Neuhquote:Op zondag 22 december 2019 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit je een beetje te somberen soms?
Hier blijft het sowieso altijd dicht tot het licht begint te worden. Of ik lig zelf nog te rotten en te ronken, terwijl het al lang en breed licht is.quote:Op zondag 22 december 2019 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms kan je ook beter de boel dicht laten, zie je ook niet of wel of geen slecht weer is
Dat is een behoorlijk pluspunt. Hier alleen een paar naaldbomen en voor de rest kale takken nu.quote:Op zondag 22 december 2019 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig is mijn uitzicht altijd mooi. Het maakt niet uit het weer of seizoen.
Spierpijn van het aanspannen?quote:Op zondag 22 december 2019 10:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb het moeilijk vandaag. Last van de schiet-arm.
Straks om 14u20 3km wandelen maar regenbuien. Mijn poncho ligt klaar.
Zal af en toe eens opstaan om ervan te kunnen genieten.quote:Op zondag 22 december 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
met al dat groen buiten als het licht is
Animatie serie waar nerds of geeks zoals ik hard op gaanquote:
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.quote:Op zondag 22 december 2019 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spierpijn van het aanspannen?
Waarom weet ik niet, maar het doet me aan Dexter denken.quote:Op zondag 22 december 2019 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Animatie serie waar nerds of geeks zoals ik hard op gaan
Nee, niet opgeven, het went vanzelf en je hebt er plezier in.quote:Op zondag 22 december 2019 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.
Maar ik geef niet op!
Disana, gelukkige verjaardag en maak er ondanks alles een mooie dag van.
quote:Op zondag 22 december 2019 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.
Maar ik geef niet op!
ja! Twee keer zelfs zonder ergens te pauzeren om op adem te komen. Op het eind wel zware benen maar het is gelukt. Me happy!quote:Op zondag 22 december 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was jij die trap nog 2x opgegaan, Prish?
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.quote:Op zondag 22 december 2019 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Twee keer zelfs zonder ergens te pauzeren om op adem te komen. Op het eind wel zware benen maar het is gelukt. Me happy!
ja. Volgende keer maar drie keer proberenquote:Op zondag 22 december 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.
Ja dat is een pittig trapje ja.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Volgende keer maar drie keer proberenZe zien er zo uit. Flink steil ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.quote:Op zondag 22 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is een pittig trapje ja.
Vaak genoeg geweest ja. En zoveel vogels kijk ik eigenlijk niet hoor. Ik vind het wel leuk maar ik ga er niet op uit om vogels te kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.
oh excuus. Ik had het idee dat je er veel van wist en ze allemaal kon identificeren. My bad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest ja. En zoveel vogels kijk ik eigenlijk niet hoor. Ik vind het wel leuk maar ik ga er niet op uit om vogels te kijken
Ghèhe!quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moggùh, Poepiescheetzak!quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef mazaru het volgende:
@:Disana van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.
Mooie foto's maar zijn die treden niet glad met natte bladeren?
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.
"Tot voor kort waren het houten traptreden, maar deze zijn vervangen door cortenstaal en hebben een stroef oppervlak zodat het niet glibberig wordt. Handig met regenachtig weer."
Ja dat denk ik ook. Ik merkte ook niks van gladheid. Was wel voorzichtig met de bladeren, inderdaad wat je zegt, daar kun je ook op uitglijden.quote:Op zondag 22 december 2019 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.
Hoe?quote:Op zondag 22 december 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
CO2 Emission Saved
1.993,25 kg
Equivalent Trees Planted
6,66
Een goede middag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |