk vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:44 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dit is serieus. En ik had een borreltje op en was al zwaar geīrriteerd die dag.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef pumpjess het volgende:
Nu hadden wij gisteren even contact via de app, hij liet weten iets later bij mij te zijn omdat hij bij z’n ouders ging eten, ik reageerde dat het ook een andere dag zou kunnen omdat ik doordeweeks niet te laat af wil spreken ivm werk. Toen appte hij, ik ben er 7 uur....
Maar nadat jij het helemaal naar een andere wilde verschuiven stelde hij voor om toch om 7 u te komen, is toch netjes dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:51 schreef pumpjess het volgende:
[..]
We hadden 7 uur afgesproken, maar hij zou later komen...hij wist nog niet hoe laat. Gewoon “ iets later”. Als je weet dat je een afspraak hebt, waarom kom je dan later met ik ga bij m’n ouders eten? Afspraak is afspraak klaar
Sowieso lijkt 19:00 mij een prima tijdstip om af te spreken met een date?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Maar nadat jij het helemaal naar een andere wilde verschuiven stelde hij voor om toch om 7 u te komen, is toch netjes dan?Is gewoon conform jullie oorspronkelijke afspraak.
Stel je voor dat hij zich om wat voor reden straks (over een week, over een maand, noem het maar op) weer eventjes gedraagt op een manier die jij niet vindt kunnen...quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij wil ( voorlopig) geen contact meer door de appjes. Wat wel jammer is, maar m’n vraag was eigenlijk wat ik nog zou kunnen sturen om het goed te maken.
Jullie kennen elkaar 2 dates! En je stuurt niet zomaar een “verkeerd” appje. Je beledigde hem. Niet heel gek dat hij je niet meer moet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
mensen moeten perfect zijn? Als je een verkeerd appje stuurt, dan vervolgens het contact willen verbreken is wel erg drastisch. Terwijl hij voor die tijd hard aan het jagen was..
Wat er is precies gebeurd is nogal relevant voor wat nu.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef pumpjess het volgende:
Het is nu al gebeurd, en daar gaat m’n vraag verder ook niet over. Mijn vraag is wat nu? Want ik ga nog een laatste iets sturen.
Doe zelf ff chill. Of ga lekker door met je high maintenance act zoals je bij hem deed, en accepteer dat mannen daar in een aantal gevallen enorm op afknappen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:08 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Voel jij je persoonlijk aangevallen ofzo, of heb je zoiets meegemaakt? Want je bent fel en vals zonder reden. Doe ff chill jankerd het is een topic waarbij ik advies vraag
Jij denkt serieus dat je 'harten kunt breken' om vervolgens te doen alsof er niets aan is, of wat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef pumpjess het volgende:
Het is nu al gebeurd, en daar gaat m’n vraag verder ook niet over. Mijn vraag is wat nu? Want ik ga nog een laatste iets sturen.
Stuur hem dat je veel te goed voor hem bent!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef pumpjess het volgende:
Klopt. TS lijkt me zo iemand die over mannen heen loopt, maar het eigenlijk wel opwindend vindt om goed op haar plek gezet te worden. Nu hij dat gedaan heeft is ie een stuk interessanter geworden. Alleen nu lijkt het te laat te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:02 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze kan het niet hebben dat ze aan de kant gezet is.
Jeetje, je kunt mij pas een half uurtje, kom je hiermee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef pumpjess het volgende:
laat maar. Gefrustreerde zolderkamer autisten.
Je zou je nederig kunnen opstellen. Zeggen dat het je enorm spijt en dat je gewoon dronken en stom was en je je een beetje als een diva opstelde en dat het nooit meer zal gebeuren, maar ik vraag me af of je dat wilt waarmaken, of dat je dat als leugentje uberhaupt wilt proberen, of dat hij het gaat accepteren. Misschien erbij zeggen dat je hem nu met rust gaat laten en hoopt dat hij besluit weer een keer te appen. Zoiets. Echt effe flink door het stof dan, dat is op zich nog wel een manier waarop je dit kan aanpakken. Daarna is het gewoon wachten geblazen, de bal ligt bij hem.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij wil ( voorlopig) geen contact meer door de appjes. Wat wel jammer is, maar m’n vraag was eigenlijk wat ik nog zou kunnen sturen om het goed te maken.
Niet als je een veeleisende baan hebt zoals TS.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso lijkt 19:00 mij een prima tijdstip om af te spreken met een date?
Als je dat samen afspreekt sowieso. Alleen mij is nu niet duidelijk of hij nadat hij meldde later te zijn gewoon zich gewoon direct weer netjes hield aan de eerst gemaakte afspraak.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso lijkt 19:00 mij een prima tijdstip om af te spreken met een date?
Dank je voor het advies, kan ik iets mee. Denk je niet dat het beetje wanhopig is ?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je zou je nederig kunnen opstellen. Zeggen dat het je enorm spijt en dat je gewoon dronken en stom was en je je een beetje als een diva opstelde en dat het nooit meer zal gebeuren, maar ik vraag me af of je dat wilt waarmaken, of dat je dat als leugentje uberhaupt wilt proberen, of dat hij het gaat accepteren. Misschien erbij zeggen dat je hem nu met rust gaat laten en hoopt dat hij besluit weer een keer te appen. Zoiets. Echt effe flink door het stof dan, dat is op zich nog wel een manier waarop je dit kan aanpakken.
Updates willen wij altijd!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:10 schreef pumpjess het volgende:
Ik zal wel appen dat ik het jammer vind hoe het gegaan is, en er voor open sta om verder af te spreken om hem beter te leren kennen. Een update willen jullie vast niet.
Het is ook een wanhoopsdaad, dus dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:17 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dank je voor het advies, kan ik iets mee. Denk je niet dat het beetje wanhopig is ?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:53 schreef zarGon het volgende:
Jullie passen toch niet bij elkaar zeg je?
Wel apart overigens, had na jouw omschrijving van hem niet verwacht dat hij toedeloe zou zeggen. Had-ie toch nog een ruggengraat.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:57 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Er zijn geen irritaties. Hij wilde de tijd last minute wijzigen en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. En vorige date had hij het steeds over zijn ex, vandaar m’n vraag of hij wel over haar heen is? Zoniet dan kan ik ook verder en mijn tijd niet verdoen. Eerlijkheid duurt het langst.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:58 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Welke vuile woorden? Ik zei in het algemeen mannen die geen ruggengraat hebben. Dat je zo snel gekwetst bent tja, dan kan hij mijn persoonlijkheid idd niet aan
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef pumpjess het volgende:
ik vind het vals dat je eerst iemand een maand lang gaat appen ( dagelijks, meerdere keren) en dan gelijk “ vlucht “ als je een verkeerd appje ontvangt waarvan excuses aangeboden. Wie is hier dan precies de “ prinses”?
Nog ff zodat andere mensen er ook nog kaas van kunnen maken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:06 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nee ok, begrijp ik ook wel maar had ook een borrel op en m’n vriendin was ook flink de boel aan het opstoken.
Ja maar dat ben je toch ook, anders had je toch niet zo’n borderline OP geschrevenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:17 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dank je voor het advies, kan ik iets mee. Denk je niet dat het beetje wanhopig is ?
oh verrek...ze heeft het weggehaaldquote:
Dat is beneath TS.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je dat samen afspreekt sowieso. Alleen mij is nu niet duidelijk of hij nadat hij meldde later te zijn gewoon zich gewoon direct weer netjes hield aan de eerst gemaakte afspraak.
Zoals het er staat ging hij zich gewoon aan de gemaakte afspraak houden, dus ik snap niet waarom je daar boos op zou reageren?
R&P / Date is boos en wil geen contact meer na gemeen appje.quote:
Nee hij is gewoon een lul, ik zou hem appen met een paar scheldwoorden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef pumpjess het volgende:
Hoi,
Ik date nu ongeveer paar weken met een man. We hebben 2 dates gehad, en 3e date stond deze week gepland.
Hij is aardig, lief, zorgzaam, attent en nam enorm veel iniatitief om contact met mij te zoeken, en dates te plannen. Hij stuurt mij nu ongeveer een maand lang 3 appjes per dag. Hij heeft mijn woning gezien, en ik zijn woning.
Nu hadden wij gisteren even contact via de app, hij liet weten iets later bij mij te zijn omdat hij bij z’n ouders ging eten, ik reageerde dat het ook een andere dag zou kunnen omdat ik doordeweeks niet te laat af wil spreken ivm werk. Toen appte hij, ik ben er 7 uur.... ik was geīrriteerd en liet weten dat het op deze manier niet hoeft, ook appte ik of hij wel over z’n ex heen is omdat hij laatste date flink over haar aan het praten was, en dat wij niet bij elkaar passen, en ik niks heb aan een man zonder ruggengraat en een ander niveau gewend ben.
Hij was vandaag boos, we hebben gebeld en ik heb m’n excuses aangeboden en wel spijt. Alleen wil hij mij niet meer zien, wat jammer is omdat hij serieus over kwam.
Vinden jullie dit overdreven, en kan ik hem nog een laatste app sturen met excuses en dat ik er voor open sta om verder te daten?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een lul, ik zou hem appen met een paar scheldwoorden.
Ze haalt ook gewoon al haal posts leeg.quote:
Heel erg. En gemeen van me misschien, maar ik hoop ergens dat hij je keihard uitlacht.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:17 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een lul, ik zou hem appen met een paar scheldwoorden.
Wat lief dat je zo met hem mee leeft.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:22 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Heel erg. En gemeen van me misschien, maar ik hoop ergens dat hij je keihard uitlacht.
De enige die zich aangevallen voelt ben je zelf. Je haalt bij het minste of geringste de OP weg. De reacties dat het aan jou ligt kun je niet handelen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:08 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Voel jij je persoonlijk aangevallen ofzo, of heb je zoiets meegemaakt? Want je bent fel en vals zonder reden. Doe ff chill jankerd het is een topic waarbij ik advies vraag
Een standaard? Richtlijnen? Je kijkt toch gewoon of het klikt qua uiterlijk en persoonlijkheid en of je er op z'n minst een tikkeltje meer bij voelt dan bij vriendschap? Blijf het bijzonder vinden, die specifieke eisen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:02 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet verwend, speculaties want jij kent mij niet. En inderdaad, ik heb een standaard qua daten, en je houden aan afspraken is 1 van de basis regels.
Good boyquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:24 schreef Chia het volgende:
[..]
En bespaar je de moeite van het verwijderden, Seven heeft toch alles al gequote.
De manier waarop inderdaad. Lees zelf maar even terug. Ik ben hier niet voor jullie leedvermaak maar een oprechte vraag.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Krollie het volgende:
[..]
De enige die zich aangevallen voelt ben je zelf. Je haalt bij het minste of geringste de OP weg. De reacties dat het aan jou ligt kun je niet handelen.
We hebben vanmiddag al gebeld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Pumpies, bel hem op, ga door ‘t stof en hoop er het beste van.
Ja en ik vroeg om meer informatie zodat ik advies voor een gericht excuus kon geven, maar dat zat er niet in.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef pumpjess het volgende:
[..]
De manier waarop inderdaad. Lees zelf maar even terug. Ik ben hier niet voor jullie leedvermaak maar een oprechte vraag.
Please, laat deze man 'nee' zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:10 schreef pumpjess het volgende:
Ik zal wel appen dat ik het jammer vind hoe het gegaan is, en er voor open sta om verder af te spreken om hem beter te leren kennen. Een update willen jullie vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |