Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.quote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Volgende keer maar drie keer proberenZe zien er zo uit. Flink steil ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.quote:Op zondag 22 december 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat het twee keer gelukt is Prish, dat geeft hoop.
Mooie foto's maar zijn die treden niet glad met natte bladeren?
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik las er toevallig net ook over Blijkbaar waren die treden vroeger van hout en toen spekglad.
"Tot voor kort waren het houten traptreden, maar deze zijn vervangen door cortenstaal en hebben een stroef oppervlak zodat het niet glibberig wordt. Handig met regenachtig weer."
Ja dat denk ik ook. Ik merkte ook niks van gladheid. Was wel voorzichtig met de bladeren, inderdaad wat je zegt, daar kun je ook op uitglijden.quote:Op zondag 22 december 2019 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slim dat ze die treden vervangen hebben voor materiaal met een stroef oppervlak, scheelt aardig wat valpartijen lijkt me.
Hoe?quote:Op zondag 22 december 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
CO2 Emission Saved
1.993,25 kg
Equivalent Trees Planted
6,66
Een goede middag.quote:
Ja, dat is er een. Die vind ik zo gaafquote:Op zondag 22 december 2019 11:29 schreef Prisha het volgende:
@:annagh is dit die Australische wandelende tak? Het heeft wat weg van een schorpioen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 11:29 schreef Prisha het volgende:
@:annagh is dit die Australische wandelende tak? Het heeft wat weg van een schorpioen.
[ afbeelding ]
De bijnamiddag begint om een uur of 11:30, lijkt mequote:Op zondag 22 december 2019 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
hoe laat begint die dan ? 16:30 of zo ?
Goedenavond, alvast voor als het zover isquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Annagh het volgende:
Vergeten om goedemorgen te zeggen.Goedemorgen!
Goedemiddag Annaghquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Annagh het volgende:
Vergeten om goedemorgen te zeggen.Goedemorgen!
Ik ben al blij dat het droog isquote:Op zondag 22 december 2019 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier alweer iets lichter, maar zie liever een zonnetje
Ik kan niet wachten tot het weer langer licht wordtquote:Op zondag 22 december 2019 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf vandaag wordt het wel lichter. De zonnewende is vanochtend om 5:19 geweest
Voor mij ook. Slecht geslapen door de regen die zo hard op het dak kletterde, en heel vroeg wakker geworden. Naar buiten gekeken, en alles was zo somber en grijs en bah, dat ik me maar weer in mijn dekbed heb gerold en heel laat wakker werd.quote:Op zondag 22 december 2019 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]Voor mij voelt het nog wel steeds als ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |