quote:
Mooi hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi heAww wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Mooi heaw, jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fanneke skat!
...
[..]
Mooi hedas humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer?quote:
Doorzetster. Met die schilderijen ook. Helemaal stuk zitten van vermoeidheid en tóch doorzetten.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doorzetster. Met die schilderijen ook. Helemaal stuk zitten van vermoeidheid en tóch doorzetten.
Same to you Saar beetje vroeg nogquote:Op woensdag 18 december 2019 13:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
In 2000 was ik 21.
Anyway, ik wens jullie het beste voor 2020.
lekker.. eindelijk rustquote:Op woensdag 18 december 2019 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En er is nu een definitief einde aan Uto
Precies, er kan nog van alles gebeurenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Same to you Saar beetje vroeg nog
Zit die er nu weer in?quote:
Ja met d'r presentatieskillsquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
die heeft het beeld op zwart gezet
quote:
Nein5quote:
Geen idee , ik lees in ONZ en KLB vaak die reactie op postsquote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Moet dat in combi met ok?
Ik bedoelde het woord van het jaar
Donker gat in je holquote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Charmian het volgende:
Goffer ik wilde nog uto streamen vanavond, is er zo'n donker gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |