ow. zie je waarom sneeuw niet handig is, moet je weer van die sneeuwstangen doenquote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat je kunt zien waar je niet moet rijden als er veel sneeuw ligt.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja. Die ken ik o.a. van de Ventouxquote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg het me al af maar het zijn dus sneeuwmarkeringpalen.quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
waarom werkt dat niet meer?quote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee:
"Sorry. Unless you’ve got a time machine, that content is unavailable."
Daar was ik in september nog, mijn zwager en schoonzus wonen daar vlakbij.quote:Op zondag 22 december 2019 14:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ja. Die ken ik o.a. van de Ventoux
[ afbeelding ]
Deze video heb ik een keer gezien!!quote:
kewlquote:
Mooie omgeving welquote:Op zondag 22 december 2019 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik in september nog, mijn zwager en schoonzus wonen daar vlakbij.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Man³ ik ben maar de supermarkt uitgevlucht met de helft van de boodschappen.
Maak er een gezinsuitje van of klets nog even lekker met je rijke buren over wat je allemaal wel niet kunt doen als je de loterij gewonnen hebt, want oh oh wat heb je het nu toch zwaar.
Lekker met hele gezin in de supermarkt discussiëren wat je nou uiteindelijk gaat eten want dat kon thuis natuurlijk ook niet.
Ze mogen wel bij elke kopse kant een bodempje wodka uitreiken voor de normale mensheid om dit te overleven.
Einde rant, fijne vreetdagen!
Ik moet straks ook nog even een paar dingen halen. Maar zal hier hopelijk wel meevallen. Heeft zo z'n voordelen, een slecht lopende Jumbo in de buurt.quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak er een gezinsuitje van of klets nog even lekker met je rijke buren over wat je allemaal wel niet kunt doen als je de loterij gewonnen hebt, want oh oh wat heb je het nu toch zwaar.
Lekker met hele gezin in de supermarkt discussiëren wat je nou uiteindelijk gaat eten want dat kon thuis natuurlijk ook niet.
Ze mogen wel bij elke kopse kant een bodempje wodka uitreiken voor de normale mensheid om dit te overleven.
Ik ook, maar kreeg 'm net weer als suggestie.quote:Op zondag 22 december 2019 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze video heb ik een keer gezien!!![]()
Moet je eerst bedenken en dan nog even maken.quote:
Zo erg?!quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel wat. Ik heb de groenten, kaas en brood afdeling gehad en onderweg naar de kassa nog snel m&ms gepakt.quote:
Bij mij in de buurt zat een tijdje een supercoop. Daar ging ook geen hond naartoe, maar dat was wel lekker rustig.quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet straks ook nog even een paar dingen halen. Maar zal hier hopelijk wel meevallen. Heeft zo z'n voordelen, een slecht lopende Jumbo in de buurt.
Eens². Prop ze!quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier lag nog genoeg kaas om een gigantische kaasfondue te maken.quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo erg?!Gisteravond viel het nog behoorlijk mee. De supermarkt lag wel vol met allerlei dingen die ze normaal niet hebben, dus er moet nog wel veel gekocht worden.
Geen koekjes hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel wat. Ik heb de groenten, kaas en brood afdeling gehad en onderweg naar de kassa nog snel m&ms gepakt.
Ik heb niet eens koekjesdus ik moet nog terug voor koekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |