Tuulekquote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ken het al maandenbite me
Ik was altijd lief voor Plupquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Werd je ook gebashed en onheus door users behandeld?
Jij krijgt natuurlijk ook bijna je FOK! kerstbonus.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij krijgt natuurlijk ook bijna je FOK! kerstbonus.
Nee, dat programma duurde me echt veel te lang. Ik had een beetje verwacht dat het aan het einde van het jaar wel zou zijn afgelopen toen en vond het wel mooi geweestquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Werd je ook gebashed en onheus door users behandeld?
„een persoon met name van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen”quote:
quote:
Pciesquote:
Ow dan heb je het waarschijnlijk niet verdiendquote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]was het maar zo'n feest.
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dan heb je het waarschijnlijk niet verdiend
In moeten leveren zeker, da’s begrijpelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]was het maar zo'n feest.
Dan hoef jij toch helemaal niet meer te werkenquote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch helemaal niet meer te werken
Jij denkt altijd dat je lief bent voor mods...ow nee anderen denken dat jij altijd lief bent voor mods...ow nee zij denken dat mods altijd lief zijn voor jouquote:
Da's ook niet leuk hahaquote:Op woensdag 18 december 2019 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
In moeten leveren zeker, da’s begrijpelijk
Ow sorryquote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
„een persoon met name van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen”
En bedankt
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al ik geef je wel update's af en toe over nieuwe trends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |