Mjaquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je poste toen wel echt veel
En jullie zijn in september gegaan toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha we zouden in eerste instantie
eind december gaan
Haha dat kwam later welquote:Op woensdag 18 december 2019 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja![]()
Veel gifs posten![]()
Nee klopt, maar ik wist toen niet eens dat er dagcijfers warenDat dat bij werd gehouden en zo
Novemberquote:Op woensdag 18 december 2019 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En jullie zijn in september gegaan toch?
Nu weet ik idd dat dat dagelijks bij wordt gehouden , ik postte toen nog veel in de koffiechat ..en toen vertelde jij me dat idd een keerquote:Op woensdag 18 december 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat kwam later wel
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu weet ik idd dat dat dagelijks bij wordt gehouden , ik postte toen nog veel in de koffiechat ..en toen vertelde jij me dat idd een keer
Ik ook. Als je de lijst omdraait.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegenwoordig sta ik gelukkig wat verder onderaan
Uhuquote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Als je de lijst omdraait.
Nu ga je meer voor kwaliteit?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegenwoordig sta ik gelukkig wat verder onderaan
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu
Eigenlijk had ik jouw als grootse baggeraar in mijn lijst moeten noemen
Nou... ik heb me wel eens geschaamd toen ik erachter kwam dat ik dagelijks bijna bovenaan stond .. Wat zegt dat van mijn leven , of de invulling ervanquote:
Klopt , maar ik heb jou op mijn lijst gezet als de user die ik overal tegenkomquote:
Ook dat is waar.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , maar ik heb jou op mijn lijst gezet als de user die ik overal tegenkom
Ja is positiefquote:Op woensdag 18 december 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nie of dat positief is maarja
Ik lees jou werkelijk overal op FOK. zelfs op de plekken waar ik enkel in lurk stand komquote:Op woensdag 18 december 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nie of dat positief is maarja
Als je ziek bent kan Fok ook een prettige afleiding zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou... ik heb me wel eens geschaamd toen ik erachter kwam dat ik dagelijks bijna bovenaan stond .. Wat zegt dat van mijn leven , of de invulling ervan![]()
Daarom ook 2 jaar helemaal gestopt met kijken ... met de COS /UTO en de hele mikmak . Werd toen ook ziek en had mijn tijd nodig om daar eea in te verwerken.
Het rare is: ik postte hier een aantal jaren geleden ook in 40+ .. ik kwam hier toen via MO .. was heel anders maar wel tof.
Op de een of andere manier moest ik ook weer een flinke (denkbeeldige) drempel over om hier te komen posten. Want ik blijf dat soort dingen vaak toch wel spannend vinden. Toch ook de angst dat mensen je niet moeten zoiets ..maar ik voel me hier wel op mijn gemak![]()
Leuke mensen zijn jullie
Haags post niet in Utoquote:Op woensdag 18 december 2019 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees jou werkelijk overal op FOK. zelfs op de plekken waar ik enkel in lurk stand kom![]()
Ik denk wat de COS betreft dat de meesten alleen maar postten in de COS ,
Alsof FOK alleen de COS was oid. Dat heb ik dan weer nooit begrepen
Daarom nemen ze nu ook allemaal zo dramatisch afscheid, met tranen en weetikveel. Alsof FOK! alleen de COS is.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees jou werkelijk overal op FOK. zelfs op de plekken waar ik enkel in lurk stand kom![]()
Ik denk wat de COS betreft dat de meesten alleen maar postten in de COS ,
Alsof FOK alleen de COS was oid. Dat heb ik dan weer nooit begrepen
Bij mij was het precies andersomquote:Op woensdag 18 december 2019 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ziek bent kan Fok ook een prettige afleiding zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |