Mijn langdurig werk een beetje verpesten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiet zei ik gisteren ook, maar dan over dat mes, luisteren ho maar
Het is mijn bel!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiet zei ik gisteren ook, maar dan over dat mes, luisteren ho maar
Nietwaar de mijne.quote:
Nóg een aanval afgelopen nacht dus.quote:
Dat ziet er wel cool uit. Ah maar dan moet je dus een aparte GPS aanschaffen. Ik zal er eens in duiken in dat hele gebeuren.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:18 schreef Voxs het volgende:
@:prisha , de tracker die broertje gebruikte van dit merk Spot GPS , bijvoorbeeld:
https://www.asadventure.n(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Je neemt daarbij een abo ( een maand is 15,- ) op dit:
https://www.findmespot.eu/en/index.php?cid=103
Voorbeeld van omgeving: https://www.spotadventures.com/view_adventure?tripid=340925
of
[ afbeelding ]
Via die kan je ook de gps kopen. Maar NL sites dus ook
duurde laaaaaaaaaangquote:
Niet echt nee. Er spelen zoveel factoren een rol.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nóg een aanval afgelopen nacht dus.
Er is geen periode aan te hangen of een ander ijkpunt?
*hukkie*
Ik heb de voorloper ervan ooit geprobeerd, de migrend, deed helemaal niets.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Sara heeft zo’n apparaat. Zou dat iets kunnen doen?
je moet ook eerst ff checken of de notoire kapers aanwezig zijnquote:
Ik kaap alleen maar op verzoek.quote:
Voordat ik de laatste post zet?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
je moet ook eerst ff checken of de notoire kapers aanwezig zijn
hoe gaat het met jouw apparaat eigenlijk moots, al gewend of heb je hem ingeleverd?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Sara heeft zo’n apparaat. Zou dat iets kunnen doen?
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kaap alleen maar op verzoek.
Had er ook al een beetje naar gegoogled, maar er is ook verder geen bewijs ofzo dat het iets doet, geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb de voorloper ervan ooit geprobeerd, de migrend, deed helemaal niets.
Of placebo.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Had er ook al een beetje naar gegoogled, maar er is ook verder geen bewijs ofzo dat het iets doet, geloof ik.
Tis meer mazzel of het wel of niet iets doet.
en anders een ninja edit in je lpquote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik de laatste post zet?![]()
Daar heb ik meestal geen erg in.
Ik las bijna migreend.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb de voorloper ervan ooit geprobeerd, de migrend, deed helemaal niets.
Of vanaf post 280 niet mer postenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
en anders een ninja edit in je lp
helemaal niet meer postenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of vanaf post 280 niet mer posten
Als je deze sluit open ik wel een nieuwequote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of vanaf post 280 niet mer posten
Oh ben je ook zo lelijkquote:
ja doei...dan zijn al mijn mooie schrijfsels ineens wegquote:Op woensdag 18 december 2019 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als je deze sluit open ik wel een nieuwe
Ze blijven gewoon staan hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja doei...dan zijn al mijn mooie schrijfsels ineens weg
Ja waar was je?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als je deze sluit open ik wel een nieuwe
Prisha, je mag hem lenen van mijn broer. Enkel zelf even maand abo betalen. Je kan dan ook zijn tiny house bekijken. Laat maar even weten of je dat wilt.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat ziet er wel cool uit. Ah maar dan moet je dus een aparte GPS aanschaffen. Ik zal er eens in duiken in dat hele gebeuren.
Je ui zie ik al honderd jaarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie UI![]()
Maar nee, het gaat niet over uiterlijk
Juustem!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie UI![]()
doe mij ook maar eentje dan, ik vind openen ook niks aanquote:
toen je moest kapenquote:
Echte schoonheid zit van binnenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie UI![]()
Nou mijn ui is ook niet de aantrekkelijkste damequote:
Met zijn allen op banantie!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
doe mij ook maar eentje dan, ik vind openen ook niks aan
mietjequote:
Getekende muisjes zijn schattigquote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn ui is ook niet de aantrekkelijkste dame
Genoeg openingen zou je zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als dat het is wat in mijn hoofd zit, dan mag het er van mij wel uit
Inderdaad, daar ben je lekker meequote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als dat het is wat in mijn hoofd zit, dan mag het er van mij wel uit
De jouwe dan? Zo simpel en ik schiet steeds in de lach.quote:
Wat serieus?? maar hij kent mij helemaal nietquote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Prisha, je mag hem lenen van mijn broer. Enkel zelf even maand abo betalen. Je kan dan ook zijn tiny house bekijken. Laat maar even weten of je dat wilt.
Om die muis?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De jouwe dan? Zo simpel en ik schiet steeds in de lach.
Ik weet echt niet waar ik het vandaan heb.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De jouwe dan? Zo simpel en ik schiet steeds in de lach.
muismatquote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve als ze mat staan
[ afbeelding ]
Maar mij wel. Dus je mag zo langs bij hemquote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat serieus?? maar hij kent mij helemaal niet
Mja, nou ja hij kan er beter om lachen dan om janken.quote:
Nou dat zou wel tof zijn!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar mij wel. Dus je mag zo langs bij hemEn wees gerust, mijn broertje is goed volk
Die is goed.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve als ze mat staan
[ afbeelding ]
Dat is lief!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar mij wel. Dus je mag zo langs bij hemEn wees gerust, mijn broertje is goed volk
Precies, ik heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Flink peuteren zou ik zeggen, maar als zo'n mes al niet werkt...
Breek je hoofd er dan maar niet over verderquote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies, ik heb er een hard hoofd in
Een hoofdpijndossierquote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies, ik heb er een hard hoofd in
Nee, niet nog meer kopzorgenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Breek je hoofd er dan maar niet over verder
En schoenendoos.quote:
Ik ga even zijn nr voor je opzoeken, dan kan je hem appen of bellen.quote:
Dan is die hoofdelijk aansprakelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat de migraine geen hoofdzaak worden
Heb jij nog altijd die C5?quote:
Ik dacht ik vraag gewoonquote:
Maar je weet zeker dat het ok is? Jeetje ben er even stil vanquote:Op woensdag 18 december 2019 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga even zijn nr voor je opzoeken, dan kan je hem appen of bellen.
Dat woord leent zich er ook wel uitermate goed voor.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan is die hoofdelijk aansprakelijk
tering wat flauw![]()
Waar gaat het over? Iets heel liefs, maar wat?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar je weet zeker dat het ok is? Jeetje ben er even stil van
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat woord leent zich er ook wel uitermate goed voor.
Je hebt een waarnemer, nu kun je met een gerust hart naar de Appie elke dag.quote:
De broer van Voxs heeft een Tiny House. En een GPS tracker, eentje waar je geen internet voor nodig heb. Ik mag het huisje komen kijken én de tracker straks lenen op de Kili.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Iets heel liefs, maar wat?
Zeg nou effeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 december 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt een waarnemer, nu kun je met een gerust hart naar de Appie elke dag.
Liefquote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
De broer van Voxs heeft een Tiny House. En een GPS tracker, eentje waar je geen internet voor nodig heb. Ik mag het huisje komen kijken én de tracker straks lenen op de Kili.
Heel lief ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
De broer van Voxs heeft een Tiny House. En een GPS tracker, eentje waar je geen internet voor nodig heb. Ik mag het huisje komen kijken én de tracker straks lenen op de Kili.
Ohhhh wat te gek!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja joh brulboei, moet je ergens heen ofzo?quote:
Ohhh ja ik zit in de montagequote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh brulboei, moet je ergens heen ofzo?
Schreeuwen in dm bij een lapo.
Owja, C4 was het. Puike auto.quote:
Dat za sateliet zijn. Je kunt dan via een site een abo afsluiten zodat men thuis je kan volgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon doenmaar werkt die met satelliet dan of zo rechtstreeks
Wat ben je in elkaar aan het zetten?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ohhh ja ik zit in de montage
Wel vet toch en je kan een tiny house zien gelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat za sateliet zijn. Je kunt dan via een site een abo afsluiten zodat men thuis je kan volgen.
Altijd ja zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat nog in vorige deel.was in slaap gevallen
Oen. Was het een lekker dutje?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd ja zeggen![]()
Duik je toch lekker je bed in.
Ergens heb ik het vermoeden dat wel vaker moet slapen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, hierquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd ja zeggen![]()
Duik je toch lekker je bed in.
Wonen in een schuur?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel vet toch en je kan een tiny house zien gelijk
Waarschijnlijk is die te duur.quote:
yes yesquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar je weet zeker dat het ok is? Jeetje ben er even stil van
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben je in elkaar aan het zetten?
satelliet en je kan dan via een website zien op de kaart waar iemand is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon doenmaar werkt die met satelliet dan of zo rechtstreeks
Echt super gaaf thanksquote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
satelliet en je kan dan via een website zien op de kaart waar iemand is.
Handigquote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Doe je dat zelf? Ik zou bang zijn dat de remmen het niet goed doenquote:
Je nieuwe wielen zijn erquote:
En dan krijgen wij het misschien ook wel te zien, zou tof zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat gaaf!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Ja de voetplank zit op 1cm van de vloer af, als je een opstaan stoeptegel tegenkomt zit je al in de luftquote:Op woensdag 18 december 2019 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je dat zelf? Ik zou bang zijn dat de remmen het niet goed doen
In de voortuin zetten met een bloempot eropquote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe? Lukt het een beetje, wat je wil doen ermee?
Niet buiten nog wel binnenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je nieuwe wielen zijn er![]()
Nog geen proefritje kunnen maken zeker?
Die playmobile bloempot.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de voortuin zetten met een bloempot erop
Kunnen de makers of die hem leverde dat dan niet doen? Dat ze hem op maat maken voor je, nu moet jezelf kutten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de voetplank zit op 1cm van de vloer af, als je een opstaan stoeptegel tegenkomt zit je al in de luft
Daar kan je dus nu de straat niet mee op...quote:Op woensdag 18 december 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de voetplank zit op 1cm van de vloer af, als je een opstaan stoeptegel tegenkomt zit je al in de luft
Oei, dat is wel laag ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo is die normaal
[ afbeelding ]
Ja hij is op maatquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kunnen de makers of die hem leverde dat dan niet doen? Dat ze hem op maat maken voor je, nu moet jezelf kutten.
ja natuurlijk, no problem, als je dat leuk vind dan kan datquote:
Groot?quote:
Zonder armleuningen, spannendquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo is die normaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja natuurlijk, no problem, als je dat leuk vind dan kan dat
quote:
#metooquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja pro's hebben nooit armleuningen kan je niet rollen haastquote:
Als Prisha dat wil dan kan datquote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan krijgen wij het misschien ook wel te zien, zou tof zijn.
Toch, vaag dan dat dat plankie zo laag is, is toch duidelijk dat je daar niets mee kan op straat.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij is op maatmaar ik heb geen idee wat die gedaan heeft bij die onderste voetsteun
Komt er nog een topic?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die ziet er strak uitquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo is die normaal
[ afbeelding ]
Die ken ik nietquote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja, die heeft ie, met kattegras erin, kweet niet of dat nu nog leeft natuurlijk. Zo geinig vond ik hem.
Als je klaar bent wil je dan nog een pic doen van je playmobilepot?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja pro's hebben nooit armleuningen kan je niet rollen haast
Ja mijn oude was ook wel vrij vlot, maar opvouwbaar een vast frame is veel beterquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
Jeetje wat een mooie dag! Ik ga (hopelijk) een Tiny House echt van binnen zien wauw...
Dit is een soort vervroegd kerstkadoquote:
Handig ook voor auto/opbergenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn oude was ook wel vrij vlot, maar opvouwbaar een vast frame is veel beter
Voor buiten pas natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Hij ging binnen een proefrit maken, en jij wenst hem veilige kilometers
Ja de wielen pak je er ook zo af en dan kan die op een autostoel gewoon alquote:
Leuk!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
Jeetje wat een mooie dag! Ik ga (hopelijk) een Tiny House echt van binnen zien wauw...
En ik blij omdat ik het je kon gevenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een soort vervroegd kerstkadoMe blij!
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een soort vervroegd kerstkadoMe blij!
Paar keer al, ik heb hem maar 1 keer gezien.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie al een paar keer gepost
misschien een oja dadelijk
ohhh waar?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En de ASMR mix staat online, dankzij jou en Voxs.
Zo gaaf hier. Ik krijg er helemaal een kumbaya gevoel bijquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik blij omdat ik het je kon gevenHij heeft ook een tesla, kan je die ook bekijken
Beetje opletten dan hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paar keer al, ik heb hem maar 1 keer gezien.
Ik was helemaal vergeten dat jij een rolstoel nodig hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Die oude moest je echt helemaal uit mekaar halen was je 20 minuten verder, om hem te vervoeren
ha oh ja dat vertelde je een keer. Als hij die wilt showen is dat altijd goedquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik blij omdat ik het je kon gevenHij heeft ook een tesla, kan je die ook bekijken
Hier tegenover zit een boogschietvereniging voor lichamelijk beperkten en de voorzitter komt hier ook altijd met auto en rolstoel. Volgens mij pakt hij hem ook zo van de voorstoel. Handigquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de wielen pak je er ook zo af en dan kan die op een autostoel gewoon al
k heb nog geen antwoordquote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
En een Kilimanjaro topic zou wel helemaal te gek zijn!
Ik ook vaakquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat jij een rolstoel nodig hebt.
Deze sc wel vaker hèquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo gaaf hier. Ik krijg er helemaal een kumbaya gevoel bij
Prisha is dansjes door de kamer aan het makenquote:
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo gaaf hier. Ik krijg er helemaal een kumbaya gevoel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumVlikker op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb het ook van iemand die het zo doet, en youtubequote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier tegenover zit een boogschietvereniging voor lichamelijk beperkten en de voorzitter komt hier ook altijd met auto en rolstoel. Volgens mij pakt hij hem ook zo van de voorstoel. Handig![]()
Dan ben je ook niet zo beperkt in je bewegingsvrijheid.
[..]
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumKrijg allemaal de pleuris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof dat ze net gekoppeld is aan de broer van Voxsquote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha is dansjes door de kamer aan het maken
[..]
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumZie TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heeft ie ook niet, die laaielichter loopt minimaal 17 km op een dag. En nog hard ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat jij een rolstoel nodig hebt.
We zien wel tegen die tijd misschien is het too muchquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft ie ook niet, die laaielichter loopt minimaal 17 km op een dag. En nog hard ook.
Voor jou, om bij te houden bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
We zien wel tegen die tijd misschien is het too much
Het was toch ook meer voor de langere afstanden?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook vaakmaar ik loop veels te vaak nu, en dan 3 dagen niet, dus het plan is om het meer te gaan doen
nee too much Prisquote:Op woensdag 18 december 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou, om bij te houden bedoel je?
youtube is geweldig, al die mensen die instructables postenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook van iemand die het zo doet, en youtube
Krijg de vinkentering, ik ben geboren Amsterdammerquote:
Dat vind je zelf dan misschien, want de meesten hier leven ontzettend met je mee en zijn heel benieuwd naar je belevenis.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Voxs het volgende:
oef dat schelden valt niet mee
ik googlde
Nou..na een bepaalde leeftijd...quote:
Dan plakte je er toch maar mooi een t achterantquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijg de vinkentering, ik ben geboren Amsterdammer
Dat zeg ikquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind je zelf dan misschien, want de meesten hier leven ontzettend met je mee en zijn heel benieuwd naar je belevenis.
In iets minder woordenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind je zelf dan misschien, want de meesten hier leven ontzettend met je mee en zijn heel benieuwd naar je belevenis.
oeh jaquote:Op woensdag 18 december 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan plakte je er toch maar mooi een t achterant
quote:
owjquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:05 schreef tonja het volgende:
Merk je niets van als je tegen die berg op loopt te zwoegen
Voel liedje.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krijg de vinkentering, ik ben geboren Amsterdammer
Ook dat nog eensquote:Op woensdag 18 december 2019 22:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Merk je niets van als je tegen die berg op loopt te zwoegen
Wel.quote:
Ja heel handigquote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
youtube is geweldig, al die mensen die instructables posten
Oh dan moeten we meer roddelenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Grappig, dit topic heeft meer reacties dan views, meestal is het andersom.
Langzaam maar zeker gaan ze allemaal 010 lullenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan plakte je er toch maar mooi een t achterant
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dan moeten we meer roddelen
Dus mensen posten wel, maar lezen niet?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Grappig, dit topic heeft meer reacties dan views, meestal is het andersom.
En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaan ze allemaal 010 lullen
Goffer!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dus mensen posten wel, maar lezen niet?
Het is een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pleur op, rodelen is veel leuker.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of een expliciete belediging als tt ook wel denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
Of een suggestievere TT...dat werkt ook altijd wel
Heb jij nog een sappige......roddel?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit klinkt bijkans ..sappig.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog een sappige......roddel?
Ach, beetje dwang kan toch wel?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
@:prisha we leven echt mee en zouden het tof vinden je te kunnen volgen ( en becommentariëren![]()
)
We hebben in Uto ooit de hele vluchtroute van Joezi gevolgd, en natuurlijk Boondocksaints fokstok avontuurJopie's rotonde actie ook.
Is leuk om over te lezen ook, je voorbereidingen, en we hopen allemaal dat je die top haalt
maar geen dwang...![]()
Een beetje dan. Maar regelde die gps vooral voor Prish en haar achterban.quote:
Niet lullen maar poetsen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het is toch iets heel bijzonders en avontuurlijks en dat is spannend. En we kennen Prisha natuurlijk een beetje en dat alles bij elkaar maakt dat ik het graag zou volgen en erover kleppen met mensen die Prish ook kennen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
@:prisha we leven echt mee en zouden het tof vinden je te kunnen volgen ( en becommentariëren![]()
)
We hebben in Uto ooit de hele vluchtroute van Joezi gevolgd, en natuurlijk Boondocksaints fokstok avontuurJopie's rotonde actie ook.
Is leuk om over te lezen ook, je voorbereidingen, en we hopen allemaal dat je die top haalt
maar geen dwang...![]()
Je hebt een leven misschien.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef rowan634 het volgende:
ik heb ivan en billy gemist
twee LEVENDE LEGENDES
wat is er mis met mij
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dus mensen posten wel, maar lezen niet?
Natuurlijk, als Prisha het niet wil dan niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een beetje dan. Maar regelde die gps vooral voor Prish en haar achterban.
Misschien een te hoog niveau voor jou?quote:
Sterkte met afkicken dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zonder utopia geen leven![]()
schuimlife 4ever
Zo is hetquote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het is toch iets heel bijzonders en avontuurlijks en dat is spannend. En we kennen Prisha natuurlijk een beetje en dat alles bij elkaar maakt dat ik het graag zou volgen en erover kleppen met mensen die Prish ook kennen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
)
ik verken nooit het fok forum buiten het vertrouwde uto forumquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Je vergeet je netjes voor te stellen voor het volspemmen van dit topic
Pas maar op voor bijtwondenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik verken nooit het fok forum buiten het vertrouwde uto forum
best eng hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Pas maar op voor bijtwonden
hoi tonjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
Rowanquote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef rowan634 het volgende:
ik heb ivan en billy gemist
twee LEVENDE LEGENDES
wat is er mis met mij
Ik zag dat die nieuwe gps ook foto's kon plaatsen, geen idee of die van broertje dat ook kan. Iig wel tracken op kaart. En dat is heel leuk om te volgenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]die fokstok was wel episch..jammer dat ik die stok niet op de top van de Kili kan planten
Zolang het niet "too much" wordt is het helemaal prima![]()
@:TillyB had al aangegeven eventuele Insta updates te willen plaatsen, superlief ook ondanks de pijnlijke klauwtjes
OK ik geef je het voordeel van de twijfel. Welkom dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik verken nooit het fok forum buiten het vertrouwde uto forum
best eng hoor!
Gaaf!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]die fokstok was wel episch..jammer dat ik die stok niet op de top van de Kili kan planten
Zolang het niet "too much" wordt is het helemaal prima![]()
@:TillyB had al aangegeven eventuele Insta updates te willen plaatsen, superlief ook ondanks de pijnlijke klauwtjes
prishaaaquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rowan![]()
@:TillyB was smachtend op zoek naar je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |