Een man die vrouwenondergoed draagt in een kleine maat en ook dezelfde als die een ander bepaald persoon die ze goed kent waar je absoluut geen sex mee mag hebben altijd draagt?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:32 schreef herverwijderd het volgende:
Zeg gewoon dat het jouw onderbroek is als je moeder het tegenkomt. Hou oogcontact en t-pose om je dominantie te tonen. Pak het uit haar hand, gooi het in je ondergoedla en ga verder met je leven.
Ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:36 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Een man die vrouwenondergoed draagt in een kleine maat en ook dezelfde als die een ander bepaald persoon die ze goed kent waar je absoluut geen sex mee mag hebben altijd draagt?
Z-us woont thuis dus m'n moeder doet d'r was en ze draagt één slipje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:39 schreef Charmian het volgende:
Dus je nichtje is nu je fuckbuddy? Doen ze in jouw familie een slipjescheck?
Dat is dus een zwbquote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:42 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Z-us woont thuis dus m'n moeder doet d'r was en ze draagt één slipje.
Niet per se, ze heeft meerdere van dezelfde slip alhoewel het wel zou kunnen hoor maar dat is niet heel vreemd voor een vrouw.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:50 schreef Lunatiek het volgende:
Ze draagt nu dus géén slipje omdat het zoek is
Jawel maar niet met dit meisje op deze manier..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:05 schreef sp3c het volgende:
mag je nog geen meisjes op je kamer van je moeder of wat?
ik mis het probleem hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ts neukt zogenaamd zijn zusje, dat is de insteek.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:05 schreef sp3c het volgende:
mag je nog geen meisjes op je kamer van je moeder of wat?
ik mis het probleem hier
Oh ik vroeg me al af wat zijn act was toen ik zijn username zagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ts neukt zogenaamd zijn zusje, dat is de insteek.
Wat precies?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:20 schreef hoechst het volgende:
Slipje xD
Het heeft je vast jaren gekost om zoiets te vinden?
Is m'n Z-us maar wilde dat in het eerste topic niet vertellen vanwege reacties.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
je houdt het wel lekker in de familie. Eerste je nichtje, nu je zusje. Waarschijnlijk wil je moeder ook gewoon meedoen.
Ja laatst was het zogezegd zijn nicht, rare zolderknul toch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:13 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al af wat zijn act was toen ik zijn username zag
Hij zou dit soort verhaaltjes op 4chan moeten posten, daar zijn ze wel fan van dit soort gezwatel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja laatst was het zogezegd zijn nicht, rare zolderknul toch.
Niet op aanvraag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wel fijn dat mammie nog bij je komt schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |