abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191325054
Hoi goeiemiddag,

Ik heb een probleempje en ik hoop op deze manier toch iets meer duidelijkheid te krijgen.

Ik heb een tijdje terug een vrouw leren kennen, en eigenlijk ging alles vanaf het begin al super goed. Er was een goeie klik, veel dingen gemeen, zelfde denk wijze noem maar op.
Dus voor partijen was het helemaal super natuurlijk !

Nu hebben we dus een relatie en echt alles gaat nogsteeds super goed, we zien elkaar veel en doen echt van alles al samen, weekendje weg etc.

Nu is het probleem.
Ik voel me super als ik samen met haar ben, maar zodra ze weg gaat veranderd er meteen iets. Ik ben namelijk oprecht misselijk als we niet meer samen zijn, ik merk dat ik minder tot geen behoefte heb aan eten etc.
Ik weet het, het klinkt ontzettend raar.

Is dit normaal omdat het een begin stadium is ?
En zo niet wat kan je er tegen doen ?

Graag alleen serieuze reacties aub !
pi_191325634
"Verliefdheid is maar niks, verliefdheid is rampzalig..."

Het gaat over, geniet van je vriendin ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:07:12 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191325871
Dat heet toch gewoon verliefdheid?
Wel irritant dat het die bijwerkingen heeft en hopelijk ga je haar daardoor niet teveel claimen (altijd bij elkaar willen zijn), amarja. gewoon lekker uitzitten :)
pi_191325896
TS is verliefd O+
pi_191325901
- Nee -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 03-02-2020 13:50:12 ]
pi_191326143
TS is emotioneel afhankelijk van z'n vriendin :')
pi_191326171
Seriously..?
pi_191326307
Als in, echt fysiek misselijk?

Dat lijkt me niet gezond. Zeker het 'niet eten'.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 3 februari 2020 @ 13:48:11 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191326401
Dit is gewoon verliefdheid ja. Ik heb me laten vertellen dat dames waar ik wat mee heb dit ook altijd hebben. *)
  maandag 3 februari 2020 @ 14:27:08 #10
489622 JeffersonFinisDavis
The South Will Rise Again
pi_191326898
Klinkt niet echt gezond om eerlijk te zijn..
Weet verder niet hoe oud je bent en of je wel al enkele jaren zelfstandig alleen hebt gewoond?
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
Echte NSB'ers stemmen D66 of GroenLinks!
https://www.youtube.com/watch?v=g5EHpok66SU
pi_191326981
Iedereen heeft het hier over verliefdheid, alsof dit iets moois is.

Maar als je er niet van kan eten is dat geen verliefdheid meer, maar afhankelijkheid en een laag zelfbeeld. :')
  maandag 3 februari 2020 @ 14:32:48 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191326989
Aaaw, schattig. Zijn de hormonen.
pi_191327705
Tsja dat noemen ze dus verliefdheid..
pi_191327728
Duurt een jaartje, daarna verdwijnt t en een jaar daarna naait ze dr uit.
pi_191327747
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:08 schreef mosrednA het volgende:
TS is verliefd O+
Dit.

Wordt vanzelf minder.

En ja, verliefdheid geeft tijdelijke afhankelijkheid. Zonder dat dit meteen conclusies oplevert voor iemand zijn/haar zelfbeeld.

Gaat gewoon weg en als de verliefdheid over is, wil je weer eens tijd zonder je vriendin door brengen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_191328015
Wat iedereen al zegt: is ''gewoon'' verliefdheid. Als het even mee zit zal die verliefdheid altijd wel blijven, maar de hevigheid zal wel wat minderen. Je bent niet de enige. Wat iemand anders ook al zei; kan je vooral aanraden om haar niet te claimen, omdat je momenteel dus écht veel gelukkiger bent als je samen bent. Blijf ook lekker je eigen ding doen, de dingen die je ook deed voordat je haar kende. Als je haar teveel gaat claimen kan dat alleen maar averechts werken. Geniet dus vooral van de momenten samen, maar probeer ook je eigen ding te blijven doen. Grote kans dat zij dat zelf ook wil namelijk.
  maandag 3 februari 2020 @ 19:21:53 #17
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191331730
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef TucoRamirez het volgende:
Iedereen heeft het hier over verliefdheid, alsof dit iets moois is.

Maar als je er niet van kan eten is dat geen verliefdheid meer, maar afhankelijkheid en een laag zelfbeeld. :')
Jij maakt de aanname dat het iets moois is. De effecten van verliefdheid op je lichaam zijn helemaal niet per definitie mooi. Niet kunnen eten is daar een voorbeeld van.

Afhankelijkheid en een laag zelfbeeld zijn meer mentale problemen. Dit is gewoon het effect van hormonen op je lichaam.
pi_191332114
Geniet ervan bro, this is the best part
  maandag 3 februari 2020 @ 20:05:40 #19
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191332441
De een heeft vlinders in zijn buik de ander wespen. Trekt wel weg.
Gelieve verwijderen
pi_191333607
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:21 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Jij maakt de aanname dat het iets moois is. De effecten van verliefdheid op je lichaam zijn helemaal niet per definitie mooi. Niet kunnen eten is daar een voorbeeld van.

Afhankelijkheid en een laag zelfbeeld zijn meer mentale problemen. Dit is gewoon het effect van hormonen op je lichaam.
Toch heeft de één hier wel last van en de ander niet. Het moet dus in ieder geval afhankelijk zijn van de persoon zelf en niet zo zeer van verliefdheid in het algemeen. Ik heb het ook nog nooit gehad.
  maandag 3 februari 2020 @ 21:16:07 #21
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191334136
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:54 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Toch heeft de één hier wel last van en de ander niet. Het moet dus in ieder geval afhankelijk zijn van de persoon zelf en niet zo zeer van verliefdheid in het algemeen. Ik heb het ook nog nooit gehad.
Klopt, er is blijkbaar een persoonsafhankelijk effect. Is ook niet zo vreemd dat hormonen verschillende uitwerkingen kunnen hebben. Bovendien weten we natuurlijk niet of verschillende mensen deze in dezelfde mate aanmaken.

We kunnen echter wel met vrij veel zekerheid zeggen dat het losstaat van je zelfbeeld. Het is namelijk geen overweging dat hij het niet verdient om te eten of zo, als zij er niet is, zijn hongergevoel is gewoon minder.
pi_191547214
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:54 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Misschien nooit goed verliefd geweest? Ik heb bij mijn recente verliefdheid echt hartkloppingen gehad, buik vol vlinders, continu afgeleid en vanalles irritants. Letterlijk een fysieke rush, vat dopamine dat meerdere keren per dag werd open getrokken. :')

Nog nooit gehad hiervoor en is inmiddels wel weg ook gelukkig. Vreselijk irritant.

Was hiervoor ook wel verliefd geweest, maar dit was echt heeeeeel anders. _O- Hoop het nooit meer mee te maken.
pi_191547235
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Misschien nooit goed verliefd geweest? Ik heb bij mijn recente verliefdheid echt hartkloppingen gehad, buik vol vlinders, continu afgeleid en vanalles irritants. Letterlijk een fysieke rush, vat dopamine dat meerdere keren per dag werd open getrokken. :')

Nog nooit gehad hiervoor en is inmiddels wel weg ook gelukkig. Vreselijk irritant.

Was hiervoor ook wel verliefd geweest, maar dit was echt heeeeeel anders. _O- Hoop het nooit meer mee te maken.
:D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191548133
En datzelfde gevoel kan nog erger zijn als t uit gaat.Letterlijk afkickverschijnselen geeft t. Hartkloppingen, extreem zweten, niet kunnen eten, nergens op kunnen concentreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')