Dat was één van mijn tips.quote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Zo, topics jatten is hier de gewoonte...?
Ik probeerde de lapo te pakken, omdat ik een verjaardagstopic voor Disana wilde openen, maar zag dat ik weer eens door het slotje had gepost.quote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef MadMaster het volgende:
En dan rapper dan een rapper het nieuwe topic openen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde de lapo te pakken, omdat ik een verjaardagstopic voor Disana wilde openen, maar zag dat ik weer eens door het slotje had gepost.
Excusez!
En door slotjes heenposten ook...die blauwe luiquote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Nu word ik nieuwsgierig, deze maar snel even volposten dan?quote:Op zondag 22 december 2019 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan rapper dan een rapper het nieuwe topic openen.
Jammer, dan maar geen exquise TT...
Yep, vroeger waren het nog van die leuke, spontane meiden...quote:Op zondag 22 december 2019 09:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
En door slotjes heenposten ook...die blauwe lui
Ga jij in de feestcommissie danquote:Op zondag 22 december 2019 09:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
En door slotjes heenposten ook...die blauwe lui
quote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat pleps van buitenaf wil je ook geen topics laten openen, ik begrijp het...
Neuh, dat 2e inderdaad niet.quote:Op zondag 22 december 2019 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi vwb dat eerste, dat 2e kom je waarschijnlijk niet meer van af...
[..]
Druk, druk, druk, maar verder prima en ja, mixen doen we ook nog wel regelmatig.
Niet altijd in het openbaar, beetje experimenteren thuis...
Dat wil je nietquote:
Dark Jazz?quote:Op zondag 22 december 2019 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Neuh, dat 2e inderdaad niet.
Hier ook volop aan het mixen geweest, het blijft leuk om te doen. En dankzij een aantal dames hier, komen er steeds nieuwe genres bij. Nu weer Dark Jazz.
Nou zegquote:
Nee die komen pas aan na kerst. Stomme post.nl heeft weer een aparte feestdagenregelbezorging. Sukkels...anders waren ze net op tijd.quote:Op zondag 22 december 2019 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verstuurt je kerstkaarten pas na kerst
Dat genre betond schijnbaar al een tijd, maar kende het niet. Erg lekker!quote:Op zondag 22 december 2019 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dark Jazz?
Deelder is afgelopen week overleden, dus stoppen met die gekkigheid...
Feestdagenregelbezorging, mooi woord.quote:Op zondag 22 december 2019 09:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee die komen pas aan na kerst. Stomme post.nl heeft weer een aparte feestdagenregelbezorging. Sukkels...anders waren ze net op tijd.
Er gaat een wereld voor me open...quote:Op zondag 22 december 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat genre betond schijnbaar al een tijd, maar kende het niet. Erg lekker!
Las het van Jules ja, toch weer een icoon minder.![]()
Kreeg onlangs de uitdaging om een blues house mix te maken. Dat wilde ik wel aangaan. Tijdens de strooptocht stuitte ik op een playlist van een DJ die dat al had gedaan. Iedereen enthousiast, dus ik luisteren, zit er welgeteld één track bij met wat blues riffs erin.![]()
Heb het overigens zelf ook niet kunnen vinden, maar wel een mix gemaakt die totaal afwijkt van wat ik normaal doe.
Zelfde verhaal.quote:Op zondag 22 december 2019 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open...
Voxseltje, goedemorgen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
Heel hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag @:Disana![]()
![]()
Goedemorgen2Luckyquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe gaat het deze morgen? Weer iets beter, hopelijk.
Laat maar eens wat horen via de bekende kanalen...quote:
Lekker dan.quote:Op zondag 22 december 2019 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet wel, want straks naar Amsterdam voor eerste kerstverplichtinggedoe. Eerst nog uit de kreukels geraken en cadeaus inpakken.
Zal ik doen, Mad.quote:Op zondag 22 december 2019 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat maar eens wat horen via de bekende kanalen...
Ik ga even verse broodjes ophalen, er moet straks gebruncht worden...
Het is hier nog droog.. beetje zon ook .zo maar even checken of regen er is..quote:Op zondag 22 december 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dan.En precies met dit weer.
In Amsterdam is het kurkdroog, kan ik uit eigen Piet Paulusma waarneming melden...quote:Op zondag 22 december 2019 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is hier nog droog.. beetje zon ook .zo maar even checken of regen er is..
Hey punkie fijn dat het beter met je gaatquote:Op zondag 22 december 2019 08:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer.
Even een rot periode gehad, lees nu en wat nog wat, maar happy nu.![]()
Dat klinkt hoopvol, hopelijk ook de hele dag.quote:Op zondag 22 december 2019 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam is het kurkdroog, kan ik uit eigen Piet Paulusma waarneming melden...
Ik heb de gordijnen nog dicht dus zou het niet wetenquote:Op zondag 22 december 2019 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bijna half elf en nu pas een beetje behoorlijk daglicht.
Je mist er niets aan als je ze dicht laat, ieni.quote:Op zondag 22 december 2019 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog dicht dus zou het niet weten
quote:Op zondag 22 december 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het valt wel mee met de regen, maar erg aantrekkelijk is het niet om eropuit te moeten. Straks trekt de wind aan, dus niet alleen de cadeaus goed inpakken.
De planten missen licht dus daarvoor gaat het openquote:Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mist er niets aan als je ze dicht laat, ieni.
quote:Op zondag 22 december 2019 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De planten missen licht dus daarvoor gaat het open
Neuhquote:Op zondag 22 december 2019 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit je een beetje te somberen soms?
Hier blijft het sowieso altijd dicht tot het licht begint te worden. Of ik lig zelf nog te rotten en te ronken, terwijl het al lang en breed licht is.quote:Op zondag 22 december 2019 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms kan je ook beter de boel dicht laten, zie je ook niet of wel of geen slecht weer is
Dat is een behoorlijk pluspunt. Hier alleen een paar naaldbomen en voor de rest kale takken nu.quote:Op zondag 22 december 2019 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig is mijn uitzicht altijd mooi. Het maakt niet uit het weer of seizoen.
Spierpijn van het aanspannen?quote:Op zondag 22 december 2019 10:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb het moeilijk vandaag. Last van de schiet-arm.
Straks om 14u20 3km wandelen maar regenbuien. Mijn poncho ligt klaar.
Zal af en toe eens opstaan om ervan te kunnen genieten.quote:Op zondag 22 december 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
met al dat groen buiten als het licht is
Animatie serie waar nerds of geeks zoals ik hard op gaanquote:
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.quote:Op zondag 22 december 2019 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spierpijn van het aanspannen?
Waarom weet ik niet, maar het doet me aan Dexter denken.quote:Op zondag 22 december 2019 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Animatie serie waar nerds of geeks zoals ik hard op gaan
Nee, niet opgeven, het went vanzelf en je hebt er plezier in.quote:Op zondag 22 december 2019 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.
Maar ik geef niet op!
Disana, gelukkige verjaardag en maak er ondanks alles een mooie dag van.
quote:Op zondag 22 december 2019 10:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het is best zwaar om 2 dagen achter elkaar te trainen.
Maar ik geef niet op!
ja! Twee keer zelfs zonder ergens te pauzeren om op adem te komen. Op het eind wel zware benen maar het is gelukt. Me happy!quote:Op zondag 22 december 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was jij die trap nog 2x opgegaan, Prish?
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.quote:Op zondag 22 december 2019 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Twee keer zelfs zonder ergens te pauzeren om op adem te komen. Op het eind wel zware benen maar het is gelukt. Me happy!
ja. Volgende keer maar drie keer proberenquote:Op zondag 22 december 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus! Het ging dus zelfs nog beter dan je verwachtte.
Ja dat is een pittig trapje ja.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Volgende keer maar drie keer proberenZe zien er zo uit. Flink steil ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel prachtig uitzicht als je boven komt, je kijkt op de Blauwe Kamer uit. Daar is een vogelkijkhutje. Ben je daar wel eens geweest? Wel wat voor jou met al die vogels.quote:Op zondag 22 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is een pittig trapje ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |