Dit.quote:
Jij maakt de aanname dat het iets moois is. De effecten van verliefdheid op je lichaam zijn helemaal niet per definitie mooi. Niet kunnen eten is daar een voorbeeld van.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef TucoRamirez het volgende:
Iedereen heeft het hier over verliefdheid, alsof dit iets moois is.
Maar als je er niet van kan eten is dat geen verliefdheid meer, maar afhankelijkheid en een laag zelfbeeld.
Toch heeft de één hier wel last van en de ander niet. Het moet dus in ieder geval afhankelijk zijn van de persoon zelf en niet zo zeer van verliefdheid in het algemeen. Ik heb het ook nog nooit gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Jij maakt de aanname dat het iets moois is. De effecten van verliefdheid op je lichaam zijn helemaal niet per definitie mooi. Niet kunnen eten is daar een voorbeeld van.
Afhankelijkheid en een laag zelfbeeld zijn meer mentale problemen. Dit is gewoon het effect van hormonen op je lichaam.
Klopt, er is blijkbaar een persoonsafhankelijk effect. Is ook niet zo vreemd dat hormonen verschillende uitwerkingen kunnen hebben. Bovendien weten we natuurlijk niet of verschillende mensen deze in dezelfde mate aanmaken.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Toch heeft de één hier wel last van en de ander niet. Het moet dus in ieder geval afhankelijk zijn van de persoon zelf en niet zo zeer van verliefdheid in het algemeen. Ik heb het ook nog nooit gehad.
Misschien nooit goed verliefd geweest? Ik heb bij mijn recente verliefdheid echt hartkloppingen gehad, buik vol vlinders, continu afgeleid en vanalles irritants. Letterlijk een fysieke rush, vat dopamine dat meerdere keren per dag werd open getrokken.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Toch heeft de één hier wel last van en de ander niet. Het moet dus in ieder geval afhankelijk zijn van de persoon zelf en niet zo zeer van verliefdheid in het algemeen. Ik heb het ook nog nooit gehad.
quote:Op maandag 17 februari 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Misschien nooit goed verliefd geweest? Ik heb bij mijn recente verliefdheid echt hartkloppingen gehad, buik vol vlinders, continu afgeleid en vanalles irritants. Letterlijk een fysieke rush, vat dopamine dat meerdere keren per dag werd open getrokken.![]()
Nog nooit gehad hiervoor en is inmiddels wel weg ook gelukkig. Vreselijk irritant.
Was hiervoor ook wel verliefd geweest, maar dit was echt heeeeeel anders.Hoop het nooit meer mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |