Dat was één van mijn tips.quote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Zo, topics jatten is hier de gewoonte...?
Ik probeerde de lapo te pakken, omdat ik een verjaardagstopic voor Disana wilde openen, maar zag dat ik weer eens door het slotje had gepost.quote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef MadMaster het volgende:
En dan rapper dan een rapper het nieuwe topic openen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde de lapo te pakken, omdat ik een verjaardagstopic voor Disana wilde openen, maar zag dat ik weer eens door het slotje had gepost.
Excusez!
En door slotjes heenposten ook...die blauwe luiquote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Nu word ik nieuwsgierig, deze maar snel even volposten dan?quote:Op zondag 22 december 2019 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan rapper dan een rapper het nieuwe topic openen.
Jammer, dan maar geen exquise TT...
Yep, vroeger waren het nog van die leuke, spontane meiden...quote:Op zondag 22 december 2019 09:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
En door slotjes heenposten ook...die blauwe lui
Ga jij in de feestcommissie danquote:Op zondag 22 december 2019 09:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
En door slotjes heenposten ook...die blauwe lui
quote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat pleps van buitenaf wil je ook geen topics laten openen, ik begrijp het...
Neuh, dat 2e inderdaad niet.quote:Op zondag 22 december 2019 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi vwb dat eerste, dat 2e kom je waarschijnlijk niet meer van af...
[..]
Druk, druk, druk, maar verder prima en ja, mixen doen we ook nog wel regelmatig.
Niet altijd in het openbaar, beetje experimenteren thuis...
Dat wil je nietquote:
Dark Jazz?quote:Op zondag 22 december 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Neuh, dat 2e inderdaad niet.
Hier ook volop aan het mixen geweest, het blijft leuk om te doen. En dankzij een aantal dames hier, komen er steeds nieuwe genres bij. Nu weer Dark Jazz.
Nou zegquote:
Nee die komen pas aan na kerst. Stomme post.nl heeft weer een aparte feestdagenregelbezorging. Sukkels...anders waren ze net op tijd.quote:Op zondag 22 december 2019 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verstuurt je kerstkaarten pas na kerst
Dat genre betond schijnbaar al een tijd, maar kende het niet. Erg lekker!quote:Op zondag 22 december 2019 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dark Jazz?
Deelder is afgelopen week overleden, dus stoppen met die gekkigheid...
Feestdagenregelbezorging, mooi woord.quote:Op zondag 22 december 2019 09:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee die komen pas aan na kerst. Stomme post.nl heeft weer een aparte feestdagenregelbezorging. Sukkels...anders waren ze net op tijd.
Er gaat een wereld voor me open...quote:Op zondag 22 december 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat genre betond schijnbaar al een tijd, maar kende het niet. Erg lekker!
Las het van Jules ja, toch weer een icoon minder.![]()
Kreeg onlangs de uitdaging om een blues house mix te maken. Dat wilde ik wel aangaan. Tijdens de strooptocht stuitte ik op een playlist van een DJ die dat al had gedaan. Iedereen enthousiast, dus ik luisteren, zit er welgeteld één track bij met wat blues riffs erin.![]()
Heb het overigens zelf ook niet kunnen vinden, maar wel een mix gemaakt die totaal afwijkt van wat ik normaal doe.
Zelfde verhaal.quote:Op zondag 22 december 2019 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open...
Voxseltje, goedemorgen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
Heel hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag @:Disana![]()
![]()
Goedemorgen2Luckyquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe gaat het deze morgen? Weer iets beter, hopelijk.
Laat maar eens wat horen via de bekende kanalen...quote:
Lekker dan.quote:Op zondag 22 december 2019 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet wel, want straks naar Amsterdam voor eerste kerstverplichtinggedoe. Eerst nog uit de kreukels geraken en cadeaus inpakken.
Zal ik doen, Mad.quote:Op zondag 22 december 2019 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat maar eens wat horen via de bekende kanalen...
Ik ga even verse broodjes ophalen, er moet straks gebruncht worden...
Het is hier nog droog.. beetje zon ook .zo maar even checken of regen er is..quote:Op zondag 22 december 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dan.En precies met dit weer.
In Amsterdam is het kurkdroog, kan ik uit eigen Piet Paulusma waarneming melden...quote:Op zondag 22 december 2019 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is hier nog droog.. beetje zon ook .zo maar even checken of regen er is..
Hey punkie fijn dat het beter met je gaatquote:Op zondag 22 december 2019 08:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer.
Even een rot periode gehad, lees nu en wat nog wat, maar happy nu.![]()
Dat klinkt hoopvol, hopelijk ook de hele dag.quote:Op zondag 22 december 2019 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam is het kurkdroog, kan ik uit eigen Piet Paulusma waarneming melden...
Ik heb de gordijnen nog dicht dus zou het niet wetenquote:Op zondag 22 december 2019 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bijna half elf en nu pas een beetje behoorlijk daglicht.
Je mist er niets aan als je ze dicht laat, ieni.quote:Op zondag 22 december 2019 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog dicht dus zou het niet weten
quote:Op zondag 22 december 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het valt wel mee met de regen, maar erg aantrekkelijk is het niet om eropuit te moeten. Straks trekt de wind aan, dus niet alleen de cadeaus goed inpakken.
De planten missen licht dus daarvoor gaat het openquote:Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mist er niets aan als je ze dicht laat, ieni.
quote:Op zondag 22 december 2019 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De planten missen licht dus daarvoor gaat het open
Neuhquote:Op zondag 22 december 2019 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit je een beetje te somberen soms?
Hier blijft het sowieso altijd dicht tot het licht begint te worden. Of ik lig zelf nog te rotten en te ronken, terwijl het al lang en breed licht is.quote:Op zondag 22 december 2019 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms kan je ook beter de boel dicht laten, zie je ook niet of wel of geen slecht weer is
Dat is een behoorlijk pluspunt. Hier alleen een paar naaldbomen en voor de rest kale takken nu.quote:Op zondag 22 december 2019 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig is mijn uitzicht altijd mooi. Het maakt niet uit het weer of seizoen.
Spierpijn van het aanspannen?quote:Op zondag 22 december 2019 10:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb het moeilijk vandaag. Last van de schiet-arm.
Straks om 14u20 3km wandelen maar regenbuien. Mijn poncho ligt klaar.
Zal af en toe eens opstaan om ervan te kunnen genieten.quote:Op zondag 22 december 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
met al dat groen buiten als het licht is
Animatie serie waar nerds of geeks zoals ik hard op gaanquote:
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.quote:Op zondag 22 december 2019 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spierpijn van het aanspannen?
Waarom weet ik niet, maar het doet me aan Dexter denken.quote:Op zondag 22 december 2019 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Animatie serie waar nerds of geeks zoals ik hard op gaan
Nee, niet opgeven, het went vanzelf en je hebt er plezier in.quote:Op zondag 22 december 2019 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.
Maar ik geef niet op!
Disana, gelukkige verjaardag en maak er ondanks alles een mooie dag van.
quote:Op zondag 22 december 2019 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.
Maar ik geef niet op!
ja! Twee keer zelfs zonder ergens te pauzeren om op adem te komen. Op het eind wel zware benen maar het is gelukt. Me happy!quote:Op zondag 22 december 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was jij die trap nog 2x opgegaan, Prish?
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.quote:Op zondag 22 december 2019 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Twee keer zelfs zonder ergens te pauzeren om op adem te komen. Op het eind wel zware benen maar het is gelukt. Me happy!
ja. Volgende keer maar drie keer proberenquote:Op zondag 22 december 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.
Ja dat is een pittig trapje ja.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Volgende keer maar drie keer proberenZe zien er zo uit. Flink steil ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.quote:Op zondag 22 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is een pittig trapje ja.
Vaak genoeg geweest ja. En zoveel vogels kijk ik eigenlijk niet hoor. Ik vind het wel leuk maar ik ga er niet op uit om vogels te kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.
oh excuus. Ik had het idee dat je er veel van wist en ze allemaal kon identificeren. My bad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest ja. En zoveel vogels kijk ik eigenlijk niet hoor. Ik vind het wel leuk maar ik ga er niet op uit om vogels te kijken
Ghèhe!quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moggùh, Poepiescheetzak!quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef mazaru het volgende:
@:Disana van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.
Mooie foto's maar zijn die treden niet glad met natte bladeren?
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.
"Tot voor kort waren het houten traptreden, maar deze zijn vervangen door cortenstaal en hebben een stroef oppervlak zodat het niet glibberig wordt. Handig met regenachtig weer."
Ja dat denk ik ook. Ik merkte ook niks van gladheid. Was wel voorzichtig met de bladeren, inderdaad wat je zegt, daar kun je ook op uitglijden.quote:Op zondag 22 december 2019 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.
Hoe?quote:Op zondag 22 december 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
CO2 Emission Saved
1.993,25 kg
Equivalent Trees Planted
6,66
Een goede middag.quote:
Ja, dat is er een. Die vind ik zo gaafquote:Op zondag 22 december 2019 11:29 schreef Prisha het volgende:
@:annagh is dit die Australische wandelende tak? Het heeft wat weg van een schorpioen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 11:29 schreef Prisha het volgende:
@:annagh is dit die Australische wandelende tak? Het heeft wat weg van een schorpioen.
[ afbeelding ]
De bijnamiddag begint om een uur of 11:30, lijkt mequote:Op zondag 22 december 2019 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
hoe laat begint die dan ? 16:30 of zo ?
Goedenavond, alvast voor als het zover isquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Annagh het volgende:
Vergeten om goedemorgen te zeggen.Goedemorgen!
Goedemiddag Annaghquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Annagh het volgende:
Ik ben al blij dat het droog isquote:Op zondag 22 december 2019 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier alweer iets lichter, maar zie liever een zonnetje
Ja, zou wel regenen zag ik op buienradar maar er valt niks uit de luchtquote:
Ik kan niet wachten tot het weer langer licht wordtquote:Op zondag 22 december 2019 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf vandaag wordt het wel lichter. De zonnewende is vanochtend om 5:19 geweest
Voor mij ook. Slecht geslapen door de regen die zo hard op het dak kletterde, en heel vroeg wakker geworden. Naar buiten gekeken, en alles was zo somber en grijs en bah, dat ik me maar weer in mijn dekbed heb gerold en heel laat wakker werd.quote:Op zondag 22 december 2019 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]Voor mij voelt het nog wel steeds als ochtend
Ongeveer hetzelfde hier, werd ook heel vroeg wakker , keek naar buiten en werd al bijna depressief toen ik naar buiten keek, me weer omgedraaid en toen werd ik om 11 uur wakker ...weer een halve dag verslapenquote:Op zondag 22 december 2019 12:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Voor mij ook. Slecht geslapen door de regen die zo hard op het dak kletterde, en heel vroeg wakker geworden. Naar buiten gekeken, en alles was zo somber en grijs en bah, dat ik me maar weer in mijn dekbed heb gerold en heel laat wakker werd.
Die lippen worden steeds engerquote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Goedemiddag van Batsie![]()
[ afbeelding ]
Nicoquote:Op zondag 22 december 2019 13:01 schreef Ghostbuster het volgende:
En nog een serene Nico voor @:Scrutinizer met dank aan Till
[ afbeelding ]
Ik moet zo lachen om Bats altijd, en ze heeft een goed hartquote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om Bats altijd, en ze heeft een goed hart
Link?quote:Op zondag 22 december 2019 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een beste update er uit gedaan zeg
De hele week bestaat voor mij al uit halve dagen. Ik zal blij zijn als die ellendige sombere dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier, werd ook heel vroeg wakker , keek naar buiten en werd al bijna depressief toen ik naar buiten keek, me weer omgedraaid en toen werd ik om 11 uur wakker ...weer een halve dag verslapen
Dan moet je eens bij het Barbie topic kijken. Opgeblazen klaplippen met zweren, die zijn pas echt eng.quote:
Ik ook ! Ik ben echt toe aan warmere dagen met meer lichtquote:Op zondag 22 december 2019 13:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
De hele week bestaat voor mij al uit halve dagen. Ik zal blij zijn als die ellendige sombere dagen voorbij zijn.
Thnxquote:Op zondag 22 december 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
Ik lurk daar wel eens , maar post daar eigenlijk nooitquote:Op zondag 22 december 2019 13:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan moet je eens bij het Barbie topic kijken. Opgeblazen klaplippen met zweren, die zijn pas echt eng.![]()
December hoeft voor mij niet zo. Voorjaar vind ik fijn mits het niet zo snel snikheet wordt, maar het is zo'n raar klimaat hier. Ik ben in het verkeerde land geboren.quote:Op zondag 22 december 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook ! Ik ben echt toe aan warmere dagen met meer licht
En sowieso als al die rot dagen achter de rug zijn zal ik me weer een stuk beter voelen .. Als kind vond ik december de leukste maand omdat ik dan ook jarig was, maar tegenwoordig ben ik alleen maar blij als het weer januari is
quote:Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens , maar post daar eigenlijk nooit(bangepoeperd die ik ben
![]()
Maar Damn wat ziet die er vernaggeld uit![]()
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
December hoeft voor mij niet zo. Voorjaar vind ik fijn mits het niet zo snel snikheet wordt, maar het is zo'n raar klimaat hier. Ik ben in het verkeerde land geboren.
Erg he, maar ik kikker er wel van op, want dan vallen de slaapvouwen in mijn wangen enzo allemaal wel mee. Gewoon daar ook posten joh, ik vind het hier ook eng, helemaal nieuw voor me en alles gaat zo enorm snel dat ik het niet kan bijhouden.quote:Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens , maar post daar eigenlijk nooit(bangepoeperd die ik ben
![]()
Maar Damn wat ziet die er vernaggeld uit![]()
Ik vind het juist leuk dat jij ,maar ook Maskara-klodder mee postenquote:Op zondag 22 december 2019 13:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Erg he, maar ik kikker er wel van op, want dan vallen de slaapvouwen in mijn wangen enzo allemaal wel mee. Gewoon daar ook posten joh, ik vind het hier ook eng, helemaal nieuw voor me en alles gaat zo enorm snel dat ik het niet kan bijhouden.
Maak je geen zorgen, alleen maar leuke mensen hier.quote:Op zondag 22 december 2019 13:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Erg he, maar ik kikker er wel van op, want dan vallen de slaapvouwen in mijn wangen enzo allemaal wel mee. Gewoon daar ook posten joh, ik vind het hier ook eng, helemaal nieuw voor me en alles gaat zo enorm snel dat ik het niet kan bijhouden.
quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat jij ,maar ook Maskara-klodder mee posten
quote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, alleen maar leuke mensen hier.
Ik kom ook een keer kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Annagh het volgende:
[..]En zo zullen anderen over jou denken als je bij Barbie topic post.
Gezellig!quote:Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom ook een keer kijkenmisschien ook wel posten
Ja dat is echt zoquote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Owh?quote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics hier op FOK , maar er zijn hier zoveel sub fora dat alles meelezen ,bijhouden en mee posten niet te doen is .Ik heb een aantal topics waar ik graag lees en post ....en die ik bij kan houdenquote:Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn best veel leuke topics, maar toch blijf soms maar in 1 topic hangen
Ik maakt ook een grapje. Ik was niet serieusquote:Op zondag 22 december 2019 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring, laat ik het zo zeggen.
Net wakker.quote:Op zondag 22 december 2019 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maakt ook een grapje. Ik was niet serieus
Daar heb je dan wel een dag taak aan, en dan is het niet leuk meer..En welke topics zijn nou echt leuk om te lezen en te posten ?quote:Op zondag 22 december 2019 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics hier op FOK , maar er zijn hier zoveel sub fora dat alles meelezen ,bijhouden en mee posten niet te doen is .Ik heb een aantal topics waar ik graag lees en post ....en die ik bij kan houden
Deze.quote:Op zondag 22 december 2019 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een dag taak aan, en dan is het niet leuk meer..En welke topics zijn nou echt leuk om te lezen en te posten ?
Oh ik heb er wel een aantal waar ik graag post en leesquote:Op zondag 22 december 2019 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een dag taak aan, en dan is het niet leuk meer..En welke topics zijn nou echt leuk om te lezen en te posten ?
Idem dito hier Ik verdwaal ook iedere keer en dan plaats ik iets in het verkeerde topic. "quote:Op zondag 22 december 2019 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics hier op FOK , maar er zijn hier zoveel sub fora dat alles meelezen ,bijhouden en mee posten niet te doen is .Ik heb een aantal topics waar ik graag lees en post ....en die ik bij kan houden
Ik had je geappt mutsquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Annagh het volgende:
Ik ben nu ook verdwaald en terecht gekomen in het Nympho Katja topicquote:Op zondag 22 december 2019 13:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Idem dito hier Ik verdwaal ook iedere keer en dan plaats ik iets in het verkeerde topic. "
Allemaal High Claasfiguren die meer onveilige seks dan IQ hebben' moest eigenlijk in het Barbie topic staan en niet bij Hazesalhoewel het daar niet echt misplaatst is. High Claas is trouwens geen typefout.
Mevrouw Muts hè! Mijn foon staat denk ik op vliegtuigstand, ik vond het al zo stilletjesquote:
Leuk voor Björn. Nu is het wachten op Romyquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die verkering had
Heb je mijn post gezien Kaiser conjo? Sanne wilts duquote:
Nee dat is wel heeeeeeeeeeeeel nerdquote:Op zondag 22 december 2019 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer AliExpress je Dungeons & dragons soul probeert te verkopen. Nooit geïnteresseerd geweest daarin.
AliExpress vind mij een nerd.![]()
heb niet teuggekijkt wat s met sannnequote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je mijn post gezien Kaiser conjo? Sanne wilts du
Man man ik heb een mention gedaan in dit topicquote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb niet teuggekijkt wat s met sannne
je zou het haast denkenquote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar zijn Mascara en Anne familie van mekaar dan?
Nee hoor, het klikt gewoon heel leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou spelen als ik uitgenodigd zou wordenquote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is wel heeeeeeeeeeeeel nerd
Dinnetjes miskiens?quote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou spelen als ik uitgenodigd zou worden
Dat kwam omdat we van het topic afweken bij Hazes of Barbie, en dat werd niet zo gewaardeerd. Toen zijn we op zoek gegaan naar een ander topic en ik verdwaalde en toen kwamen we hier terecht.quote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jullie struinen samen Fok af of zo
Ah zo jaquote:Op zondag 22 december 2019 13:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat kwam omdat we van het topic afweken bij Hazes of Barbie, en dat werd niet zo gewaardeerd. Toen zijn we op zoek gegaan naar een ander topic en ik verdwaalde en toen kwamen we hier terecht.
quote:Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze nerd gaat even boodschappen doen. En ik heb zin in een hamburger oid
Mortal Combat, Fatalities? Dat is toch met dat bloederige gedoe?quote:Op zondag 22 december 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik deed vroeger ODM , dat was een soort van rollenspel met een verteller oid...
maar ik was veel te snel afgeleid ...kon de focus er niet voor opbrengen .
Dochterlief speelde vroeger GTA en ging dan shoppen in dat spel![]()
![]()
Ze deed ook Sims en dan ging ik huizen bouwen voor haar![]()
![]()
Wat ik vroeger wel leuk vond was Myst ,Mortal Combat en Tekken
quote:Op zondag 22 december 2019 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben uitgeweest en nog steeds gedrunken
Het leven is beter zonder kater
Dat zegt me dan weer nietsquote:Op zondag 22 december 2019 13:57 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mortal Combat, Fatalities? Dat is toch met dat bloederige gedoe?
Ik zal wel weer iets anders bedoelenquote:Op zondag 22 december 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets![]()
Zag er toen een beetje uit als dit
[ afbeelding ]
Echt jaren 90 games
Kleinkindquote:Op zondag 22 december 2019 14:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets anders bedoelenBen een spelletjesnerd en heb ook de Playstation weggedaan. De enige spelletjes die ik nog speel zijn op m'n foon en dammen met kleinkind, waarvan ik standaard verlies.
Dat filmpjequote:Op zondag 22 december 2019 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ik weet niet hoe ik video's van facebook hier moet plaatsen, maar deze is wel geinig
brabants recept![]()
Even serieus hè. Ik spreek nog beter Duits/Oostenrijks dan dat jij doetquote:
Je volledige naam staat in beeld nuquote:Op zondag 22 december 2019 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ik weet niet hoe ik video's van facebook hier moet plaatsen, maar deze is wel geinig
brabants recept![]()
En nu?quote:Op zondag 22 december 2019 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even serieus hè. Ik spreek nog beter Duits/Oostenrijks dan dat jij doet
Ik ben ook van een heel andere generatie, waarschijnlijk ben ik het fossiel hier.quote:Op zondag 22 december 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KleinkindDie heb ik nog niet
![]()
Ik heb niet veel met gamen, kom uit een hele andere generatie![]()
Ik was 24 toen ik een vriendje kreeg die veel gamede .. ik snapte er niet veel van ..maar die vecht spelletjes vond ik wel leuk.
Mijn zoon zat helemaal in Diablo , World of Warcraft en Doom
Verdiende er ook online dingen mee. Geen idee wat of hoe
quote:Op zondag 22 december 2019 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Ga jij die maken Sjamp en dan hier reviewen graag.
Vast nietquote:Op zondag 22 december 2019 14:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben ook van een heel andere generatie, waarschijnlijk ben ik het fossiel hier.Drie kleinkinderen, anderhalf, 6 en 8 jaar oud, twee jongens en 1 meisje. Die van 8 is veel bij ons omdat ik hem na school opvang, en die is spelletjesgek maar is er zo gehaaid in. Ik snap er geen lor van.
denk ik nietquote:Op zondag 22 december 2019 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even serieus hè. Ik spreek nog beter Duits/Oostenrijks dan dat jij doet
Joh, je bent nog een puppie! Ik ben in november 61 geworden.quote:Op zondag 22 december 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast nietEn leeftijd zegt mij in principe sowieso niet veel
![]()
Ik ben nog 8 dagen 51 dus al ver over de 40+ heen
mario wat een pak sneeuw bij jullie!! Prachtig !! Ben stiekem een beetje jaloersquote:
61 is best stokoud.quote:Op zondag 22 december 2019 14:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Joh, je bent nog een puppie! Ik ben in november 61 geworden.
Okay ik lijk dan een puppie misschienquote:Op zondag 22 december 2019 14:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Joh, je bent nog een puppie! Ik ben in november 61 geworden.
zijn erst 5 cmquote:Op zondag 22 december 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
mario wat een pak sneeuw bij jullie!! Prachtig !! Ben stiekem een beetje jaloers
Nee:quote:Op zondag 22 december 2019 14:30 schreef mario390 het volgende:
werkt de serbie stream bij jullie?
https://www.twitch.tv/kremenko_ljubomir/
dat zijn sneeuwstangen vor de autorijder maar zijn veel te veel opgestelltquote:Op zondag 22 december 2019 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat bij jou? Waar zijn die stokken voor die omhoog steken?
Kusje terug en slaap ze!quote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga nog even met Jeroentje de neighbourhood tjekken en in daarna coma.
Trustekusjes enzo
bij staat het in het Nederlandsquote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee:
"Sorry. Unless you’ve got a time machine, that content is unavailable."
Ah, ik snap het.quote:Op zondag 22 december 2019 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn sneeuwstangen vor de autorijder maar zijn veel te veel opgestellt
sneeuwstangen? dat ze niet wegglijden of zo?quote:Op zondag 22 december 2019 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn sneeuwstangen vor de autorijder maar zijn veel te veel opgestellt
Nee, dat je kunt zien waar je niet moet rijden als er veel sneeuw ligt.quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
sneeuwstangen? dat ze niet wegglijden of zo?
ow. zie je waarom sneeuw niet handig is, moet je weer van die sneeuwstangen doenquote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat je kunt zien waar je niet moet rijden als er veel sneeuw ligt.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja. Die ken ik o.a. van de Ventouxquote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg het me al af maar het zijn dus sneeuwmarkeringpalen.quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
waarom werkt dat niet meer?quote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee:
"Sorry. Unless you’ve got a time machine, that content is unavailable."
Daar was ik in september nog, mijn zwager en schoonzus wonen daar vlakbij.quote:Op zondag 22 december 2019 14:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ja. Die ken ik o.a. van de Ventoux
[ afbeelding ]
Deze video heb ik een keer gezien!!quote:
kewlquote:
Mooie omgeving welquote:Op zondag 22 december 2019 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik in september nog, mijn zwager en schoonzus wonen daar vlakbij.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Man³ ik ben maar de supermarkt uitgevlucht met de helft van de boodschappen.
Maak er een gezinsuitje van of klets nog even lekker met je rijke buren over wat je allemaal wel niet kunt doen als je de loterij gewonnen hebt, want oh oh wat heb je het nu toch zwaar.
Lekker met hele gezin in de supermarkt discussiëren wat je nou uiteindelijk gaat eten want dat kon thuis natuurlijk ook niet.
Ze mogen wel bij elke kopse kant een bodempje wodka uitreiken voor de normale mensheid om dit te overleven.
Einde rant, fijne vreetdagen!
Ik moet straks ook nog even een paar dingen halen. Maar zal hier hopelijk wel meevallen. Heeft zo z'n voordelen, een slecht lopende Jumbo in de buurt.quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak er een gezinsuitje van of klets nog even lekker met je rijke buren over wat je allemaal wel niet kunt doen als je de loterij gewonnen hebt, want oh oh wat heb je het nu toch zwaar.
Lekker met hele gezin in de supermarkt discussiëren wat je nou uiteindelijk gaat eten want dat kon thuis natuurlijk ook niet.
Ze mogen wel bij elke kopse kant een bodempje wodka uitreiken voor de normale mensheid om dit te overleven.
Ik ook, maar kreeg 'm net weer als suggestie.quote:Op zondag 22 december 2019 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze video heb ik een keer gezien!!![]()
Moet je eerst bedenken en dan nog even maken.quote:
Zo erg?!quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel wat. Ik heb de groenten, kaas en brood afdeling gehad en onderweg naar de kassa nog snel m&ms gepakt.quote:
Bij mij in de buurt zat een tijdje een supercoop. Daar ging ook geen hond naartoe, maar dat was wel lekker rustig.quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet straks ook nog even een paar dingen halen. Maar zal hier hopelijk wel meevallen. Heeft zo z'n voordelen, een slecht lopende Jumbo in de buurt.
Eens². Prop ze!quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier lag nog genoeg kaas om een gigantische kaasfondue te maken.quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo erg?!Gisteravond viel het nog behoorlijk mee. De supermarkt lag wel vol met allerlei dingen die ze normaal niet hebben, dus er moet nog wel veel gekocht worden.
Geen koekjes hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel wat. Ik heb de groenten, kaas en brood afdeling gehad en onderweg naar de kassa nog snel m&ms gepakt.
Ik heb niet eens koekjesdus ik moet nog terug voor koekjes.
De kinderen van zo'n gezin rennen standaard in het gangpad waar ik moet zijn en krijsen de boel bij elkaar. Heb zo'n pesthekel aan boodschappen doen!quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Suggestie op YT?quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, maar kreeg 'm net weer als suggestie.
[..]
Moet je eerst bedenken en dan nog even maken.
Ja zeker, ik kom er graag, prima klimaat ook, behalve de afgelopen maanden dan.quote:
Als muis moet je daar wel van gaan watertanden eigenlijk.quote:Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier lag nog genoeg kaas om een gigantische kaasfondue te maken.
Het belangrijkste heb je, M&M'squote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel wat. Ik heb de groenten, kaas en brood afdeling gehad en onderweg naar de kassa nog snel m&ms gepakt.
Ik heb niet eens koekjesdus ik moet nog terug voor koekjes.
Ja, geen idee waarom, maar achteraf vond ik zeer zeker de moeite waard. Zelfs als ie Vader Jacob zou spelen.quote:
Er zijn hier ook een aantal supermarkten die ik bewust mijdt deze dagen. De appie die naast het bejaardenhuis ligt, en de Nettorama, die he goedkoopste is, en waar het vorig jaar zo druk was dat je in de rij moest staan om überhaupt een winkelwagentje te bemachtigen.quote:Op zondag 22 december 2019 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zat een tijdje een supercoop. Daar ging ook geen hond naartoe, maar dat was wel lekker rustig.
Kaas en koekjes is waar ik op leef.quote:Op zondag 22 december 2019 14:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als muis moet je daar wel van gaan watertanden eigenlijk.
Het komt wel goed met jouquote:Op zondag 22 december 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze kerst hou ik het sober. Er puilt dit jaar maar 1 kast uit en de koelkast gaat met moeite dicht, maar verder helemaal niets gekocht.
*trots is*
Het was in de bonusquote:Op zondag 22 december 2019 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het belangrijkste heb je, M&M's![]()
Toch wel de grootste zak hè?
quote:Op zondag 22 december 2019 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, liever niet, Sjamp.
De beste man heeft pijn.
"Oké Boomer, doorlopen nu, we hebben meer te doen"quote:Op zondag 22 december 2019 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak vanavond nog wel even een boodschappenlijstje en ga morgen nog wel even.
Maar dat over die 2 stellen die net met pensioen waren en aan het geinen waren dubbel geparkeerd in het gangpad over wat ze zouden doen met als de Postcodeloterij op hun postcode zou vallen is geen grap. Ik wilde op dat moment alleen ok Boomer zeggen maar die grap zullen ze wel niet snappen.
Dat soort dingen heb ik nog ooit gezien! Ik moet dinsdag nog wel boodschappen doen. Hopelijk overleef ik dat.quote:Op zondag 22 december 2019 14:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn hier ook een aantal supermarkten die ik bewust mijdt deze dagen. De appie die naast het bejaardenhuis ligt, en de Nettorama, die he goedkoopste is, en waar het vorig jaar zo druk was dat je in de rij moest staan om überhaupt een winkelwagentje te bemachtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |