Ongeveer hetzelfde hier, werd ook heel vroeg wakker , keek naar buiten en werd al bijna depressief toen ik naar buiten keek, me weer omgedraaid en toen werd ik om 11 uur wakker ...weer een halve dag verslapenquote:Op zondag 22 december 2019 12:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Voor mij ook. Slecht geslapen door de regen die zo hard op het dak kletterde, en heel vroeg wakker geworden. Naar buiten gekeken, en alles was zo somber en grijs en bah, dat ik me maar weer in mijn dekbed heb gerold en heel laat wakker werd.
Die lippen worden steeds engerquote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Goedemiddag van Batsie![]()
[ afbeelding ]
Nicoquote:Op zondag 22 december 2019 13:01 schreef Ghostbuster het volgende:
En nog een serene Nico voor @:Scrutinizer met dank aan Till
[ afbeelding ]
Ik moet zo lachen om Bats altijd, en ze heeft een goed hartquote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om Bats altijd, en ze heeft een goed hart
Link?quote:Op zondag 22 december 2019 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een beste update er uit gedaan zeg
De hele week bestaat voor mij al uit halve dagen. Ik zal blij zijn als die ellendige sombere dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier, werd ook heel vroeg wakker , keek naar buiten en werd al bijna depressief toen ik naar buiten keek, me weer omgedraaid en toen werd ik om 11 uur wakker ...weer een halve dag verslapen
Dan moet je eens bij het Barbie topic kijken. Opgeblazen klaplippen met zweren, die zijn pas echt eng.quote:
Ik ook ! Ik ben echt toe aan warmere dagen met meer lichtquote:Op zondag 22 december 2019 13:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
De hele week bestaat voor mij al uit halve dagen. Ik zal blij zijn als die ellendige sombere dagen voorbij zijn.
Thnxquote:Op zondag 22 december 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
Ik lurk daar wel eens , maar post daar eigenlijk nooitquote:Op zondag 22 december 2019 13:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan moet je eens bij het Barbie topic kijken. Opgeblazen klaplippen met zweren, die zijn pas echt eng.![]()
December hoeft voor mij niet zo. Voorjaar vind ik fijn mits het niet zo snel snikheet wordt, maar het is zo'n raar klimaat hier. Ik ben in het verkeerde land geboren.quote:Op zondag 22 december 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook ! Ik ben echt toe aan warmere dagen met meer licht
En sowieso als al die rot dagen achter de rug zijn zal ik me weer een stuk beter voelen .. Als kind vond ik december de leukste maand omdat ik dan ook jarig was, maar tegenwoordig ben ik alleen maar blij als het weer januari is
quote:Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens , maar post daar eigenlijk nooit(bangepoeperd die ik ben
![]()
Maar Damn wat ziet die er vernaggeld uit![]()
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
December hoeft voor mij niet zo. Voorjaar vind ik fijn mits het niet zo snel snikheet wordt, maar het is zo'n raar klimaat hier. Ik ben in het verkeerde land geboren.
Wie er zo vernaggeld isquote:
Erg he, maar ik kikker er wel van op, want dan vallen de slaapvouwen in mijn wangen enzo allemaal wel mee. Gewoon daar ook posten joh, ik vind het hier ook eng, helemaal nieuw voor me en alles gaat zo enorm snel dat ik het niet kan bijhouden.quote:Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens , maar post daar eigenlijk nooit(bangepoeperd die ik ben
![]()
Maar Damn wat ziet die er vernaggeld uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |