Dat is ook een vorm van betaling lijkt mij. Ik wil het met alle plezier voor je navragen.quote:Op maandag 13 april 2020 16:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan ik dan diensten bieden in natura?
Vraag het voor me naquote:Op maandag 13 april 2020 16:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is ook een vorm van betaling lijkt mij. Ik wil het met alle plezier voor je navragen.
Dat dus. Topic ontspoort toch weer binnen een paar posts.quote:Op maandag 13 april 2020 16:37 schreef M1stral het volgende:
@:CoolGuy:
Kan die bagger niet gewoon dicht. Lijkt me niet bepaald serieus te nemen dat mensen die zelf problemen ervaren op allerhande vlakken, advies gaan geven hoe zaken wel aan te pakken, zeker als ze zelf hun scheepjes ook niet bepaald op het droge hebben.
Ik deed dat. Daar gaan we het niet over hebben, niet in dat topic, en niet hier in FB anders is het dalijk hier onderwerp van gesprek, en daar hebben we beiden geen zin inquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:56 schreef kree het volgende:
Thx voor wie even de edit deed nu. Ik wil best wel serieus discussie maken maar goed we hoeven het niet even over rijbewijs te hebben en dat probleem.
Thanksquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik deed dat. Daar gaan we het niet over hebben, niet in dat topic, en niet hier in FB anders is het dalijk hier onderwerp van gesprek, en daar hebben we beiden geen zin in
Done.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:13 schreef kree het volgende:
Detail en boeit niet heel veel.
Maar perongeluk “m” teveel in de tt \
R&P / Hoe herken je dat een geliefde van je dement begint te raken?
Nou, érg late reactie, en dan ook nog een waar je nog even niets aan hebt, want ik weet het antwoord niet, dus ik heb het achter neergelegd. Zodra ik wat weet weet jij het ookquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef bloempjuh het volgende:
Vraagje aan mods:
Ik ben actief op een GGZ-lotgenoten-Discord die misschien wel nuttig is voor mensen hier. Mag die link ergens, of telt dat als reclame?
Cool. Ik hoor/zie het vanzelf wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, érg late reactie, en dan ook nog een waar je nog even niets aan hebt, want ik weet het antwoord niet, dus ik heb het achter neergelegd. Zodra ik wat weet weet jij het ook
Daar schiet niemand iets mee op. Je wil geen extra mentaal kwetsbaren op FOK!, maar misschien wel de mentaal kwetsbaren van FOK! een extra platform geven om issues te delen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Reclame maken voor Fok! op Discord?
Ze willen meer users op Fok! en met name de centrale topics hier in R&P zijn wel bedoeld voor mentaal kwetsbare mensen. Dus ik snap de gedachtegang van de FA's wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:46 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Daar schiet niemand iets mee op. Je wil geen extra mentaal kwetsbaren op FOK!, maar misschien wel de mentaal kwetsbaren van FOK! een extra platform geven om issues te delen.
OK, fair enough.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze willen meer users op Fok! en met name de centrale topics hier in R&P zijn wel bedoeld voor mentaal kwetsbare mensen. Dus ik snap de gedachtegang van de FA's wel.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #243 grote schoonmaak.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
de kunst van het loslaten van je ex
Goed nieuws: ik heb zelf een nieuw deel geopend. Voel je vrij om erin te posten. Ik weet zeker dat er genoeg users zijn die deze reeks in hun MyAT hebben staan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar is het topic "de kunst van het loslaten van je ex" gebleven? Kan hem niet meer vinden.
Nee, en het topic is ook dicht. We gaan niet andere users bespreken, want dit was geen algemene vraag, dit ging over een specifieke user. Dat getroll kun je prima achterwege laten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:39 schreef squatt3r het volgende:
R&P / Online liegen over verzonnen vader - acceptabel of niet?
verzonnen moet overleden zijn, wil iemand dat corrigeren in de tt?
Dit R&P / Het stockholmsyndroom in je eigen voordeel gebruiken verdient het inderdaad wel om open te blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, en het topic is ook dicht. We gaan niet andere users bespreken, want dit was geen algemene vraag, dit ging over een specifieke user.
Dat topic had ik nog niet gezien, en is nu ook dicht, maar je bent toch geen kleuter of wel? Het bestaan van dat topic doet niets af aan de trollerigheid van je eigen topic.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dit R&P / Het stockholmsyndroom in je eigen voordeel gebruiken verdient het inderdaad wel om open te blijven.![]()
![]()
Dat klopt, de neiging om het te duiden als 'kleutergedrag' is wat vooringenomen, daar kan ik wel een topic over openen. Het is een manifeste uiting van iets wat de meerderheid van de volwassenen wel kan ervaren en daarmee valt binnen de sd en dus niet hoort bij de afwijking 'kleuter'.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat topic had ik nog niet gezien, en is nu ook dicht, maar je bent toch geen kleuter of wel? Het bestaan van dat topic doet niets af aan de trollerigheid van je eigen topic.
Blabla. Ga die trollshit van je maar ergens anders doen, maar niet in R&P. Klaar nu. Posts hierover die hier na volgen gaan weg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:46 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dat klopt, de neiging om het te duiden als 'kleutergedrag' is wat vooringenomen, daar kan ik wel een topic over openen. Het is een manifeste uiting van iets wat de meerderheid van de volwassenen wel kan ervaren en daarmee valt binnen de sd en dus niet hoort bij de afwijking 'kleuter'.
Ik klap alleen nog maar kwaliteitsreacties in dit forum joh.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blabla. Ga die trollshit van je maar ergens anders doen, maar niet in R&P. Klaar nu. Posts hierover die hier na volgen gaan weg.
Dus pumpjess is een kloon van Eix (wie dat ook is)?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Date is boos en wil geen contact meer na gemeen appje.
Gaat me niet om de inhoud van dat topic maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoe dit kan
[ afbeelding ]
Nieuwe user kan een post van een andere user editen? Bugje?
Edit: of was die user zelf een beetje aan het trollen met subschrift bedenk ik me nu![]()
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Date is boos en wil geen contact meer na gemeen appje.
Gaat me niet om de inhoud van dat topic maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoe dit kan
[ afbeelding ]
Nieuwe user kan een post van een andere user editen? Bugje?
Edit: of was die user zelf een beetje aan het trollen met subschrift bedenk ik me nu![]()
Ik moet eerst lezen, daarna posten.quote:
Haha ja vond ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet eerst lezen, daarna posten.
Gezien de poststijl (vooral het leeghalen van de pareltjes) van TS was dit best een briljante actie
Hopende op fijnere reacties uiteraardquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat topic ging dicht op verzoek van TS, omdat ze de reacties niet zo kon waarderen, en nu opent ze gewoon een tweede topic over hetzelfde, what’s up with that?
Dat is haar keuze. Ze heeft tijd gehad om na te denken voor ze het 1e topic opende, en ze heeft nog meer tijd gehad + de ervaring van de reacties in dat 1e topic om na te denken over een 2e topic.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat topic ging dicht op verzoek van TS, omdat ze de reacties niet zo kon waarderen, en nu opent ze gewoon een tweede topic over hetzelfde, what’s up with that?
Popje, jouw toestemming is daar helemaal niet voor nodig.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef pumpjess het volgende:
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
Jouw toestemming? Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef pumpjess het volgende:
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
Die topic? I rest my case.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jouw toestemming? Wie denk je wel niet dat je bent?![]()
![]()
![]()
Verder terechte slot van mijn collega, die topic van je was alles behalve een discussie.
Het is zowel de als het topic, maar dat wist je natuurlijk niet met je beweterige houding.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Het is zowel de als het topic, maar dat wist je natuurlijk niet met je beweterige houding.
Verder kan je stoppen met dreinen en ruimte overlaten voor echte feedback.
Omdat het een non-discussie is. Verkrachting is fout, altijd. Maakt niet uit wat mannen in jouw omgeving zeggen of wat dan ook. Het is fout. Dat is geen discussie. Daarnaast is het ook tegen de wet om te verkrachten. We gaan niet een topic doen hoe 'men daar hier over denkt'.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef osodevo het volgende:
@:coolguy Waarom gesloten terwijl ik alleen een discussie wil aanzwengelen nav deze triest gebeurtenis?
Alleen dan kan de TT toch wel iets constructiever en minder aansturend op offtopic?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
2e kans voor TS m.b.t. tot dit topic na overleg met hem.
Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.
Oh dat had ik niet gezien, maar allemaal onzin topics maken als er een nieuwe mod is, is wel traditie.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
Dit jaquote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe moeten we anders weten dat er een nieuwe mod is? We moeten toch allemaal gemobiliseerd wordenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
Ik heb mij aan de regels van de baas gehouden dus retteket hou je klep.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
Hondsirritant w.m.b. Maar genoeg hierover. Ik heb het gemeld en klaar.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ga weg met je onzin.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar
waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
Kwam nou niet echt serieus over..quote:Op maandag 15 juni 2020 20:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar
waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaardquote:
Alsof dat al niet direct duidelijk was. Je zit gewoon te zieken om het zieken. Alle posts hierover na deze gaan gewoon weg.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
Als je daar uitleg voor nodig hebt dan ging een uitleg in je topic ook niet veel meer uitmakenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
jezus ik ben nieuw hier, oke, ik maakte een grapje op een plek waar dat misschien niet ok was, maar zelfs op reddit krijg je dan nog ff berichtje van waarom je bericht weg is.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof dat al niet direct duidelijk was. Je zit gewoon te zieken om het zieken. Alle posts hierover na deze gaan gewoon weg.
Doe je dat ook in de kroeg? Binnenkomen, jezelf niet voorstellen, schijten op tafel en dan verbaasd zijn dat je eruit gegooid wordt?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
jezus ik ben nieuw hier, oke, ik maakte een grapje op een plek waar dat misschien niet ok was, maar zelfs op reddit krijg je dan nog ff berichtje van waarom je bericht weg is.
waarom jij meteen zo agressief moet doen is me ook een raadsel. gewoon sluitberichtje was ook genoeg geweest
voor zover ik mij kan herinnerne heb ik nog nooit op een tafel geschetenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe je dat ook in de kroeg? Binnenkomen, jezelf niet voorstellen, schijten op tafel en dan verbaasd zijn dat je eruit gegooid wordt?
Nou, wil je constructieve feedback? En die geef ik omdat ik zie dat je inderdaad nieuw bent, dus here goes. Er zijn verschillende subfora. R&P is er eentje van. Maar R&P is ook een serieus subforum, in tegenstelling tot sommige andere fora.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
jezus ik ben nieuw hier, oke, ik maakte een grapje op een plek waar dat misschien niet ok was, maar zelfs op reddit krijg je dan nog ff berichtje van waarom je bericht weg is.
waarom jij meteen zo agressief moet doen is me ook een raadsel. gewoon sluitberichtje was ook genoeg geweest
oke, begrepen. duidelijk verhaal, niks tegen in te brengenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, wil je constructieve feedback? En die geef ik omdat ik zie dat je inderdaad nieuw bent, dus here goes. Er zijn verschillende subfora. R&P is er eentje van. Maar R&P is ook een serieus subforum, in tegenstelling tot sommige andere fora.
Een ontgroening, wat dit dus was, voor Lenny, is prima, niks mis mee. Maar er komt op een gegeven moment zo'n sloot aan berichten dat het gewoon 'sluiten, next' is. Daar zat jouw topic dus ook bij.
Gezien het hele 'haha grapje heb nog nooit relatie gehad', was dit gewoon een 'duidelijk flauw, dicht, door'. Maar daarbij (want ik heb m gesloten), heb ik niet gerekend met het feit dat jij 'nieuw' bent, dus, vooruit, jij hebt een punt.
De post op zich was een grapje, niet beledigend of niks, dus daar was niks mis mee. Het was gewoon een nietszeggend, niet serieus (kom op he) topic, dus ging het dicht. Zo duidelijk?
Ja, ONZ is daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:42 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
oke, begrepen. duidelijk verhaal, niks tegen in te brengen![]()
bullshit dan vooral in dat onzinforum?
grote prima, ga ik die mensen in onzin voor je leven de kont uithangenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ONZ is daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor.Het is niet dat we hier niet van grapjes houden, maar dit is net even een ander forum dan een ONZ of een KLB. Nogmaals, het topic ging dicht omdat hij mee ging in de hele stroom topics sluiten vanwege de ontgroening, en dus niet omdat 'oh topic van solletjeinhetbolletje dus dáárom gaat het dicht'. Het was dus niets persoonlijks, en het uitblijven van een post-waarom-het-dicht-ging was net zo min persoonlijk
Daar zullen ze blij mee zijn. Anyway, mea culpa voor de botte toon eerderquote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
grote prima, ga ik die mensen in onzin voor je leven de kont uithangen
maakt niks, ik heb ze ook wel 's krom liggen, we zijn allemaal mensenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijn. Anyway, mea culpa voor de botte toon eerder
R&P / [Centraal] Persoonlijkheidsstoornissen #24 Waar hopen we nog op?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:36 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Waar is het centrale topic van persoonlijkheidsstoornissen gebleven?
Dank je:)quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
R&P / [Centraal] Persoonlijkheidsstoornissen #24 Waar hopen we nog op?
En nu is alles weg. Kap met zuigen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:07 schreef incel het volgende:
Elke keer reacties verwijderen nadat je gecorrigeerd bent en dan zeggen van "ja maar dit is het laatste nu wat we erover zeggen!" en dan alle reacties zo laten staan dat het lijkt alsof die gene iets ergs heeft gedaan en de goede reacties die het uitleggen verwijderen
Ik heb het toch ergens een vermoeden dat jij mij gewoon niet zo mag want ik merk toch wel enige partijdigheid soms wanneer ik meedoe met serieuze discussies. En dat je dan iets keihard verkeerd interpreteert en zo.quote:
Ik heb 0 moeite met je, ik heb wel moeite met off-topic gaan, van wie dan ook. Misschien kun jij je wat drukker maken over je eigen postgedrag in plaats van mij te vertellen wat ik volgens jou moet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:15 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb het toch ergens een vermoeden dat jij mij gewoon niet zo mag want ik merk toch wel enige partijdigheid soms wanneer ik meedoe met serieuze discussies. En dat je dan iets keihard verkeerd interpreteert en zo.
Eigenlijk zou je wat meer objectief moeten zijn en niet gelijk van het ergste van een persoon uitgaan alleen maar omdat ze wel eens een post hier en daar verpakken met een klein grapje ergens.
En dit is toch de reden waarom ik het niet allemaal geloof. Je lijkt hier een beetje afstandelijk en basis en ik vind dat je wat meer warm en open kan zijn.quote:
Ik snap niet waarom jij denkt dat als jij besluit iets niet te geloven, ik jou ineens van het tegendeel moet gaan overtuigen? Je posts gingen weg want hadden niets met het onderwerp van doen. Daar kun je verder van maken wat je wil, maar dat verandert de beweegreden niet. We gaan hier niet oeverloos over discussiëren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:20 schreef incel het volgende:
[..]
En dit is toch de reden waarom ik het niet allemaal geloof. Je lijkt hier een beetje afstandelijk en basis en ik vind dat je wat meer warm en open kan zijn.
Is er een reden voor dat je zo'n grote muur bouwt?
Ik legde enkel uit dat "me wijf" spreektaal is en niet onvriendelijk tegenover vrouwen was NADAT mensen hier over aan het ouwehoeren waren wat het topic nou niet bepaald positief beïnvloed. Door mijn uitleg konden we het achter ons laten en back ontopic.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij denkt dat als jij besluit iets niet te geloven, ik jou ineens van het tegendeel moet gaan overtuigen? Je posts gingen weg want hadden niets met het onderwerp van doen. Daar kun je verder van maken wat je wil, maar dat verandert de beweegreden niet. We gaan hier niet oeverloos over discussiëren.
We konden na dat ik had gezegd dat het in R&P niet gewenst is al terug ontopic maar jij dacht dat jij ook je off-topic plasje daar over moest doen. Daar ging het topic echter helemaal niet over en dus ging je post weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:23 schreef incel het volgende:
[..]
Ik legde enkel uit dat "me wijf" spreektaal is en niet onvriendelijk tegenover vrouwen was NADAT mensen hier over aan het ouwehoeren waren wat het topic nou niet bepaald positief beïnvloed. Door mijn uitleg konden we het achter ons laten en back ontopic.
Ik neem het op voor de tienduizenden of eerder honderdduizenden mensen op die dus feitelijk onjuist als "vrouwonvriendelijk" werden weggezet zelfs door mods zelf omdat ze de persoon waar ze mee samen zijn en zielsveel van houden "me wijf" noemen. Dat is niet vrouwonvriendelijk, dat is spreektaal in tal van locaties in Nederland.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We konden na dat ik had gezegd dat het in R&P niet gewenst is al terug ontopic maar jij dacht dat jij ook je off-topic plasje daar over moest doen. Daar ging het topic echter helemaal niet over en dus ging je post weg.
Nú begin je me wel te irriteren. We hebben het hier over de mensen op FOK! Jij hoeft niet een potje te komen breken voor die tienduizenden mensen die hier NIET komen. Dergelijke bewoordingen zijn binnen R&P niet nodig, en als je je daar niet aan kunt houden blijf dan aub weg. Elke vólgende post hierover gaat óók weg én wordt genote.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:27 schreef incel het volgende:
[..]
Ik neem het op voor de tienduizenden of eerder honderdduizenden mensen op die dus feitelijk onjuist als "vrouwonvriendelijk" werden weggezet zelfs door mods zelf omdat ze de persoon waar ze mee samen zijn en zielsveel van houden "me wijf" noemen. Dat is niet vrouwonvriendelijk, dat is spreektaal in tal van locaties in Nederland.
Als je zelf aanstoot neemt aan het woord zeg dat dan maar om nou 90% van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en zo vrouwonvriendelijk te noemen...
Ik vind dat gewoon een schadelijke gedachtegang en manier van discussiëren.
Ok dus zeg dan gewoon "Op FOK! willen we liever dat een vrouw altijd een vrouw genoemd wordt en spreektaal is niet toegestaan' dan is het duidelijk maar kom niet met leugens over een groot deel van de bevolkingquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nú begin je me wel te irriteren. We hebben het hier over de mensen op FOK! Jij hoeft niet een potje te komen breken voor die tienduizenden mensen die hier NIET komen. Dergelijke bewoordingen zijn binnen R&P niet nodig, en als je je daar niet aan kunt houden blijf dan aub weg. Elke vólgende post hierover gaat óók weg én wordt genote.
JIJ begint over een groot deel van de bevolking. JIJ trekt die erbij, NIET ik. Die zitten hier niet, het gaat hier om de bewoordingen die users hier gebruiken, en dan is het simpelweg niet netjes om vrouwen met vrouwonvriendelijke termen te bespreken als er prima vrouwvriendelijke equivalenten voor zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ok dus zeg dan gewoon "Op FOK! willen we liever dat een vrouw altijd een vrouw genoemd wordt en spreektaal is niet toegestaan' dan is het duidelijk maar kom niet met leugens over een groot deel van de bevolking
Nu weer welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:14 schreef kuolema het volgende:
Hoi, ik wil hier posten maar dat kan niet meer:
R&P / Begeleid wonen/beschermd wonen
Ligt dat aan mij of is het omdat het topic verouderd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |