Vast nietquote:Op zondag 22 december 2019 14:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben ook van een heel andere generatie, waarschijnlijk ben ik het fossiel hier.Drie kleinkinderen, anderhalf, 6 en 8 jaar oud, twee jongens en 1 meisje. Die van 8 is veel bij ons omdat ik hem na school opvang, en die is spelletjesgek maar is er zo gehaaid in. Ik snap er geen lor van.
denk ik nietquote:Op zondag 22 december 2019 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even serieus hè. Ik spreek nog beter Duits/Oostenrijks dan dat jij doet
Joh, je bent nog een puppie! Ik ben in november 61 geworden.quote:Op zondag 22 december 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast nietEn leeftijd zegt mij in principe sowieso niet veel
![]()
Ik ben nog 8 dagen 51 dus al ver over de 40+ heen
mario wat een pak sneeuw bij jullie!! Prachtig !! Ben stiekem een beetje jaloersquote:
61 is best stokoud.quote:Op zondag 22 december 2019 14:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Joh, je bent nog een puppie! Ik ben in november 61 geworden.
Okay ik lijk dan een puppie misschienquote:Op zondag 22 december 2019 14:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Joh, je bent nog een puppie! Ik ben in november 61 geworden.
zijn erst 5 cmquote:Op zondag 22 december 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
mario wat een pak sneeuw bij jullie!! Prachtig !! Ben stiekem een beetje jaloers
Nee:quote:Op zondag 22 december 2019 14:30 schreef mario390 het volgende:
werkt de serbie stream bij jullie?
https://www.twitch.tv/kremenko_ljubomir/
dat zijn sneeuwstangen vor de autorijder maar zijn veel te veel opgestelltquote:Op zondag 22 december 2019 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat bij jou? Waar zijn die stokken voor die omhoog steken?
Kusje terug en slaap ze!quote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga nog even met Jeroentje de neighbourhood tjekken en in daarna coma.
Trustekusjes enzo
bij staat het in het Nederlandsquote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee:
"Sorry. Unless you’ve got a time machine, that content is unavailable."
Ah, ik snap het.quote:Op zondag 22 december 2019 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn sneeuwstangen vor de autorijder maar zijn veel te veel opgestellt
sneeuwstangen? dat ze niet wegglijden of zo?quote:Op zondag 22 december 2019 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn sneeuwstangen vor de autorijder maar zijn veel te veel opgestellt
Nee, dat je kunt zien waar je niet moet rijden als er veel sneeuw ligt.quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
sneeuwstangen? dat ze niet wegglijden of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |