Weet ik, nu ik de rest ook leesquote:
Nadat de streams op zwart gingen heb ik niet meer gekeken in de COSquote:Op woensdag 18 december 2019 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom nemen ze nu ook allemaal zo dramatisch afscheid, met tranen en weetikveel. Alsof FOK! alleen de COS is.
Ik had het anders moeten zeggen, waar ik ook lurk ;ik zie altijd wel posts van Haagsquote:
Je bent te bizar voor woordenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadat de streams op zwart gingen heb ik niet meer gekeken in de COS
Maar dat is best wel bizar vind ik
Kloptquote:Op woensdag 18 december 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten zeggen, waar ik ook lurk ;ik zie altijd wel posts van Haags
OwWquote:Op woensdag 18 december 2019 14:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent te bizar voor woorden
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kloptbtw, herkenbaar hoor, ik deed het ook een tijdje
Succesquote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vertrek naar het ziekenhuis.
Tot vanavond
Succes/sterkte Saarquote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
succesquote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
Sterkte! Tot later Pinnetjequote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
Succes en sterkte Saar.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tot vanavond
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij was het precies andersom![]()
Ik zat zoveel op FOK, terwijl ik mijn energie nodig had om eea te verwerken
Plus dat ik het ook heel erg vond dat ik maar niet kon stoppen met streamen , en dus cossen .
Voor mij zat het verschil ook wel in dat de COS alleen maar over anderen ging/gaat. Lekker veilig, dat wel . dat maakt voor veel mensen de stap om hier ,of elders op FOK misschien wat spannender?
Graag gedaan!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:02 schreef sacha het volgende:
dank voor de kerstkaart lieve Fanneke!
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij jou dus ookquote:![]()
Ik ben af en toe in het warretje![]()
maar wel liefquote:Op woensdag 18 december 2019 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]![]()
![]()
[..]
Bij jou dus ook![]()
Ik ben af en toe in het warretje
Typetjes iddquote:Op woensdag 18 december 2019 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
Maar ook de ene SC is de andere niet. Hier in 40+ is volgens mij iedereen wel enigszins zichzelf, en bijv. ONZ zie je toch veel ‘typetjes’
Ik zie er de lol ook niet zo van in, maar zij kennelijk wel, dus fijn voor hen dat ze ook een plekje op Fok hebben waar ze hun ei kwijt kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Typetjes idd![]()
Dat is ook niet mijn ding.
Plus al die klonen daar
En sowieso kan je van ONZ natuurlijk ook weinig serieus verwachten . Net als KLB : ik lig soms in een deuk hoe gevat mensen kunnen reageren. Dat vind ik knap .. en daarom lees ik er ook graagquote:Op woensdag 18 december 2019 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie er de lol ook niet zo van in, maar zij kennelijk wel, dus fijn voor hen dat ze ook een plekje op Fok hebben waar ze hun ei kwijt kunnen
Mijn eerste SC was in ONZ, maar dat was vroegâh, toen zat daar ‘ander volk’quote:Op woensdag 18 december 2019 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En sowieso kan je van ONZ natuurlijk ook weinig serieus verwachten . Net als KLB : ik lig soms in een deuk hoe gevat mensen kunnen reageren. Dat vind ik knap .. en daarom lees ik er ook graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |