ja. Volgende keer maar drie keer proberenquote:Op zondag 22 december 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.
Ja dat is een pittig trapje ja.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Volgende keer maar drie keer proberenZe zien er zo uit. Flink steil ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.quote:Op zondag 22 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is een pittig trapje ja.
Vaak genoeg geweest ja. En zoveel vogels kijk ik eigenlijk niet hoor. Ik vind het wel leuk maar ik ga er niet op uit om vogels te kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.
oh excuus. Ik had het idee dat je er veel van wist en ze allemaal kon identificeren. My bad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest ja. En zoveel vogels kijk ik eigenlijk niet hoor. Ik vind het wel leuk maar ik ga er niet op uit om vogels te kijken
Ghèhe!quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moggùh, Poepiescheetzak!quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef mazaru het volgende:
@:Disana van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.
Mooie foto's maar zijn die treden niet glad met natte bladeren?
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.
"Tot voor kort waren het houten traptreden, maar deze zijn vervangen door cortenstaal en hebben een stroef oppervlak zodat het niet glibberig wordt. Handig met regenachtig weer."
Ja dat denk ik ook. Ik merkte ook niks van gladheid. Was wel voorzichtig met de bladeren, inderdaad wat je zegt, daar kun je ook op uitglijden.quote:Op zondag 22 december 2019 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.
Hoe?quote:Op zondag 22 december 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
CO2 Emission Saved
1.993,25 kg
Equivalent Trees Planted
6,66
Een goede middag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |