quote:Op zondag 22 december 2019 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lief van je, schatje, maar laat maar dit jaar dan.
Met wat veiligheidsmaatregelen hier en daar is het best te doen.quote:
Voor 40+ dan ook:quote:Op zondag 22 december 2019 09:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Absoluut niet, maar op één of ander manier went het redelijk vlot.
Iets hardnekkigs in mij zegt te moeten klikken.quote:
Normaal gesproken is klikken niet zo netjes, in dit geval absoluut wel...quote:Op zondag 22 december 2019 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets hardnekkigs in mij zegt te moeten klikken.
Dan verstuur je er al meer dan ikquote:Op zondag 22 december 2019 09:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zelfs die paar kerstkaarten die ik nog verstuur komen pas na kerst aan
Ja, eens. Dat zijn pareltjes.quote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal gesproken is klikken niet zo netjes, in dit geval absoluut wel...
Toen Kerst nog Kerst was, met Zwarte Pieten en zo.quote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat zijn pareltjes.
quote:
Dat klinkt hopelijk beter dan All I want for Christmas.quote:
Worden er elk jaar minder, dat welquote:
Die zijn er ook al niet meer?quote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen Kerst nog Kerst was, met Zwarte Pieten en zo.![]()
Hoest met u?
Best wel, stuurde ik naar iedereen kaarten die ik ook tijdens de kerstdagen zagquote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe er ook niet aan. Rare traditie.
Hi Dees, kan je het een beetje handelen hier?quote:Op zondag 22 december 2019 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt hopelijk beter dan All I want for Christmas.
Hoi MM!![]()
Amper! Maar na de tips van Lucky gaat het steeds beter.quote:Op zondag 22 december 2019 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Dees, kan je het een beetje handelen hier?
Mwah de rarigheid vind ik wel meevallen. Totie in je hol belandtquote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe er ook niet aan. Rare traditie.
Stond wel op een kerstmarkt, waar ze exact dezelfde kaarten aan elkaar doorgaven.quote:Op zondag 22 december 2019 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, stuurde ik naar iedereen kaarten die ik ook tijdens de kerstdagen zag
Mooi vwb dat eerste, dat 2e kom je waarschijnlijk niet meer van af...quote:Op zondag 22 december 2019 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zijn er ook al niet meer?Gaat goed hier, maar wel hetzelfde geneuzel met beide ouders. Geklep heen en weer naar ziekenhuis, oogkliniek, brillenboer, etc.
Druk, druk, druk, maar verder prima en ja, mixen doen we ook nog wel regelmatig.quote:En u dan? Nog wel eens aan het mixen ook?
quote:Op zondag 22 december 2019 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amper! Maar na de tips van Lucky gaat het steeds beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |