quote:
Mooi hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi heAww wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Mooi heaw, jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fanneke skat!
...
[..]
Mooi hedas humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer?quote:
Doorzetster. Met die schilderijen ook. Helemaal stuk zitten van vermoeidheid en tóch doorzetten.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doorzetster. Met die schilderijen ook. Helemaal stuk zitten van vermoeidheid en tóch doorzetten.
Same to you Saar beetje vroeg nogquote:Op woensdag 18 december 2019 13:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
In 2000 was ik 21.
Anyway, ik wens jullie het beste voor 2020.
lekker.. eindelijk rustquote:Op woensdag 18 december 2019 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En er is nu een definitief einde aan Uto
Precies, er kan nog van alles gebeurenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Same to you Saar beetje vroeg nog
Zit die er nu weer in?quote:
Ja met d'r presentatieskillsquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
die heeft het beeld op zwart gezet
quote:
Nein5quote:
Geen idee , ik lees in ONZ en KLB vaak die reactie op postsquote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Moet dat in combi met ok?
Ik bedoelde het woord van het jaar
Donker gat in je holquote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Charmian het volgende:
Goffer ik wilde nog uto streamen vanavond, is er zo'n donker gat
ONZ en KLB, tja...quote:Op woensdag 18 december 2019 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , ik lees in ONZ en KLB vaak die reactie op posts
Daarom....quote:
Serieus niet, ik verkeer denk ik alleen maar in kringen met 40 plussersquote:
Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 december 2019 13:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Serieus niet, ik verkeer denk ik alleen maar in kringen met 40 plussers
Oude gewoontequote:
Boomers? Dat zijn hondjes of anders baby-boomers, toch?quote:
Ik hoorde iets over oude opvattingen, weet niet of dat leeftijdgebonden isquote:Op woensdag 18 december 2019 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
een boomer is toch 1960 geboren?
Maar dat is babyboomer, niet boomer.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
een babyboomer, iemand die geboren is tussen 1945 en 1955.
Het gaat dan ook om baby boomersquote:Op woensdag 18 december 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boomers? Dat zijn hondjes of anders baby-boomers, toch?
Nou met klimaat zeker welquote:Op woensdag 18 december 2019 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over oude opvattingen, weet niet of dat leeftijdgebonden is
Ja, die kende ik, maar die nieuwe dusquote:Op woensdag 18 december 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boomers? Dat zijn hondjes of anders baby-boomers, toch?
Jij hebt een vijlquote:
46 - 64 lees ikquote:Op woensdag 18 december 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
een babyboomer, iemand die geboren is tussen 1945 en 1955.
Dat is zeker niet leeftijdsgebondenquote:
Word hier al maanden gebruiktquote:Op woensdag 18 december 2019 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die kende ik, maar die nieuwe dus
Kennelijk ligt het niet aan mij
Wie gebruikt het dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word hier al maanden gebruiktin de SC ook, maar ja jij bent in love natuurlijk
Je ijltquote:Op woensdag 18 december 2019 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word hier al maanden gebruiktin de SC ook, maar ja jij bent in love natuurlijk
Ouwe modgewoonte natuurlijk. Was jij van het vegen ook?quote:
Welke nieuwe?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die kende ik, maar die nieuwe dus
Kennelijk ligt het niet aan mij
Ik heb vrijwel niets geveegd of gebandquote:Op woensdag 18 december 2019 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ouwe modgewoonte natuurlijk. Was jij van het vegen ook?
quote:
quote:
Gawwwwwwwdquote:Op woensdag 18 december 2019 14:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik Tilly de meer vlotte mensen hier
Had je wel een dikke kerstbonus gehad dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niets geveegd of geband
Ow, ja, jullie kan ik de helft van de tijd niet volgen iddquote:Op woensdag 18 december 2019 14:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik Tilly de meer vlotte mensen hier
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je wel een dikke kerstbonus gehad dan?
Jij was mod?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al ik geef je wel update's af en toe over nieuwe trendsquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ja, jullie kan ik de helft van de tijd niet volgen idd
Waarom ben je gestopt? Werd je ook gebashed en onheus door users behandeld?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
You wish!quote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ken het al maandenbite me
Zekerquote:
Ja spannend hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]gaat natuurlijk jouw eerste luxe bonus worden, Wacht maar af...
Tuulekquote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ken het al maandenbite me
Ik was altijd lief voor Plupquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Werd je ook gebashed en onheus door users behandeld?
Jij krijgt natuurlijk ook bijna je FOK! kerstbonus.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij krijgt natuurlijk ook bijna je FOK! kerstbonus.
Nee, dat programma duurde me echt veel te lang. Ik had een beetje verwacht dat het aan het einde van het jaar wel zou zijn afgelopen toen en vond het wel mooi geweestquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Werd je ook gebashed en onheus door users behandeld?
„een persoon met name van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen”quote:
quote:
Pciesquote:
Ow dan heb je het waarschijnlijk niet verdiendquote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]was het maar zo'n feest.
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dan heb je het waarschijnlijk niet verdiend
In moeten leveren zeker, da’s begrijpelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]was het maar zo'n feest.
Dan hoef jij toch helemaal niet meer te werkenquote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch helemaal niet meer te werken
Jij denkt altijd dat je lief bent voor mods...ow nee anderen denken dat jij altijd lief bent voor mods...ow nee zij denken dat mods altijd lief zijn voor jouquote:
Da's ook niet leuk hahaquote:Op woensdag 18 december 2019 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
In moeten leveren zeker, da’s begrijpelijk
Ow sorryquote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
„een persoon met name van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen”
En bedankt
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al ik geef je wel update's af en toe over nieuwe trends
Moet ik nog krijgenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mijn bonus van werk gehad
Was iets rustiger met het aantal mods toenquote:
Ik moet er niet aan denken, dat modden. Kilo's noten zouden er bij mij doorheengaan bij selectief gekozen users.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dat programma duurde me echt veel te lang. Ik had een beetje verwacht dat het aan het einde van het jaar wel zou zijn afgelopen toen en vond het wel mooi geweest
Heel leuk vond ik het modden ook niet eigenlijk maar dat is weer een ander verhaal
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mijn bonus van werk gehad
Klopt ..DKUp heeft toen ook een tijdje gemodquote:Op woensdag 18 december 2019 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Was iets rustiger met het aantal mods toen
Gaan we samen op vakantie?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ..DKUp heeft toen ook een tijdje gemod
Die was er vanaf het eerste begin weet ik maar was al gestopt toen ik begonquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ..DKUp heeft toen ook een tijdje gemod
Je bent net met je gezin weggeweestquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we samen op vakantie?
Ben wel weer aan vakantie toequote:Op woensdag 18 december 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent net met je gezin weggeweest
Dan hoeven die vast niet mee nuquote:Op woensdag 18 december 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent net met je gezin weggeweest
Ja! ik denk ook dat dat modden in Uto een drama moet zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was er vanaf het eerste begin weet ik maar was al gestopt toen ik begon
en nu kruipt iedereen in elkaars assquote:Op woensdag 18 december 2019 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja! ik denk ook dat dat modden in Uto een drama moet zijn![]()
![]()
UTO en vooral de COS is altijd standaard een drama geweest![]()
Je vriendin vast ookquote:Op woensdag 18 december 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel weer aan vakantie toe
Ik ben gelukkig steeds minder gaan kijken , maar Damn! in al die jaren UTO : wat een gedoe heb ik daar gehad met mensenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en nu kruipt iedereen in elkaars ass
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hoor ik er niet echt over.
Je poste toen wel echt veelquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig steeds minder gaan kijken , maar Damn! in al die jaren UTO : wat een gedoe heb ik daar gehad met mensen
Komen weer een hoop herinneringen naar boven
Blij dat t voorbij isquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig steeds minder gaan kijken , maar Damn! in al die jaren UTO : wat een gedoe heb ik daar gehad met mensen
Komen weer een hoop herinneringen naar boven
Mjaquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je poste toen wel echt veel
En jullie zijn in september gegaan toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha we zouden in eerste instantie
eind december gaan
Haha dat kwam later welquote:Op woensdag 18 december 2019 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja![]()
Veel gifs posten![]()
Nee klopt, maar ik wist toen niet eens dat er dagcijfers warenDat dat bij werd gehouden en zo
Novemberquote:Op woensdag 18 december 2019 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En jullie zijn in september gegaan toch?
Nu weet ik idd dat dat dagelijks bij wordt gehouden , ik postte toen nog veel in de koffiechat ..en toen vertelde jij me dat idd een keerquote:Op woensdag 18 december 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat kwam later wel
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu weet ik idd dat dat dagelijks bij wordt gehouden , ik postte toen nog veel in de koffiechat ..en toen vertelde jij me dat idd een keer
Ik ook. Als je de lijst omdraait.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegenwoordig sta ik gelukkig wat verder onderaan
Uhuquote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Als je de lijst omdraait.
Nu ga je meer voor kwaliteit?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegenwoordig sta ik gelukkig wat verder onderaan
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu
Eigenlijk had ik jouw als grootse baggeraar in mijn lijst moeten noemen
Nou... ik heb me wel eens geschaamd toen ik erachter kwam dat ik dagelijks bijna bovenaan stond .. Wat zegt dat van mijn leven , of de invulling ervanquote:
Klopt , maar ik heb jou op mijn lijst gezet als de user die ik overal tegenkomquote:
Ook dat is waar.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , maar ik heb jou op mijn lijst gezet als de user die ik overal tegenkom
Ja is positiefquote:Op woensdag 18 december 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nie of dat positief is maarja
Ik lees jou werkelijk overal op FOK. zelfs op de plekken waar ik enkel in lurk stand komquote:Op woensdag 18 december 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nie of dat positief is maarja
Als je ziek bent kan Fok ook een prettige afleiding zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou... ik heb me wel eens geschaamd toen ik erachter kwam dat ik dagelijks bijna bovenaan stond .. Wat zegt dat van mijn leven , of de invulling ervan![]()
Daarom ook 2 jaar helemaal gestopt met kijken ... met de COS /UTO en de hele mikmak . Werd toen ook ziek en had mijn tijd nodig om daar eea in te verwerken.
Het rare is: ik postte hier een aantal jaren geleden ook in 40+ .. ik kwam hier toen via MO .. was heel anders maar wel tof.
Op de een of andere manier moest ik ook weer een flinke (denkbeeldige) drempel over om hier te komen posten. Want ik blijf dat soort dingen vaak toch wel spannend vinden. Toch ook de angst dat mensen je niet moeten zoiets ..maar ik voel me hier wel op mijn gemak![]()
Leuke mensen zijn jullie
Haags post niet in Utoquote:Op woensdag 18 december 2019 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees jou werkelijk overal op FOK. zelfs op de plekken waar ik enkel in lurk stand kom![]()
Ik denk wat de COS betreft dat de meesten alleen maar postten in de COS ,
Alsof FOK alleen de COS was oid. Dat heb ik dan weer nooit begrepen
Daarom nemen ze nu ook allemaal zo dramatisch afscheid, met tranen en weetikveel. Alsof FOK! alleen de COS is.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees jou werkelijk overal op FOK. zelfs op de plekken waar ik enkel in lurk stand kom![]()
Ik denk wat de COS betreft dat de meesten alleen maar postten in de COS ,
Alsof FOK alleen de COS was oid. Dat heb ik dan weer nooit begrepen
Bij mij was het precies andersomquote:Op woensdag 18 december 2019 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ziek bent kan Fok ook een prettige afleiding zijn
Weet ik, nu ik de rest ook leesquote:
Nadat de streams op zwart gingen heb ik niet meer gekeken in de COSquote:Op woensdag 18 december 2019 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom nemen ze nu ook allemaal zo dramatisch afscheid, met tranen en weetikveel. Alsof FOK! alleen de COS is.
Ik had het anders moeten zeggen, waar ik ook lurk ;ik zie altijd wel posts van Haagsquote:
Je bent te bizar voor woordenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadat de streams op zwart gingen heb ik niet meer gekeken in de COS
Maar dat is best wel bizar vind ik
Kloptquote:Op woensdag 18 december 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten zeggen, waar ik ook lurk ;ik zie altijd wel posts van Haags
OwWquote:Op woensdag 18 december 2019 14:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent te bizar voor woorden
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kloptbtw, herkenbaar hoor, ik deed het ook een tijdje
Succesquote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vertrek naar het ziekenhuis.
Tot vanavond
Succes/sterkte Saarquote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
succesquote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
Sterkte! Tot later Pinnetjequote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
Succes en sterkte Saar.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij was het precies andersom![]()
Ik zat zoveel op FOK, terwijl ik mijn energie nodig had om eea te verwerken
Plus dat ik het ook heel erg vond dat ik maar niet kon stoppen met streamen , en dus cossen .
Voor mij zat het verschil ook wel in dat de COS alleen maar over anderen ging/gaat. Lekker veilig, dat wel . dat maakt voor veel mensen de stap om hier ,of elders op FOK misschien wat spannender?
Graag gedaan!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:02 schreef sacha het volgende:
dank voor de kerstkaart lieve Fanneke!
[..]
Mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij jou dus ookquote:![]()
Ik ben af en toe in het warretje![]()
maar wel liefquote:Op woensdag 18 december 2019 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]![]()
![]()
[..]
Bij jou dus ook![]()
Ik ben af en toe in het warretje
Typetjes iddquote:Op woensdag 18 december 2019 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
Maar ook de ene SC is de andere niet. Hier in 40+ is volgens mij iedereen wel enigszins zichzelf, en bijv. ONZ zie je toch veel ‘typetjes’
Ik zie er de lol ook niet zo van in, maar zij kennelijk wel, dus fijn voor hen dat ze ook een plekje op Fok hebben waar ze hun ei kwijt kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Typetjes idd![]()
Dat is ook niet mijn ding.
Plus al die klonen daar
En sowieso kan je van ONZ natuurlijk ook weinig serieus verwachten . Net als KLB : ik lig soms in een deuk hoe gevat mensen kunnen reageren. Dat vind ik knap .. en daarom lees ik er ook graagquote:Op woensdag 18 december 2019 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie er de lol ook niet zo van in, maar zij kennelijk wel, dus fijn voor hen dat ze ook een plekje op Fok hebben waar ze hun ei kwijt kunnen
Mijn eerste SC was in ONZ, maar dat was vroegâh, toen zat daar ‘ander volk’quote:Op woensdag 18 december 2019 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En sowieso kan je van ONZ natuurlijk ook weinig serieus verwachten . Net als KLB : ik lig soms in een deuk hoe gevat mensen kunnen reageren. Dat vind ik knap .. en daarom lees ik er ook graag
ik zal eens vragen aan mijn broers en zussen of ik die fout ook bij hun hebben gedaan,quote:
Ja sowieso ging het er 'vroegah' heel anders aan toequote:Op woensdag 18 december 2019 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste SC was in ONZ, maar dat was vroegâh, toen zat daar ‘ander volk’
of het is ze niet opgevallen.. Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 december 2019 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal eens vragen aan mijn broers en zussen of ik die fout ook bij hun hebben gedaan,
ze zijn te lief omdat te zeggenwant ik dat mijn zus nog aan de lijn gisteren maar
ze heeft niets gezegd
Wtfquote:Op woensdag 18 december 2019 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom nemen ze nu ook allemaal zo dramatisch afscheid, met tranen en weetikveel. Alsof FOK! alleen de COS is.
Bedanktquote:Op woensdag 18 december 2019 15:06 schreef puzziepie het volgende:
Net als KLB : ik lig soms in een deuk hoe gevat mensen kunnen reageren. Dat vind ik knap .. en daarom lees ik er ook graag
NEE MAG NIET JIJ BENT TE RAAR OM WILD TE GAAN POSTENquote:Op woensdag 18 december 2019 15:13 schreef FANN het volgende:
Af en toe zit ik ''overal'' gelukkig mag dat ook
twitter:PuffinGouda twitterde op woensdag 18-12-2019 om 09:54:26Boerenprotest Gouda https://t.co/blman7E0v9 reageer retweet
Ik begon weer met streamen in maartquote:Op woensdag 18 december 2019 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou er is al een jaar geen ruk meer aan of langer
nou met dat dinges in mijn hoofd is dat wel moeilijkerquote:Op woensdag 18 december 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
NEE MAG NIET JIJ BENT TE RAAR OM WILD TE GAAN POSTEN
Hebt er toch lak aan gewoon, ik vergeet ook vaak halve zinnenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nou met da dinges in mijn hoofd is dat wel moeilijker![]()
maar ja jah... korte zinnen... kan niet zoveel fout gaan
Wowquote:Op woensdag 18 december 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
twitter:PuffinGouda twitterde op woensdag 18-12-2019 om 09:54:26Boerenprotest Gouda https://t.co/blman7E0v9 reageer retweet
Jij bent toch geen typetje?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
En typetjes en debielen zitten overal op Fok
oh.... dan valt het wel meequote:Op woensdag 18 december 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hebt er toch lak aan gewoon, ik vergeet ook vaak halve zinnen
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent toch geen typetje?
Jij bent gewoon echt zo raar
Heb je al een naam voor je waggiequote:Op woensdag 18 december 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik heb een 1.50 kabelslot met cijfercode besteld, kan ik mijn wagen soms vastleggen als ik even loop
Om op het vlaggetje te zetten? nee nog nietquote:Op woensdag 18 december 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor je waggie
Dees de cougarquote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef TillyB het volgende:
Hoe oud is @:D. eigenlijk? Ik dacht nog redelijk jong-ish
Jij hebt toch een geheugengedoetjequote:Op woensdag 18 december 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik heb een 1.50 kabelslot met cijfercode besteld, kan ik mijn wagen soms vastleggen als ik even loop
Groetjes aan Max!quote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godver een uur scrollen op max.
Vlaggetjequote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om op het vlaggetje te zetten? nee nog niet
ja maar dat train ik dan en verstop ik in mn phoonquote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch een geheugengedoetje
quote:
Forever youngquote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef TillyB het volgende:
Hoe oud is @:D. eigenlijk? Ik dacht nog redelijk jong-ish
Ja dat vind ik echt wat voor jou, waarschijnlijk een vrouwennaam. Ik ga even Anja berijden tot laterquote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee joh leip ik ging even mee in je absurde gedachtengang om hem een naam te geven
Ja ik dacht ook in de 40 maar..quote:Op woensdag 18 december 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
D is ook wel in de 40 hoor met zijn matchbox auto's
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt wat voor jou, waarschijnlijk een vrouwennaam. Ik ga even Anja berijden tot laterzoiets
Wat een dramaqueen in je uiquote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Agatha haar voetjes moeten iets omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lenie! Tijd voor verslappende middelen
Moet je wel onthouden waar je het verstopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar dat train ik dan en verstop ik in mn phoon
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een dramaqueen in je ui
Nou jij ziet overal pijpen in nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Google even op lang en kort geheugenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel onthouden waar je het verstopt.
[..]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hè, wat, ikke? Waarover?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Nu zegt die bastard natuurlijk weer niets
Jamaar je weet het niet tegenwoordig ..achteraf ziet het er meer uit als een kreunquote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou jij ziet overal pijpen in nu
Jouw UIquote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google even op lang en kort geheugen
Je korte is toch kapot?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google even op lang en kort geheugen
Valt mee hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Volgens mij wissel jij vaker van UI dan van onderbroek
Hij heeft toch zeker een dag of 5 met de vorige gelopenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Volgens mij wissel jij vaker van UI dan van onderbroek
Ja maar als je iets vaak gebruikt dan gaat het wel naar lang op den duurquote:
Ja maar.. het was toch overalquote:Op woensdag 18 december 2019 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Te oud om het te gebruiken, te jong om het te zijn, kennelijk
Dat is wel handig.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar als je iets vaak gebruikt dan gaat het wel naar lang op den duur
Logische verklaring wel, rot zeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag al zo'n jeuk op mijn hoofd, gisteren mijn haar laten verven, dus ik denk dat het daardoor komt. Vanavond eerst maar eens wassen, ik word er gek van
Omg straks eindig je net als je boomquote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag al zo'n jeuk op mijn hoofd, gisteren mijn haar laten verven, dus ik denk dat het daardoor komt. Vanavond eerst maar eens wassen, ik word er gek van
Nooit eerder gehad en ik vind mijn haar altijd zo fijn voelen als het net is geverfd, maar toch maar even wassen vanavond.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg straks eindig je net als je boom
[..]
[..]
UIquote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Keer wat anders die Morris zie ik de hele dag
Ik kan er niet zo goed tegen, ( versteviging, lak etc in haar) dus weet hoe die jeuk is. Wassen werkt vaak wel. Ik vind mijn haar het fijnst als het net gewassen is.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit eerder gehad en ik vind mijn haar altijd zo fijn voelen als het net is geverfd, maar toch maar even wassen vanavond.
Ik denk dat ik maar meteen door ga voor grijsquote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Deisyy
Wat voor kleur pruik neem je?
Haar staat allesquote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Deisyy
Wat voor kleur pruik neem je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |