Ik vind het juist leuk dat jij ,maar ook Maskara-klodder mee postenquote:Op zondag 22 december 2019 13:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Erg he, maar ik kikker er wel van op, want dan vallen de slaapvouwen in mijn wangen enzo allemaal wel mee. Gewoon daar ook posten joh, ik vind het hier ook eng, helemaal nieuw voor me en alles gaat zo enorm snel dat ik het niet kan bijhouden.
Maak je geen zorgen, alleen maar leuke mensen hier.quote:Op zondag 22 december 2019 13:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Erg he, maar ik kikker er wel van op, want dan vallen de slaapvouwen in mijn wangen enzo allemaal wel mee. Gewoon daar ook posten joh, ik vind het hier ook eng, helemaal nieuw voor me en alles gaat zo enorm snel dat ik het niet kan bijhouden.
quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat jij ,maar ook Maskara-klodder mee posten
quote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, alleen maar leuke mensen hier.
Ik kom ook een keer kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Annagh het volgende:
[..]En zo zullen anderen over jou denken als je bij Barbie topic post.
Gezellig!quote:Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom ook een keer kijkenmisschien ook wel posten
Ja dat is echt zoquote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Owh?quote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics hier op FOK , maar er zijn hier zoveel sub fora dat alles meelezen ,bijhouden en mee posten niet te doen is .Ik heb een aantal topics waar ik graag lees en post ....en die ik bij kan houdenquote:Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn best veel leuke topics, maar toch blijf soms maar in 1 topic hangen
Ik maakt ook een grapje. Ik was niet serieusquote:Op zondag 22 december 2019 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring, laat ik het zo zeggen.
Net wakker.quote:Op zondag 22 december 2019 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maakt ook een grapje. Ik was niet serieus
Daar heb je dan wel een dag taak aan, en dan is het niet leuk meer..En welke topics zijn nou echt leuk om te lezen en te posten ?quote:Op zondag 22 december 2019 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics hier op FOK , maar er zijn hier zoveel sub fora dat alles meelezen ,bijhouden en mee posten niet te doen is .Ik heb een aantal topics waar ik graag lees en post ....en die ik bij kan houden
Deze.quote:Op zondag 22 december 2019 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een dag taak aan, en dan is het niet leuk meer..En welke topics zijn nou echt leuk om te lezen en te posten ?
Oh ik heb er wel een aantal waar ik graag post en leesquote:Op zondag 22 december 2019 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een dag taak aan, en dan is het niet leuk meer..En welke topics zijn nou echt leuk om te lezen en te posten ?
Idem dito hier Ik verdwaal ook iedere keer en dan plaats ik iets in het verkeerde topic. "quote:Op zondag 22 december 2019 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics hier op FOK , maar er zijn hier zoveel sub fora dat alles meelezen ,bijhouden en mee posten niet te doen is .Ik heb een aantal topics waar ik graag lees en post ....en die ik bij kan houden
Ik had je geappt mutsquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Annagh het volgende:
Vergeten om goedemorgen te zeggen.Goedemorgen!
Ik ben nu ook verdwaald en terecht gekomen in het Nympho Katja topicquote:Op zondag 22 december 2019 13:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Idem dito hier Ik verdwaal ook iedere keer en dan plaats ik iets in het verkeerde topic. "
Allemaal High Claasfiguren die meer onveilige seks dan IQ hebben' moest eigenlijk in het Barbie topic staan en niet bij Hazesalhoewel het daar niet echt misplaatst is. High Claas is trouwens geen typefout.
Mevrouw Muts hè! Mijn foon staat denk ik op vliegtuigstand, ik vond het al zo stilletjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |