Leuk voor Björn. Nu is het wachten op Romyquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die verkering had
Heb je mijn post gezien Kaiser conjo? Sanne wilts duquote:
Nee dat is wel heeeeeeeeeeeeel nerdquote:Op zondag 22 december 2019 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer AliExpress je Dungeons & dragons soul probeert te verkopen. Nooit geïnteresseerd geweest daarin.
AliExpress vind mij een nerd.![]()
heb niet teuggekijkt wat s met sannnequote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je mijn post gezien Kaiser conjo? Sanne wilts du
Man man ik heb een mention gedaan in dit topicquote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb niet teuggekijkt wat s met sannne
je zou het haast denkenquote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar zijn Mascara en Anne familie van mekaar dan?
Nee hoor, het klikt gewoon heel leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou spelen als ik uitgenodigd zou wordenquote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is wel heeeeeeeeeeeeel nerd
Dinnetjes miskiens?quote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou spelen als ik uitgenodigd zou worden
Dat kwam omdat we van het topic afweken bij Hazes of Barbie, en dat werd niet zo gewaardeerd. Toen zijn we op zoek gegaan naar een ander topic en ik verdwaalde en toen kwamen we hier terecht.quote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jullie struinen samen Fok af of zo
Ah zo jaquote:Op zondag 22 december 2019 13:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat kwam omdat we van het topic afweken bij Hazes of Barbie, en dat werd niet zo gewaardeerd. Toen zijn we op zoek gegaan naar een ander topic en ik verdwaalde en toen kwamen we hier terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |